dat is niet helemaal waar. je kunt er ook voor kiezen om niet je gegevens beschikbaar te stellen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:46 schreef TR08 het volgende:
Mens, die korting krijg je omdat je dan je persoonsgegevens beschikbaar stelt voor marketing.
Dat hebben ze ook, maar daarmee verdwijnt wel een beetje het punt van die kaart, niet? Als ze die korting wil moet ze zelf maar zo'n kaart nemen en ZEKER geen andere klanten lastig vallen met haar zielige gedoe.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:48 schreef highworker het volgende:
daarvoor hebben de caissières toch zelf een kaart liggen?
Wat niet waar is trouwens; ik kreeg laatst bonuskaarten zonder iets te hoeven invullen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:46 schreef TR08 het volgende:
Mens, die korting krijg je omdat je dan je persoonsgegevens beschikbaar stelt voor marketing.
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:50 schreef SmoothOperator het volgende:
[..]
dat is niet helemaal waar. je kunt er ook voor kiezen om niet je gegevens beschikbaar te stellen.
dan krijg je ook gewoon een bonuskaart zonder dat je maar 1 letter hebt ingevuld.![]()
dat zeg ikquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:52 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wat niet waar is trouwens; ik kreeg laatst bonuskaarten zonder iets te hoeven invullen.
Net als dat mensen opeens geen kleingeld bij zich hebben als een dakloze daarom vraagt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:54 schreef Thetallguy het volgende:
6 mensen achterelkaar zonder bonuskaart, klinkt onrealistich
Waarvan er 4 van rij wisselden om van mevrouw af te komenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:54 schreef Thetallguy het volgende:
6 mensen achterelkaar zonder bonuskaart, klinkt onrealistich
Moet je maar kunnen chippen bij zo'n zwerver...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:56 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Net als dat mensen opeens geen kleingeld bij zich hebben als een dakloze daarom vraagt.
Als ik elke dakloze geld zou geven die d'r om vraagt zou ik zelf nog 's dakloos wordenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:56 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Net als dat mensen opeens geen kleingeld bij zich hebben als een dakloze daarom vraagt.
Of net als dat daklozen in Nederland zielig zijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:56 schreef Biancavia het volgende:
Shit, er wil een oude mevrouw iets aan me vragen, ik ga maar in een andere rij staanquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:57 schreef TR08 het volgende:
[..]
Waarvan er 4 van rij wisselden om van mevrouw af te komen
Ik word d'r helemaal emotioneel vanquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:04 schreef Oldbie het volgende:
Ik was pas geleden bij de AH (ik kom er nooit) en ik zie dat Grolsch in de aanbieding is. Mooi denk ik en ik pak twee kratten. Kom ik bij de kassa, zegt die muts: "Heeft u een bonuskaart".
Ik
Muts: "Dan krijgt u ook geen korting op bier"
Ik
Muts tegen bejaarde achter mij: "Heeft u een bonuskaart"
Fossiel
Muts: "Mogen wij hem gebruiken? Meneer heeft geen bonuskaart en loopt dan veel korting mis"
Fossiel
*BLIEP*
Ik
Zo kan het ook
Ik moest ook huilenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik word d'r helemaal emotioneel van![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik word d'r helemaal emotioneel van![]()
hmm alle caissières kunnen gewoon, als je het lief vraagtquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:04 schreef Oldbie het volgende:
Ik was pas geleden bij de AH (ik kom er nooit) en ik zie dat Grolsch in de aanbieding is. Mooi denk ik en ik pak twee kratten. Kom ik bij de kassa, zegt die muts: "Heeft u een bonuskaart".
Ik
Muts: "Dan krijgt u ook geen korting op bier"
Ik
Muts tegen bejaarde achter mij: "Heeft u een bonuskaart"
Fossiel
Muts: "Mogen wij hem gebruiken? Meneer heeft geen bonuskaart en loopt dan veel korting mis"
Fossiel
*BLIEP*
Ik
Zo kan het ook
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |