Voor alleen verkeerd lezen hoef je bij mij niet te betalen hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:16 schreef fokuserdetiende het volgende:
edit omdat ik nie goed gelezen had.
17.50 geboden
En geweldige koffie it is!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:02 schreef vannelle het volgende:
25 euro, en Klundert is hier niet ver vandaan dus ik kan eea komen halen.
Mail maar op vannelle at home punt nl als je interesse hebt, dan kom ik dit weekend nog langs om het op te halen.
En ik lust wel koffie.
Vijftien km ten oosten van Roosendaal, twintig km onder Rotterdam, beetje schuin linksboven Breda. Kortom: west Brabantquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:51 schreef Fwnk het volgende:
klundert, waar is dat ergens?
De middag is voorbij; vannelle is gemaild; de koffiepot gaat aan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:53 schreef ElisaB het volgende:
Een upje. De spannende vraag is: krijgen we vannelle op de koffie of niet
Dat mag natuurlijk altijd, maar ik wacht wel de reactie van vannelle af (en als ie vanavond zn mail niet meer leest, dan kan het zomaar morgen worden).quote:
Nope, nix ontvangenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:40 schreef ThuleWulf het volgende:
Is prima
Als het goed is heb je rond kwart voor 7 een mailtje terug gehad
Zal wel iets mis zijn met de server (nog nix namelijk).quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:47 schreef ThuleWulf het volgende:
:\
Naja, ik heb hem nog een x verzonden
Zul je wat nieuws moeten bedenken, want hij gaat óf naar vannelle, óf naar ThuleWulfquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:56 schreef SwOoSh het volgende:
shit zeg weer me kans op een ontmoeting met ElisaB misgelopen
Een Swatch horloge.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zul je wat nieuws moeten bedenken,
Ik denk dat ie naar vannelle gaat, ik heb je terug gemailed.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zul je wat nieuws moeten bedenken, want hij gaat óf naar vannelle, óf naar ThuleWulf
Dat denk ik ookquote:Op zondag 21 augustus 2005 03:32 schreef vannelle het volgende:
Ik denk dat ie naar vannelle gaat, ik heb je terug gemailed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |