Windows '98 SEquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:14 schreef Prowl het volgende:
Welke mooie licentie zit daarop?
Vast wel, maar je moet toch ergens beginnenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:47 schreef Prowl het volgende:
is je vraagprijs trouwens niet een beetje laag?
Overigens wel een heel verfrissende opmerking voor V&A. Zie je maar zeldenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:47 schreef Prowl het volgende:
is je vraagprijs trouwens niet een beetje laag?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:59 schreef ThuleWulf het volgende:
25 geboden, ik kan het e.v.t morgen ophalen
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:57 schreef SwOoSh het volgende:
zullen we samen 25 bieden? dan kunnen we ElisaB ontmoeten
Ik had altijd al veel troep, alleen wil ik het nu herverdelen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:06 schreef Hanzel_lane het volgende:
jezus elisaB, wat heb jij veel troep opeens
Te Klundert dusquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:59 schreef Kevin1Bravo het volgende:
En waar mag u wonen?
U moogt zichzelf binnenkort de niewe eigenaar noemenquote:
Aha, dus wat ik net opgehaald heb is wel troep?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik had altijd al veel troep, alleen wil ik het nu herverdelen.
Ow, trouwens, dit is geen troep. Tenminste: ik vind het reuze meevallen. Hij werkt perfect, is alleen over (als in: teveel).
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:37 schreef vannelle het volgende:
Aha, dus wat ik net opgehaald heb is wel troep?
De koffie was wel goed trouwens.
quote:Artikelen verkocht/gevonden: Topicreport?
Wanneer jouw topic op slot mag wegens (ver)koop, dan kun je dit melden via een topicreport. Boven de startpost in jouw topic staat naast de titel een geel driehoekje voorzien van een zwart uitroepteken.
Wanneer je hierop klikt, kun je in het verschijnende tekstvak jouw verzoek tot sluiting aan de moderators kwijt.
Het topicreport kan ook gebruikt worden om eventuele aanpassingen in je topic aan de moderators voor te leggen.
Let op: standaard wordt een topicreport 'anoniem' verzonden. Omdat alleen de topicstarter over zijn topic wenst te beslissen, zullen anonieme topicreports niet altijd worden behandeld, vink deze optie gelieve uit!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |