abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30818667
Ik heb helemaal geen foto van hem, ik zal het even voor je navragen.
Het ie een barokke Fries. Goed papier, ruin, zeer sociaal, erg koel, bij deze mensen vanaf veulentje van 6 maanden.
Enige nadeel vind ik is dat hij te dik is (hij krijgt gewoon teveel voer, ze zijn wat dat betreft te lief voor hem).
pi_30818690
quote:
Op donderdag 22 september 2005 11:35 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb helemaal geen foto van hem, ik zal het even voor je navragen.
Het ie een barokke Fries. Goed papier, ruin, zeer sociaal, erg koel, bij deze mensen vanaf veulentje van 6 maanden.
Enige nadeel vind ik is dat hij te dik is (hij krijgt gewoon teveel voer, ze zijn wat dat betreft te lief voor hem).
Dat is te veranderen. Goede training + Goede voeding..
Ik zou graag eerst een foto willen zien voordat ik verdere informatie ga vragen.

Bedankt voor je moeite
pi_30818840
Oh, hij heeft wel 1 maar. Dat is dat hij onder zijn mooie voorpluk wel een kolletje heeft. Dat is weer een nadeel als je naar keuringen wil gaan. Heeft wel een echt fries papier. Maar goed, hij is een ruin, dus wat moet je op de keuringen doen. Op de Friese stamboekdagen kijken ze daar wel doorheen. Verder heeft ie wel echte sokken, volle staart, mooie manen en een mooie donkere vacht.

[ Bericht 22% gewijzigd door Kleintje op 23-09-2005 11:57:46 (foto die niet te zien was verwijderd) ]
pi_30818917
Ik zie de foto niet.
Een klein wit kolletje wordt geaccepteerd bij friezen:)
pi_30829161
Ik heb zelf ook een paa... erm.. pony

Ist geen schatje?
pi_30830011
zeker is het een schatje
pi_30830336
Welshpony?

Hij/zij heeft een beeldschoon hoofdje.
pi_30830717
Mooie pony hoor
pi_30830934
quote:
Op donderdag 22 september 2005 17:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Welshpony?

Hij/zij heeft een beeldschoon hoofdje.
Het is een hij.
en ja, het is een Welsh-pony.
pi_30830969
Typische welshen oortjes. Erg leuk beestje. Vertel er eens meer over Brechtje..
pi_30830985
Ja, hoe oud is hij? Wat doe je allemaal met hem? Wat voor karakter heeft hij?
pi_30831279
Ik heb hem al sinds hij 6 maanden is, ik heb hem dus al heel lang. Hij is nu 5 jaar. Ik groei nu wel over hem heen, maar ik heb veel met hem meegemaakt, ik kan hem dus niét kwijt.

Ik logeer hem, wandel ermee, maak lange buitenritten. Daar is hij dol op!
Heb deze zomer ook heel vaak met hem gezwommen hij ging gewoon uit zichzelf het water in, dat was echt super.

Hier zit er een meisje op die ik ken.

Het is wel een pittig ding, gaat heel soepel in galop en schiet er soms expres van door als hij beetje in een gekke bui is. Maar meestal is hij wel braaf.
pi_30831321
Leuk dat je hem al zo lang hebt. Heb je ook de mogelijkheid om hem gewoon te houden?
pi_30832464
Ja, ik houd hem. Ookal wordt ie te klein, ik koop misschien later wel een groter paardje erbij.
pi_30833305
Top.
pi_30849088
HORMONALE TRUT OP POTEN!
Dat is de juiste benaming voor mijn paard.
Vanmorgen 06:45 gaat de telefoon "WAAR IS TREASURE"
Haar deur lag eruit en enige tijd geleden dreigde mijn zeer foute ex-vriendje haar te komen halen. Dus ik schrok me dood. Ik sprong direct op de fiets naar stal.
Inmiddels ging de telefoon alweer.. gevonden...

Ze heeft haar staldeur eruit getrapt, is richting bruine Joy (we hebben er 2 op stal) gelopen. Ze heeft daar een geweldig feestje gevierd. Een baal hooi die daar lag is voor de stal gesleurd en door de 2 dames bijna helemaal opgegeten, bij joy lag het op haar rug, haar hoofd, tussen haar oren...

De voerbakken die daar klaarstonden voor 4 paarden vanmorgen, die waren leeg. Bietenpulp vind mijn paard niet lekker dus dat stond er nog.

Een zadelkast aan gootjes getrapt en in het gangpad lagen 4 hopen mest, dus mevrouw is er een aardige tijd bezig geweest.

Sja... en ik, ik heb vannacht amper geslapen omdat ik me niet lekker voel. Des te lulliger dat het is dat ik niet was uitgenodigd voor dit feest. Had graag mee willen doen. Maar helaas...

Overigens, ook 1 van de daksponningen lag eraf. Onder het motto "WE FEESTEN HET DAK ERAF"

Mijn vriendin die me dus uit bed belde heeft Treas in een andere stal gezet en ontbijt gegeven, daarna kwamen we er pas achter wat ze allemaal op had gegeten. Dus als ze nu dik wordt, dan komt het van het voer en niet van het veulen.

Zucht.. paarden... waar ben ik aan begonnen! WHAT WAS I THINKING!
pi_30849475
:| zo Treas heeft een lekker feestje gevierd... Hopelijk wordt ze er niet ziek van...
pi_30849550
Hahahaha... nou die keek niet echt of ze ziek zou worden
Ze keek heel trots en happy.

Ik heb haar in het land gezet zodat ze kon bewegen en dat deed ze, maar blijven gillen en hinniken naar Joy of ze ook kwam spelen. Die heeft het er al heerlijk uitgerend, van de ene kant van het land naar de andere in haar eentje

Maar de staleigenaar zou haar in de gaten houden!
pi_30850060
Dat paard heeft een geweldige nacht gehad zeg!
pi_30852195

Ben je goed verzekerd?
pi_30853113
Ik zal binnenkort wel weer foto's van d'r plaatsen.
Ze is zo lachwekkend op het moment
Gisteren longeren... niet de longeerlijn aan het bitstukje, nee... ze zorgt wel dat je van het bit afblijft want ze heeft een half uur met de longeerlijn in haar mond keurig gewerkt...
pi_30923061
Ze heeft wel last van hormonale oprispingen geloof ik he Kleintje?

Ik heb vandaag weer een fijne wedstrijd gereden en had deeerste prijs met 163 punten Tweede proef waren we wat meer op, en had ik 151. Nog maar twee, en dan mag ik alweer L2 starten!
pi_30925998
Gefeliciteerd met je prijs Juweel

Wat een verschil kan er soms zitten tussen 2 proeven he?
Het is al een tijd geleden dat ik wedstrijden reed, maar ik vond het af en toe net een loterij.
pi_30926002
Nette punten hoor! Ook echt tevreden? Super hoor!

Pfff, nog een jaar voordat ik weer wedstrijden ga rijden. Ga nu geen startkaart meer aan voor die paar maanden. Vanaf januari zal ze al te dik worden en ja, om nou te starten met een veulen aan de voet... dat schiet ook niet op.

Maar goed... we kunnen natuurlijk wel goed doortrainen!
pi_30939501
Thanks! Nee, was zeker niet echt tevreden, maar ben dat niet snel
Het geheel was best netjes en vloeiend, maar had in de eerste proef een paar kleine foutjes. Ik zag dat ook terug op m'n protocol, had 7s voor de fijne dingen, maar ook een paar 5jes voor de slordige dingen. Tweede proef was minder flitsend, maar wel netjes, in ieder geval niet slechter. Bijna geen commentaar op t protocol en alleen maar 5jes en 6jes. Vind ik toch stiekem altijd wel heel jammer. Ik heb liever iemand die me een 3 geeft als het slecht gaat maar ook een 8 als het goed gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')