HORMONALE TRUT OP POTEN!
Dat is de juiste benaming voor mijn paard.
Vanmorgen 06:45 gaat de telefoon "WAAR IS TREASURE"
Haar deur lag eruit en enige tijd geleden dreigde mijn zeer foute ex-vriendje haar te komen halen. Dus ik schrok me dood. Ik sprong direct op de fiets naar stal.
Inmiddels ging de telefoon alweer.. gevonden...
Ze heeft haar staldeur eruit getrapt, is richting bruine Joy (we hebben er 2 op stal) gelopen. Ze heeft daar een geweldig feestje gevierd. Een baal hooi die daar lag is voor de stal gesleurd en door de 2 dames bijna helemaal opgegeten, bij joy lag het op haar rug, haar hoofd, tussen haar oren...
De voerbakken die daar klaarstonden voor 4 paarden vanmorgen, die waren leeg. Bietenpulp vind mijn paard niet lekker dus dat stond er nog.
Een zadelkast aan gootjes getrapt en in het gangpad lagen 4 hopen mest, dus mevrouw is er een aardige tijd bezig geweest.
Sja... en ik, ik heb vannacht amper geslapen omdat ik me niet lekker voel. Des te lulliger dat het is dat ik niet was uitgenodigd voor dit feest. Had graag mee willen doen. Maar helaas...
Overigens, ook 1 van de daksponningen lag eraf. Onder het motto "WE FEESTEN HET DAK ERAF"
Mijn vriendin die me dus uit bed belde heeft Treas in een andere stal gezet en ontbijt gegeven, daarna kwamen we er pas achter wat ze allemaal op had gegeten. Dus als ze nu dik wordt, dan komt het van het voer en niet van het veulen.
Zucht.. paarden... waar ben ik aan begonnen! WHAT WAS I THINKING!