Gisteren nog een keer wezen kijken op de nieuwe stal. En ik krijg er steeds meer zin in. Bij de 2e rijbak zitten camera's geïnstalleerd. Dus als je daar van je paard af klettert en er is niemand, dan is het toch gewoon te zien in de kantine. Dus je hoeft daar niet stilletjes dood te gaan.
Vind ik wel een erg groot voordeel!
Vandaag met Treas en een stalgenoot naar het strand geweest en daarna door de duinen. Kwam de moeder van mijn leuke ex (:W hoi Manuel) nog tegen. Die herkende me eerst niet eens. Paarden waren erg braaf.
Goh, dat zal ik wel missen hoor, het strand en de duinen. Maar goed, eerst het paardje maar lekker laten bevallen en daarna zie ik wel waar we haar weer gaan neerzetten.
Ook grappig. Ik kwam op stal, deed haar deken af en het was erg grappig, het veulen lag overduidelijk rechts. Dus ik zeg dat tegen mijn stalgenoot. Op dat moment aai ik even over de bult heen. Ik haal mijn hand weg en je zag het zo bewegen. Dus ik mijn hand er weer op en toen voelde ik een heel klein plopje
![]()
Zo geweldig. Op dat moment voelt niet alleen Treasure wat in haar buik, maar ik voel dan ook vlinders. Dan voel ik me zo verliefd op haar zwangere buikje... geweldig om dit mee te mogen maken...