Hopen ze zo de postcodeloterij te winnen ofzo?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 06:13 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hier in de buurt is het nu ook in, laten ze hun borsten zien en dan zo'n papierenbordje erbij waat: "v0or gAsToN" op staat.![]()
Dat ik er last van heb gekregen en nog steeds heb.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 06:34 schreef SeLang het volgende:
[..]
Bij jou leverde het tenminste prachtige beelden op.
Dat kunnen ze lang niet allemaal zeggen...
Ik zou er niet teveel mee zitten hoor.
Op het strand gaat ook de helft topless (alleen is dat lang niet altijd zo'n smakelijk gezicht) .
Dus wat is eigenlijk het verschil ?
Mwah, ik zie ook wel een paar voordelenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat ik er last van heb gekregen en nog steeds heb.
Je PI staat me niet aan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:00 schreef SeLang het volgende:
[..]
Mwah, ik zie ook wel een paar voordelen
Mail eens doorquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:40 schreef mrkanarie het volgende:
een meisje hier uit mijn dorp (lees:slet) had ook een vriendje ergens in limburg ofzo. Zij dus haarzelf showen en bevredigen enzo voor de cam, en toen heeft hij foto's gemaakt en op internet gezet. Ze heeft er nu spijt van.![]()
--edit mukie--quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:59 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
--edit mukie--
Dat doen we dus niet
Nou ik heb wel eens op tmf chat gezeten maar geen chick die tieten wil laten zien hoor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:22 schreef Rainboww het volgende:
die bieden zichzelf aan... met dank aan br44zah en TMF![]()
heb je daar belang bij dan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:26 schreef Crazyivan het volgende:
[..]
Nou ik heb wel eens op tmf chat gezeten maar geen chick die tieten wil laten zien hoor.
Er zijn opvallend weinig foto's in dit topicquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:39 schreef SeLang het volgende:
Er zijn opvallend weinig pubermeisjes in dit topic
we zitten ook in PUB he?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:40 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Er zijn opvallend weinig foto's in dit topic
What he saidquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:20 schreef Salvad0R het volgende:
oeh, ijsmeis's on it
Anywayy vrouwen zijn nu eenmaal geil met hun tieten... ze zijn sowieso lichaamlijk gevoeliger dan mannen.
Weten ze zelf ook wel natuurlijk en dat willen ze graag showen
Neemt niet weg dat vrouwen die dat doen gewoon cheap zijn.. lekker goedkoop en simpel... er zijn Genoeg ladies die niet in ondergoed voor de cam gaan hangen... en die wel een beetje integriteit hebben . Die ladies zijn altijd een veel grotere uitdaging en daarom interessanter
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:06 schreef Mukie het volgende:
Dames en heren, dit soort foto's doorgeven doen we dus mooi niet.
Beeldmateriaal doorgeven is in mijn ogen nog steeds wat anders dan erover te discussierenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:38 schreef Chriz2k het volgende:
We voeren toch een fikse discussie over het beeldmateriaal?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |