quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:56 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
teasen my dear boy, that's all there is..![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:02 schreef Salvad0R het volgende:
teasen?
je bedoelt dat je het een geil idee vindt dat jongens geil worden van je lichaam...
Mag best hoor... sletje
dat is toch veiliger dan op straat?quote:
Owja. Nou, dan is het wel okay hoor, sletje zijn met beleidquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:04 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
![]()
Nou eh je doet zoiets toch niet bij iedereen ofzo? *stotter*
LoL nou breekt mien klompquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:04 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
dat is toch veiliger dan op straat?
Ey ga jij eens 12 jarige onvolgroeide meisjes van hun kleding ontdoen via msn ofzo... daar was je toch zo goed inquote:
Sterk puntquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:04 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
dat is toch veiliger dan op straat?
Nou nou nou, wie zegt dat ze een sletje is...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:05 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Owja. Nou, dan is het wel okay hoor, sletje zijn met beleid
Zo hee, die is raak, goed argumentquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:10 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ey ga jij eens 12 jarige onvolgroeide meisjes van hun kleding ontdoen via msn ofzo... daar was je toch zo goed in
Slet kan breed gedefinieerd worden .quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:13 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Nou nou nou, wie zegt dat ze een sletje is...
En was ik niet degene die haar aan het teasen was...hey...dus eigenlijk noem je mij een slet !!!
aandacht, egoboost, enzquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:14 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Zo hee, die is raak, goed argument![]()
Wat ik bedoel is, waarom zou je sowieso gaan "strippen" voor een webcam. Hoe meer meisjes dat doen, hoe meer ze worden gezien als objecten in de ogen van jongens.![]()
Precies, net als dat sex ook wordt gezien als een ding, en niet meer iets intiems/persoonlijk...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:14 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Zo hee, die is raak, goed argument![]()
Wat ik bedoel is, waarom zou je sowieso gaan "strippen" voor een webcam. Hoe meer meisjes dat doen, hoe meer ze worden gezien als objecten in de ogen van jongens.![]()
Helaas gaat de wereld hier wel naartoe!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:30 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Precies, net als dat sex ook wordt gezien als een ding, en niet meer iets intiems/persoonlijk...
Yips, helaas wel...gelukkig zijn er ook nog mensen die het nog wel als iets speciaals beschouwen en ook zo ervarenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:31 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Helaas gaat de wereld hier wel naartoe!
Inderdaad, dan geniet je er veel meer van...enige tijd terug was ik even vrijgezel, toen had ik ook een soort van fysieke relatie met een meisje (vrouw), maar het is dan toch minder (geestelijk)quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:34 schreef Salvad0R het volgende:
nou, ik zal sex altijd als iets intiems/persoonlijks zien... simpelweg omdat ik er dan veel meer van kan genieten.
Ja, maar zie jij naakte billetjes als sex? Zoiets zie je ook op het strand genoeg hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:34 schreef Salvad0R het volgende:
nou, ik zal sex altijd als iets intiems/persoonlijks zien... simpelweg omdat ik er dan veel meer van kan genieten.
Dat is dus juist iets waar ik zwaar aan twijfel, ga maar een stappen...geloof me, het zijn niet alleen de "Breezersletjes" die daar "te koop" lopen zeg maar...niet echt te koop, maar je weet wel wat ik bedoel...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar goed, ik weet bijna zeker dat als die meiden de 20 gepaseerd zijn (of eerder, dat hoop ik) ze sex ook als iets intiems zien.
ik vind dat vrouwen die hun assets op msn laten zien niet intiem sexueel bezig zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar zie jij naakte billetjes als sex? Zoiets zie je ook op het strand genoeg hoor.
Maar goed, ik weet bijna zeker dat als die meiden de 20 gepaseerd zijn (of eerder, dat hoop ik) ze sex ook als iets intiems zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |