je bent boven de 18, ga lekker stappen en versier een chickquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:28 schreef BaajGuardian het volgende:
geen fotos? geen filmpjes , wat moet ik nu met mijn leven
Weten jouw ouders dat dan, of je familie, dat jouw fotos op internet staan? Hoe zijn ze er trouwens op terecht gekomen dan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet wel zeggen dat ik het niet leuk vind!
Maar ik ben dan wel zo iemand die ergens snel denkt van "Tja, niks van aantrekken, doei"
Niet iedereen is zo en vooral op middelbare scholen kunnen jongens leuke pestkoppen zijn die die meiden weer onzeker maken.
Dus aan de ene kant snap ik denk ik wel waarom die meiden niet meer naar school willen en durven.
Ik moest het van de school vertellen ja, omdat ik zogenaamd in 'gevaar' was.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:34 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Weten jouw ouders dat dan, of je familie, dat jouw fotos op internet staan? Hoe zijn ze er trouwens op terecht gekomen dan?
Hoe wist school het dan. Ik neem aan dat je die foto's hebt gemaakt voor je vriendje, heeft hij ze er dan niet opgezet?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik moest het van de school vertellen ja, omdat ik zogenaamd in 'gevaar' was.
Dus ja, mijn ouders weten dat.
En hoe ze erop terecht gekomen zijn weet ik niet.
Ik heb ooit 4 foto's zelf gepost.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:37 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hoe wist school het dan. Ik neem aan dat je die foto's hebt gemaakt voor je vriendje, heeft hij ze er dan niet opgezet?
Nou, ik had het erg verwacht.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:37 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hoe reageerden je ouders trouwens
Nee, die vergeet ik niet. Wnat ik kan me de webcamsesseis die ijsmeis op haar werk gaf nog wel herinnerenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
Je vergeet btw ook de dames die al werken
Die durven vaak niet meer naar het werk terug.
Plus het geeft een beeld aan het bedrijf
Heb je nu betere cijfers op school?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb ooit 4 foto's zelf gepost.
En deze heeft een fok!ker die bij mij op school zat het schoolnetwerk rond verstuurd.
Dus ook leraren hadden deze foto's, vandaar dat school het wist.
En nee, hij heeft ze er niet opgezet. Maar ik weet wel dat ik op school niet achter een firewall zit, dus tja..
Hell noquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:37 schreef Crazyivan het volgende:
[..]
Heb je nu betere cijfers op school?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:06 schreef Mukie het volgende:
Dames en heren, dit soort foto's doorgeven doen we dus mooi niet.
Ze is mod gewordenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:55 schreef Crazyivan het volgende:
heeft ijsmeis principes??
Daarvoor ga je hier maar naar toe. Kappen met zeuren dusquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:48 schreef BaajGuardian het volgende:
nou hup plaats eens wat *net kunnende* plaatjes ofzo
wie de foto's moet moet mij maar mailen!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:06 schreef Mukie het volgende:
Dan zou ik zeggen, lees deze topics eens even doorquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:55 schreef Gabry het volgende:
Tieten showen is hen manier van jongens versieren...
Als praten niet voldoet.. en ze te laf zijn voor normale sex..
Ze kunnen jongens niet tevreden houden met dezelfde eeuwige praatjes..
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:06 schreef Mukie het volgende:
Ervaring mee?quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:50 schreef FuifDuif het volgende:
Het is gewoon de naieviteit van zo'n meisje. Het is zoooo eenvoudig: veel complimentjes geven, hun naar de oortjes praten en een beetje geduld en dan tjakka.
Mwa, als je een meisje op msn hebt met een beetje karakter en zelfrespect zal ze nooit haar titties over een cam laten zien. en al zeker niet als je haar voor de rest niet kent enzoquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:50 schreef FuifDuif het volgende:
Het is gewoon de naieviteit van zo'n meisje. Het is zoooo eenvoudig: veel complimentjes geven, hun naar de oortjes praten en een beetje geduld en dan tjakka.
Waarom heb ik zo'n meiden niet in mijn lijst.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:12 schreef Northside het volgende:
Ik zit alweer een hele tijd op Internet en ik heb al heel wat shit langs zien komen. Ik heb dus ook m'n zusje een hele tijd geleden geinstrueerd om nooit te flashen voor de cam of een fijn filmpje voor d'r vriend te maken in verband met capture-stuff of printscreens.
Verder zal het me vrij weinig uitmaken. De sletten doen maar. Ik heb er zelf ook een paar in mijn lijst, en als die weer eens halfnaakt voor de cam kruipen ("hihihi, accept die invite eens") maak ik net zo goed screens ervan of capture de hele zooi als het wat is. Gaat gelijk op het huisnetwerk. Geen genade, geen medelijden, door schade en schande wordt men wijs.
Je bent niet pimp genoeg.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:16 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Waarom heb ik zo'n meiden niet in mijn lijst.
.
Yo niggah, capture je filmpjes dan voor mijquote:
Ben jij ook werkelijk de man op je avatar?quote:
Ja. Ik moet hem altijd bevredigenquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:27 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ben jij ook werkelijk de man op je avatar?
Teveel ouders weten niet eens wat MSN is...quote:Op maandag 22 augustus 2005 02:02 schreef roepdeman het volgende:
Ouders moeten zich meer interesseren en niet gelijk met vingers wijzen als ze iets lezen in de krant of op editie nl zien. Alleen vragen aan je dochtertje(het zijn nu eenmaal vaker vrouwelijke slachtoffers)of zij ook wel eens zoiets doet en dan genoegen nemen met een simpele nee is not done.
Ja.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:27 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ben jij ook werkelijk de man op je avatar?
quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja. Ik moet hem altijd bevredigen
Sorry, this site is temporarily unavailable!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:25 schreef Jesusisalive het volgende:
http://www.geocities.com/webcamnoobs/ mannen kunnen er ook wat van
Ik denk dat deze meisjes in het echt vaak heel verlegen en onzeker zijn...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:11 schreef Maikuuul het volgende:
Het gaat volgens mij allemaal om de aandacht :/ maar als iemand als haar borsten laat zien op msn, hoe zou ze dan zijn in het echt ?
hmmmmmmm stoutquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:15 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Ik denk dat deze meisjes in het echt vaak heel verlegen en onzeker zijn...
Of juist heel stout...
Mooie borsten kun je nooit TE vaak zien, toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:30 schreef Jaco90 het volgende:
te. vaak. tieten. op. msn.
dat is het hem juist. al die piephoeren die ze laten zien zijn meestal nogal.. uuh..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:43 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Mooie borsten kun je nooit TE vaak zien, toch?
kuch jij gaat ook niet vrijuit kuchquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:49 schreef ijsmeis het volgende:
2e poging van dit topic, dus allemaal netjes en ontopic reageren!
Ik doe even mee, want ik denk dat:
1. jonge meiden zich nogal snel laten overhalen door de mensen aan de andere kant van bijvoorbeeld msn.
2. ze aandacht willen die ze ook krijgen en daarom ook steeds verder durven gaan.
3. ze zien dat andere meiden het doen waardoor het 'de normaalste zaak van de wereld' lijkt en het daarom zelf ook maar doen.
http://www.starterupsteve.com/video/msnchatowned.htmlquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:49 schreef Salvad0R het volgende:
[..].
Alleen sukkels met een IQ lager dan 100 en voetballers laten hun pik op de cam zien.
Jeps, zoals ik al eerder zei ongeveerquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 04:08 schreef Catch22- het volgende:
[..]
kuch jij gaat ook niet vrijuit kuch
Gewoon aandacht ja, naiviteit, de wil om erkend te worden.. Vind het persoonlijk niet zo'n ramp
Dus het onzeker zijn wegkrijgenquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:24 schreef master_X het volgende:
Mischien doen ze het om te laten zien hoe mooi ze zijn en willen ze beetje zelfvertrouwen krijgen in hun zelf
quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dus het onzeker zijn wegkrijgen! Kan ook
!
achja boeiend. en tis inderdaad bijzonder amusant als die meiden hun tieten laten zien. kun je weer ff lachen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:06 schreef DaMook het volgende:
Ik vind het zo slecht dat ze dat zo doen, maar van de andere kant ook wel weer leuk
EDIT: oeps ik had niet gezien dat de laatste reactie in dit topic alweer 2 dagen geleden was![]()
Heb je d'r MSN nog?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:48 schreef Jeff89 het volgende:
Hier in de buurt woont zo'n meisje die aan een vriend van me dr tieten liet zien, vervolgens ook aan mij (ik dacht: laat ik het ook eens vragen) en week terug ofzo vroeg die vriend aan me of ik het filmpje had doorgestuurd, aangezien rondging (en nog steeds gaat)..
Ik wist van niks, dus ik heb even rondgevraagd en het filmpje in kwestie gevonden en het is er geen 1 van mij of die maat (was met een telefoon opgenomen, wij haddden een progje) dus ze laat blijkbaar dr tieten zien aan iedereen die het vraagt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |