Daarvoor ga je hier maar naar toe. Kappen met zeuren dusquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:48 schreef BaajGuardian het volgende:
nou hup plaats eens wat *net kunnende* plaatjes ofzo
wie de foto's moet moet mij maar mailen!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:06 schreef Mukie het volgende:
Dames en heren, dit soort foto's doorgeven doen we dus mooi niet.
Dan zou ik zeggen, lees deze topics eens even doorquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:55 schreef Gabry het volgende:
Tieten showen is hen manier van jongens versieren...
Als praten niet voldoet.. en ze te laf zijn voor normale sex..
Ze kunnen jongens niet tevreden houden met dezelfde eeuwige praatjes..
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:06 schreef Mukie het volgende:
Dames en heren, dit soort foto's doorgeven doen we dus mooi niet.
Ervaring mee?quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:50 schreef FuifDuif het volgende:
Het is gewoon de naieviteit van zo'n meisje. Het is zoooo eenvoudig: veel complimentjes geven, hun naar de oortjes praten en een beetje geduld en dan tjakka.
Mwa, als je een meisje op msn hebt met een beetje karakter en zelfrespect zal ze nooit haar titties over een cam laten zien. en al zeker niet als je haar voor de rest niet kent enzoquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:50 schreef FuifDuif het volgende:
Het is gewoon de naieviteit van zo'n meisje. Het is zoooo eenvoudig: veel complimentjes geven, hun naar de oortjes praten en een beetje geduld en dan tjakka.
Waarom heb ik zo'n meiden niet in mijn lijst.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:12 schreef Northside het volgende:
Ik zit alweer een hele tijd op Internet en ik heb al heel wat shit langs zien komen. Ik heb dus ook m'n zusje een hele tijd geleden geinstrueerd om nooit te flashen voor de cam of een fijn filmpje voor d'r vriend te maken in verband met capture-stuff of printscreens.
Verder zal het me vrij weinig uitmaken. De sletten doen maar. Ik heb er zelf ook een paar in mijn lijst, en als die weer eens halfnaakt voor de cam kruipen ("hihihi, accept die invite eens") maak ik net zo goed screens ervan of capture de hele zooi als het wat is. Gaat gelijk op het huisnetwerk. Geen genade, geen medelijden, door schade en schande wordt men wijs.
Je bent niet pimp genoeg.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:16 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Waarom heb ik zo'n meiden niet in mijn lijst.
.
Yo niggah, capture je filmpjes dan voor mijquote:
Ben jij ook werkelijk de man op je avatar?quote:
Ja. Ik moet hem altijd bevredigenquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:27 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ben jij ook werkelijk de man op je avatar?
Teveel ouders weten niet eens wat MSN is...quote:Op maandag 22 augustus 2005 02:02 schreef roepdeman het volgende:
Ouders moeten zich meer interesseren en niet gelijk met vingers wijzen als ze iets lezen in de krant of op editie nl zien. Alleen vragen aan je dochtertje(het zijn nu eenmaal vaker vrouwelijke slachtoffers)of zij ook wel eens zoiets doet en dan genoegen nemen met een simpele nee is not done.
Ja.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:27 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ben jij ook werkelijk de man op je avatar?
quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja. Ik moet hem altijd bevredigen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |