je bent boven de 18, ga lekker stappen en versier een chickquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:28 schreef BaajGuardian het volgende:
geen fotos? geen filmpjes , wat moet ik nu met mijn leven
Weten jouw ouders dat dan, of je familie, dat jouw fotos op internet staan? Hoe zijn ze er trouwens op terecht gekomen dan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet wel zeggen dat ik het niet leuk vind!
Maar ik ben dan wel zo iemand die ergens snel denkt van "Tja, niks van aantrekken, doei"
Niet iedereen is zo en vooral op middelbare scholen kunnen jongens leuke pestkoppen zijn die die meiden weer onzeker maken.
Dus aan de ene kant snap ik denk ik wel waarom die meiden niet meer naar school willen en durven.
Ik moest het van de school vertellen ja, omdat ik zogenaamd in 'gevaar' was.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:34 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Weten jouw ouders dat dan, of je familie, dat jouw fotos op internet staan? Hoe zijn ze er trouwens op terecht gekomen dan?
Hoe wist school het dan. Ik neem aan dat je die foto's hebt gemaakt voor je vriendje, heeft hij ze er dan niet opgezet?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik moest het van de school vertellen ja, omdat ik zogenaamd in 'gevaar' was.
Dus ja, mijn ouders weten dat.
En hoe ze erop terecht gekomen zijn weet ik niet.
Ik heb ooit 4 foto's zelf gepost.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:37 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hoe wist school het dan. Ik neem aan dat je die foto's hebt gemaakt voor je vriendje, heeft hij ze er dan niet opgezet?
Nou, ik had het erg verwacht.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:37 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hoe reageerden je ouders trouwens
Nee, die vergeet ik niet. Wnat ik kan me de webcamsesseis die ijsmeis op haar werk gaf nog wel herinnerenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
Je vergeet btw ook de dames die al werken
Die durven vaak niet meer naar het werk terug.
Plus het geeft een beeld aan het bedrijf
Heb je nu betere cijfers op school?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb ooit 4 foto's zelf gepost.
En deze heeft een fok!ker die bij mij op school zat het schoolnetwerk rond verstuurd.
Dus ook leraren hadden deze foto's, vandaar dat school het wist.
En nee, hij heeft ze er niet opgezet. Maar ik weet wel dat ik op school niet achter een firewall zit, dus tja..
Hell noquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:37 schreef Crazyivan het volgende:
[..]
Heb je nu betere cijfers op school?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:06 schreef Mukie het volgende:
Dames en heren, dit soort foto's doorgeven doen we dus mooi niet.
Ze is mod gewordenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:55 schreef Crazyivan het volgende:
heeft ijsmeis principes??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |