Maar als ik hem in je gezicht duw haalt ie wel een keer met zn klauwen over je neus heen hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:45 schreef r8ality het volgende:
En Frank bijt nog geen muis in tweeën.
Zie je, zo'n crash overleef je inderdaad wel in een 2-seriequote:
Der is alleen een plastic autootje overheen gegaanquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:57 schreef r8ality het volgende:
[..]
Zie je, zo'n crash overleef je inderdaad wel in een 2-serie.
Next.
ga ergensquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:34 schreef Koewam het volgende:
fipo
*mental note:quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:14 schreef ArTiC het volgende:
goeie TT,
platmeppen, in de pan en braden maar met die beesten![]()
Gave naam voor een kat!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:45 schreef r8ality het volgende:
En Frank bijt nog geen muis in tweeën.
Rob denkt dat ik zijn kat vergiftigd heb....wat natuurlijk niet waar isquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:14 schreef ArTiC het volgende:
goeie TT,
platmeppen, in de pan en braden maar met die beesten![]()
Mex heeft ook BI gedaan, hij hoopt in augustus klaar te zijn...hij heeft wat moeite met de SO toets...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:53 schreef omegaproject het volgende:
Dusssss ... nog mensen die 'op stap' gaan vanavond?
Zou jij er wel achteraan gaan rennen danquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:44 schreef r8ality het volgende:
Ach, katten zijn wel lief, maar echt als huisdier heb je er geen ruk aan. Gooi je een bal, gaat het domme beest schaapachtig er naar kijken en dat was het. Hoe anders dan bij honden.
Echter voor stomme acties moet je wel bij katten zijn, zie een filmpje dat over Internet zwerft.
Moet ik klompen meenemen? Voor als we gaan stampen in Kampen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:59 schreef daNpy het volgende:
Stappen was gister wel oke, vond het jammer dat ik al weg moest. En dat ik vanmorgen vroeg op moestnog erger
Ja!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:22 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Moet ik klompen meenemen? Voor als we gaan stampen in Kampen?
vanwaar die mat onder de auto?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:02 schreef daNpy het volgende:
Vandaag de auto geprepareerd voor de meeting van morgen, met de dyno run
Eerst even van binnen schoongemaakt, uitgezogen en het interieur afgedaan met een doekje. Daarna de auto (achteruit!) achterom gereden naar de garage:
[afbeelding]
Kijkje onder de variomatic, met beschermkap:
[afbeelding]
Zonder beschermkap:
[afbeelding]
De vario weer bijgevuld met olie, van het weekend moet er immers weer 400km gereden wordenEr ging ca 200ml in ofzo, dus ik ga hem zsm op de brug zetten en de keerring vervangen. Deze heb ik al in huis
Ook tijd voor een BBK:
[afbeelding]
[afbeelding]
Op bokjes om de velgen grondig schoon te maken:
[afbeelding]
Hierna de auto weer voor om gereden en helemaal gewassen. Dalijk nog ff een droogrij-rondje en dan issie klaar voor morgen
Tuurlijk, ik ga eerst dat ding naar Nigeria sturen en dan geen poen zienquote:hello, iam too poor in speaking dutch please i will like to buy your item for my son who school in west africa nigeria actually i would have prefer to come to your house or shop to pick up the item myself to avoid risk of posting but iam out of town now iam in jordan for medical meeting . please what you will do for me is to get the shipping cost to nigeria by tpg post and your full name and bank details for payment. thanks
Ligt beter als die kutstenenquote:
WTF heb jij te koop staat, dat een kerel in Nigeria het wil hebben? Een senseo met zebrapaardprint ofzo?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:31 schreef Juup© het volgende:
Ik heb iets te koop staan op Marktplaats, en als reactie krijg ik de volgende e-mail terug.
[..]
Tuurlijk, ik ga eerst dat ding naar Nigeria sturen en dan geen poen zien
Een baksteenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
WTF heb jij te koop staat, dat een kerel in Nigeria het wil hebben? Een senseo met zebrapaardprint ofzo?
Een doosje potloden denk ik...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:31 schreef Juup© het volgende:
Ik heb iets te koop staan op Marktplaats, en als reactie krijg ik de volgende e-mail terug.
[..]
Tuurlijk, ik ga eerst dat ding naar Nigeria sturen en dan geen poen zien
Issie afgelopen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:38 schreef FlowDesign het volgende:
The Usual Suspects is echt een vette film![]()
Hij slaapt, als ik hem nou aanraak krijg ik een stijve vuist in mn oogquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:08 schreef blieblie het volgende:
En jij gaat er niet eens gezellig bij liggen?
Naja zeg...
Ernaast gaan liggen is niet gezellig.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:14 schreef blieblie het volgende:
Liggen is niet gelijk aanraken of wat dan ook.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:21 schreef blieblie het volgende:
Shameless op RTL5.
Echt te geweldig flauw.
Je moet 'm ook niet zo laten schrikken...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij slaapt, als ik hem nou aanraak krijg ik een stijve vuist in mn oog
Waarom ben je nog wakker ?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 04:26 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Groeten terug uit Woensel-Centrum
Het was ook geen Shamelessquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wij kijken dat dinsdagavond op nederland 3.
waar ben je vanavond?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:16 schreef omegaproject het volgende:
[..]
*mental note:
Bij eerstvolgende ontmoeting; Arctic neerhoeken.
Is dat een ding dat zo uit de doos komt? "Zoals ie hoort"? Of heb je dit zelf bedacht?quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:52 schreef blieblie het volgende:
Fear my Lego skillz
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb me ook helemaal niet verveeld vandaag ofzo hoor.
Overigens moest ik er gewoon in komen.
Na een uurtje aanrommelen had ik het "lego-en"weer in de vingers.
Is een doe het zelf dingetje. Ik doe/deed niet aan die autootjes zoals ze uit het doosje horen te komen :-P . Een F1 wagen... Nah geen zin in. Ik maakte vroegah als klein mannetje wel altijd super jachten van een meter langquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:15 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Is dat een ding dat zo uit de doos komt? "Zoals ie hoort"? Of heb je dit zelf bedacht?
Als ik iets nieuws kreeg dan zette ik het in elkaar en dan na 1 dag werd het weer gesloopt. Ik bouwde altijd eigen ontwerpen. (Ik heb nog steeds een vuilniszak vol met LEGO®).
Maak maar eens een Formule1 wagen van zo'n 20 a 30 cm lang... dan praten we weer verder![]()
Whehehe... toen was je al verslingerd aan jachtenquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:28 schreef blieblie het volgende:
[..]
Is een doe het zelf dingetje. Ik doe/deed niet aan die autootjes zoals ze uit het doosje horen te komen :-P . Een F1 wagen... Nah geen zin in. Ik maakte vroegah als klein mannetje wel altijd super jachten van een meter lang. Met zwembad, tenders, helidecks en al...
Nope, door een in Eindhoven woonachtige geldroppenaarquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:04 schreef Toewan het volgende:
Is dit topic gestart door een kattenmepper (alias Helliemonder) ofzo ? Lijkt er wel op, aan de topictitel te zien.
moet je een klap op je bek ofzo?quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:04 schreef Toewan het volgende:
Is dit topic gestart door een kattenmepper (alias Helliemonder) ofzo ? Lijkt er wel op, aan de topictitel te zien.
Er bestaan van die machientjes waarmee je sleuven in muren kunt maken van zo'n 2 cm diep. Die heb je nodig.quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:00 schreef blieblie het volgende:
Hmmmm.... Iemand een goed idee om een stopcontact 40 cm naar links te krijgen?
Is dat voor een doe het zelver like me te doen?.
Anders loopt er dadelijk vanaf de afzuigkap een draad met stekker naar een stopcontact.
De stucadoor komt morgen kijken en gaat hopelijk donderdag stuccen... Dus de muur mag aan gort.
Neuh, ben in een goeie bui, vraag hem eerst of ie een klap op zijn bek wil. Als ie dat niet wil steek ik hem wel neer.quote:
Wat is het voor iets?quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:15 schreef blieblie het volgende:
Lost in Translation blijft een mooie film....
http://imdb.com/title/tt0335266/quote:
Hahaha, volgens mij verloochen jij je afkomst, of je woont in het Haagje, omdat je meteen wil matten.quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Neuh, ben in een goeie bui, vraag hem eerst of ie een klap op zijn bek wil. Als ie dat niet wil steek ik hem wel neer.
Gefeliciteerd, 3 voorspelbare cliche's in 1 post *applaus*quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:35 schreef Toewan het volgende:
[..]
Hahaha, volgens mij verloochen jij je afkomst, of je woont in het Haagje, omdat je meteen wil matten.Zelfs op de homepage van Helmond wordt er uitgelegd hoe de naam kattenmeppers tot stand is gekomen.
Bende gai un bietje kummelijk ofzo !!
Is ook zo leuk, wanneer je Helmond via de snelweg binnenrijdt, staat er een beeld zonder hoofd. Is zeker symbolisch voor: "Helmond, geen gezicht".
In Helmond hadden ze vroeger ook een spannend hoorspel, luister maar eens
3de Haagstraat bedoel je waarschijnlijk (of de 1ste of de 2de, een 4de is er niet).quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:40 schreef febster het volgende:
Daar heeft mijn moeder ook gewoond als kind dan, ik meen in het 3e of 4e haagje
Thank you, thank you, you are a great audience...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, 3 voorspelbare cliche's in 1 post *applaus*
Hehehe, wat boeit mij het nou dat je het een saai kutdorp vindt (ben eigenlijk best wel blij om dit uit jouw mond te horenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:31 schreef ArTiC het volgende:
Verder woon ik 10x liever in Helmond dan in Nuenen..over een saai kutdorp gesproken
Kan ik bij jou donderdag Toewan zijn gezicht verbouwen?quote:
Jahoor, mits Toewan voor 3 uur smiddags zijn hoofd opt aanrecht legt, mag jij der met een moker op rammenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Kan ik bij jou donderdag Toewan zijn gezicht verbouwen?
Dierenbeulenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:13 schreef blieblie het volgende:
[..]
Jahoor, mits Toewan voor 3 uur smiddags zijn hoofd opt aanrecht legt, mag jij der met een moker op rammen.
Hoest met je kraantjequote:
Die zit er nog opquote:
Gefeliciteerd!! Wat ga je doen?? Ik hoorde ergens M&I?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:55 schreef r8ality het volgende:
Het gaat dan toch echt gebeuren. Morgen heb ik een toelatingstest voor het HBO, mocht dat om wat voor reden dan ook niet lukken dan heb ik als back-up geregeld, VWO in 1 jaar op het ROC. Daar wordt ik zowiezo wel aangenomen, dus hop, naar school..
En we waren nu pas (half 10 ongeveer) klaarquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:07 schreef blieblie het volgende:
[..]
Die zit er nog op.
Ik doe het moeilijkste het laatst (ik moet ook nog de hoofdkraan zoekenKhoop dat die ergens in mijn appartement zit en niet dat het hele complex 1 "hoofdkraan" heeft
).
Ik had om 3 uur afgesproken met de stucadoordudes, stonden ze om 1 uur al voor de deur.
Blegh... komen ze morgen pas.
Het is wat, WERKENquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:52 schreef febster het volgende:
[..]
En we waren nu pas (half 10 ongeveer) klaarwat een tering karwei zeg, ik heb er blaren van op mijn handen gekregen, en Okke is nu nog het kleinere zooi aan het opruimen
*mental note; mijn eigen keuken laat ik eruit slopen*
Over balkon gooien?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:01 schreef blieblie het volgende:
welke jullie?
Wij?
Heb jij wel eens een koelkast + ombouw 3 trappen + garage afgezeuld?
Nee, maar wel hier de hele beneden verdieping verbouwd en genoeg op de bouw gewerktquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:01 schreef blieblie het volgende:
welke jullie?
Wij?
Heb jij wel eens een koelkast + ombouw 3 trappen + garage afgezeuld?
Heej bouwvrouwquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:40 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee, maar wel hier de hele beneden verdieping verbouwd en genoeg op de bouw gewerkt
Een stapeltje stenen + de bijbehorende 3 uur verplichtte arbo koffie pauze per verdieping... tja.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:40 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee, maar wel hier de hele beneden verdieping verbouwd en genoeg op de bouw gewerkt
ELke dag zo'n smerige pizza bestellen bij zo'n pizza bezorgservice dinges?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:11 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
Zit ik een week tegen deze ellende aan te kijken.
Ik baal der nu al van.
R8ality!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
ELke dag zo'n smerige pizza bestellen bij zo'n pizza bezorgservice dinges?
Mwahaha jij weet dus echt niet hoe ons huis er eerst uitzag... beginner.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:03 schreef blieblie het volgende:
[..]
Een stapeltje stenen + de bijbehorende 3 uur verplichtte arbo koffie pauze per verdieping... tja.
Ik had het over "De Bouw".quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:53 schreef daNpy het volgende:
[..]
Mwahaha jij weet dus echt niet hoe ons huis er eerst uitzag... beginner.
En?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:33 schreef r8ality het volgende:
Er moeten toch hele vreemde dingen gebeuren wil ik die test niet ge-ace-d hebben..
Over 5 minuten terug naar Fontys, voor uitslag test, wat overigens niet wil zeggen dat ik al toegelaten wordt, want dat beslissen de afzonderlijke coordinatoren van de opleidingen. Maar goed, goede resultaat test is eigenlijk automatisch toelating natuurlijk.
Daar bedoelt ie mee dat hij waarschijnlijk een 10 heeft gehaaldquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:33 schreef r8ality het volgende:
Er moeten toch hele vreemde dingen gebeuren wil ik die test niet ge-ace-d hebben..
Over 5 minuten terug naar Fontys, voor uitslag test, wat overigens niet wil zeggen dat ik al toegelaten wordt, want dat beslissen de afzonderlijke coordinatoren van de opleidingen. Maar goed, goede resultaat test is eigenlijk automatisch toelating natuurlijk.
Dat snap ik...ik ben benieuwd of het daardwerkelijk zo is en of hij dus is aangenomen...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Daar bedoelt ie mee dat hij waarschijnlijk een 10 heeft gehaald
Heb je Blow niet gekeken? Dat was wel een goede filmquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:24 schreef blieblie het volgende:
Okeej, het is dus: The swinging 70's: Studio 54
Ik strip RSS met zelfgemaakte PHP, zo heb ik de laatste aardbevingen op mijn website.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:10 schreef blieblie het volgende:
Hoi...
Iemand hier een goed idee om uit een RSS feed data te parsen?
Ik heb een RSS feed vant weer gevonden, en ik wil alleen het huidige weer elke 15 tot 30min in een database opslaan.
Ik heb de volgende site gevonden: http://www.rssweather.com/icao/EHEH/wx.php
Met het weer in Eindhoven... Maar hoe krijg ik nu dmv. php oid. het weer in mijn database?
Ennn heb je ergens een voorbeeld site ofzo (waar uitgelegd wordt hoe je at doet)?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik strip RSS met zelfgemaakte PHP, zo heb ik de laatste aardbevingen op mijn website.
Nee, dat niet, maar ik lees de RSS in via PHP, ga vervolgens met explode() op zoek naar de items. Hierin ga ik op zoek naar de waardes. Deze zijn voor ieder item natuurlijk gelijk, zodat ik een for-loop kan maken om alles te fetchen en in een array te zetten. Dit draai ik dan vervolgens ieder uur.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:23 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ennn heb je ergens een voorbeeld site ofzo (waar uitgelegd wordt hoe je at doet)?
Zodat ik kan uitvogelen hoe dat moet?
Die's inderdaad wel simpel ja.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:37 schreef FlowDesign het volgende:
Die laatste voor PHP5 is trouwens wel de mooiste. Die werkt met SimpleXML.
Lijkt me tenminste wel te begrijpen voor Okkequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Die's inderdaad wel simpel ja.![]()
Voor mij ookquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Lijkt me tenminste wel te begrijpen voor Okke![]()
Dank u dank uquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Lijkt me tenminste wel te begrijpen voor Okke![]()
Dan zul je ff iets moeten schrijven waarmee je binnen de feed zoekt, of je moet weten bij de hoeveelste "headline" staat wat je zoekt en het op die manier eruit halen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:18 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dank u dank u.
Maar bedankt! heb ik morgen weer wat uit te vogelen.
Die kant en klare scripts werken niet voor mij denk ik omdat ik uit een RSS feed maar een gegeven wil hebben.
Ik wil er namelijk iets anders mee doen en de meeste RSS parsers zijn er op gemaakt om x aantal headlines weer te geven.
Moet wel lukken... Ik weet nu in ieder geval hoe ik een RSSfeed doorloop.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:44 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dan zul je ff iets moeten schrijven waarmee je binnen de feed zoekt, of je moet weten bij de hoeveelste "headline" staat wat je zoekt en het op die manier eruit halen.
Nah, te ingewikkeld om zo ff te lerenquote:
Freeware van Microsoftquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:37 schreef blieblie het volgende:
[..]
Nah, te ingewikkeld om zo ff te leren.
En dan moet ik weer Visual Studio installeren.... gedoe allemaal.
Keb Visual Studio nog wel ergens thuis liggenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Freeware van Microsoft: http://lab.msdn.microsoft.com/express/vwd/
Ja wij gaan ook op stapquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:21 schreef FlowDesign het volgende:
Gaan jullie ook op stap?
Ik dacht, ik beslis even voor jequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:35 schreef blieblie het volgende:
Denk ik... dan...
Nee.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:21 schreef FlowDesign het volgende:
Gaan jullie ook op stap?
Maar wie was het?quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:14 schreef blieblie het volgende:
In huize BB gaat de gsm:
Okke Okke Okke!!! Kijk uit je raam! Kijk uit je raam!!
*Jaaaah* Staat langzaam op en loopt naar raam, ziet taxi voor stoplicht staan met een blij zwaaiend wijf op de passagiersstoel en zwaait terug.
Zie je mij? Zie je mij?
*Jaaaaaah*
Ga je niet op stap?
*Jawellllll*
Okee!!!!
Damn... Wat heb ik een ontzettend spannend leven...
Zoals gewoonlijk een lelijke blokkendoos. Maar ja daar staat volvo garant voor. Geen uitstraling.quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:36 schreef daNpy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Jawel, een 244 Turbo. Met 520pk en geld genoeg voor nieuwe banden, want hij heeft flink wat lopen gummen daar![]()
Eensquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk een lelijke blokkendoos. Maar ja daar staat volvo garant voor. Geen uitstraling.
Maar het vermogen is wel geil
quote:
OMG ...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:13 schreef r8ality het volgende:
WHohooooo. Aangenomen dus. HBO volgen. Wheheheheh.
Ik had de test ernstig goed gemaakt aldus de coordinatrice.
Bla bla bla .... eerst zien .. dan gelovenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:45 schreef r8ality het volgende:
Ik heb dalijk tegelijk met jou m'n P misschien. En ik heb ondertussen 3 jaar gewerkt.
Als jij 'm met kerst niet hebt en Joost haalt 'm in 1 jaar... dan kan hij 'm tegelijk met jou halenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:18 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Bla bla bla .... eerst zien .. dan geloven
Je hebt jaren atheneum gedaan, je zou je moeten schamen als dat niet zo was...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:13 schreef r8ality het volgende:
WHohooooo. Aangenomen dus. HBO volgen. Wheheheheh.
Ik had de test ernstig goed gemaakt aldus de coordinatrice.
Welk geldboompje?quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:21 schreef blieblie het volgende:
Mag ik een keer je geldboompje een maandje lenen?
Wel gezellig romantisch hotelletje als ik het zo bekijk. Lekker uitwaaien opt strand. Of natuurlijk een dagje op je kamer blijven
.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:21 schreef blieblie het volgende:
Mag ik een keer je geldboompje een maandje lenen?
Wel gezellig romantisch hotelletje als ik het zo bekijk. Lekker uitwaaien opt strand. Of natuurlijk een dagje op je kamer blijven
.
Yeps, was echt super!quote:
Dat schuurt zo....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
kan op het strand of in d duinen ook hoor
![]()
Dan doe je het niet goedquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:44 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dat schuurt zo....
Heb ik gehoord dan...
*Slap*quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:46 schreef r8ality het volgende:
Goed bezig Lotte!.
Nou je vriendje nog dumpen.
Echt hoor, groeten ze je nog niet bij je voornaam als je daar binnenlooptquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:50 schreef blieblie het volgende:
Iemand een goed idee om een verf te latexen zonder zo een handig bakje waarmee je de roller kan uitdingessen?
Keb geen zin om weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer voor de 3721 keer naar de Praxis te gaan.
En een klantenkaart met -20%...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:35 schreef febster het volgende:
[..]
Echt hoor, groeten ze je nog niet bij je voornaam als je daar binnenloopt?
Heb je al een kluskaart?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:50 schreef blieblie het volgende:
Iemand een goed idee om een verf te latexen zonder zo een handig bakje waarmee je de roller kan uitdingessen?
Keb geen zin om weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer voor de 3721 keer naar de Praxis te gaan.
Dag meneer Hendriksen! En wat is de klus vandaag?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:35 schreef febster het volgende:
[..]
Echt hoor, groeten ze je nog niet bij je voornaam als je daar binnenloopt?
Een verf te latexen?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:50 schreef blieblie het volgende:
op tv wordt weleens zo'n verfvol aangeprezen waar je de verf in moet stoppen...en dan kan je er mee gaan schudden en zo, en dan komen er geen spatten vanaf..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:50 schreef blieblie het volgende:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Rob denkt dat ik zijn kat vergiftigd heb....wat natuurlijk niet waar is![]()
![]()
Had ik maar ooit VB.net gehadquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:08 schreef r8ality het volgende:
Zo, eerste 2 hoofdstukken Visual Basic.net ook alweer klaar.
Op naar "Relationele databases en SQL". Tof.
goeie katquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:35 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
Hij had ff ruzie met het shirtje van mijn zus
Die kat gaat gewoon op de geur afquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:35 schreef blieblie het volgende:
Kat overdosis update![]()
[afbeelding]
Pap was blijkbaar niet zo lekker
[afbeelding]
Lekker triomfantelijk in het schoteltje eten.
[afbeelding]
[afbeelding]
Net eten gehad
[afbeelding]
Hij had ff ruzie met het shirtje van mijn zus
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij heeft een lichte voorkeur voor de schoot van vrouwen.
Het was iig erg gezellig bij mijn zus op schoot.
sorry ik wist niet dat dat jouw kat wasquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:42 schreef r8ality het volgende:
braako, niks te doen? Tijd over? Ga ff een trein zoeken dan. Opzouten. Idioot.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:09 schreef r8ality het volgende:
Terugmailen: ik bied je 200 euro voor jouw schaap..
heb ik al geprobeerd biljarttafel brak bij het raken van mijn hoofdquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:06 schreef r8ality het volgende:
Hey braako, biljarttafel koppen?
Maar moest je ook braken?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:20 schreef braako het volgende:
[..]
heb ik al geprobeerd biljarttafel brak bij het raken van mijn hoofd
maar het voelde best prettig![]()
ja en ik heb ook nog mijn desingflow aangepast tijdens het brakenquote:
sorry ik zag platte kat staan dus ik denk grappig dus ik post een picciequote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:41 schreef blieblie het volgende:
Wat brengt Braako zoal naar dit topic?.
Tjaah, naja... kan... wel beetje heel erg enorm matige timingquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:46 schreef braako het volgende:
[..]
sorry ik zag platte kat staan dus ik denk grappig dus ik post een piccie
niet om te dissen of zo![]()
Ik vind het allebei niks.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:58 schreef blieblie het volgende:
Wat vinden jullie trouwens een betere naam voor mijn kat?
Eny van Enipeus?
Of Mr Bojangles (zal ongetwijfeld al gauw Boja, Bo, Mister of Hey!!! worden).
ik vind mister of miss jinglesquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:58 schreef blieblie het volgende:
Eny van Enipeus?
he sorry ik niet perfect never said i wasquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:52 schreef blieblie het volgende:
[..]
Tjaah, naja... kan... wel beetje heel erg enorm matige timing.
Poes?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:58 schreef blieblie het volgende:
Eny van Enipeus?
Gewoon Henk.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:58 schreef blieblie het volgende:
Eny van Enipeus?
Je ploatje doet t niet.quote:Op donderdag 1 september 2005 09:11 schreef Juup© het volgende:
Vandaag lekker met de doggies naar de zee
[afbeelding]
Als het water niet te koud is ga ik mee de zee in, ben benieuwd hoe de honden dat vinden
Daar kan tegenwoordig een stokje voor worden gestoken. Door een logboek oid bij te houden, of door simpelweg je groepsgenoten eraan te naaien....quote:Op donderdag 1 september 2005 16:21 schreef daNpy het volgende:
Project gestuurd onderwijs, oftewel 2 man doen het werk en 6 man liften mee
En makkelijkerquote:Op donderdag 1 september 2005 15:47 schreef blieblie het volgende:
Vaag... Al klinkt het wel stukken leuker dan wat wij kregen.
Simpelweg groepsgenoten eraan naaien werkt vaak prima, alleen gaan docenten dan vaak enorm moeilijk doen. Moet je waarschuwingen geven etc. en docenten hebben daar vaak ook geen zin in.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Daar kan tegenwoordig een stokje voor worden gestoken. Door een logboek oid bij te houden, of door simpelweg je groepsgenoten eraan te naaien....
quote:Op donderdag 1 september 2005 15:35 schreef r8ality het volgende:
Seau, lekker dagje. 8.45 tot 10.25 les, daarna op het terras () gezeten tot 12.45. Toen van 13.15 tot 14.55 les. Geen huiswerk, en morgen om 13.00 klaar.
Oh en blieb, wij hebben geen "vakken" meer, VB.net en SQL zijn onderdelen van OB1, oftewel Ontwerpen Bouwen 1ste kwartaal. Dat hebben we nodig voor ons project, waar de komende 8 weken op gebaseerd zijn. Volgend kwartaal weer een project, waar we weer andere dingen voor moeten leren.
Geen wonder dat de toelatingseisen zo laag zijn tegenwoordigquote:Op donderdag 1 september 2005 17:30 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Das geen opleiding... das een workshopje!
Niet te geloven dat ze zelfs pizzakoeriers toelaten nuquote:Op donderdag 1 september 2005 17:35 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Geen wonder dat de toelatingseisen zo laag zijn tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |