Ik zal ze ook in de gaten houden hoor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:27 schreef Marty26 het volgende:
Succes Aplleaarsen have fun hier in jullie SC
Dank.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:32 schreef Jump het volgende:
En gelieve er geen gewone slowchat van te maken, daarvoor hebben we het andere topic
Edit: ik heb je IMG tags aangepast naar CIMG. staan figuurtjes mooi gecentreerd
Hier.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:06 schreef Aneurism het volgende:
Zijn hier mensen die kennis hebben van Garageband?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:22 schreef Furious het volgende:
Even een vraagje tussendoor, hoe resize je ook alweer een plaatje met behulp van bb-code hier?
1 | [img=hoogte,breedte]url[/img] |
Garageband is voornamelijk om muziek te creeeren, niet te bewerken. Voor bewerking heb je een programma als Logic Express/Pro nodig.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:30 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Kan een totale muziek bewerkings n00b ook leuk werken met garageband?
![]()
Cool, naar zo'n programma was ik ook opzoek maar kreeg idee dat het meer bewerking programma was. Zijn Logic Express/Pro & Garageband makkelijk in gebruik en gebruiksvriendelijke voor mensen die never nooit niet met deze programma's hebben gewerkt?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:34 schreef Furious het volgende:
[..]
Garageband is voornamelijk om muziek te creeeren, niet te bewerken. Voor bewerking heb je een programma als Logic Express/Pro nodig.
GarageBand is uitermate geschikt voor mensen die nog nooit met zoiets hebben gewerkt. Het programma is lekker overzichtelijk, en duidelijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:40 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Cool, naar zo'n programma was ik ook opzoek maar kreeg idee dat het meer bewerking programma was. Zijn Logic Express/Pro & Garageband makkelijk in gebruik en gebruiksvriendelijke voor mensen die never nooit niet met deze programma's hebben gewerkt?
Ikzelf heb sonic foundry gebruikt om muziek e.d. te editten, vond dit zeer makkelijk & easy to use. .
Ik kan makkelijk wachten, want met mijn iBook en pentium III voorzie ik in al mijn nerd-behoefte. Het is luxe en voor de heb dat ik er een wilquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:28 schreef Furious het volgende:
Tsja, je koopt een echte Apple of niet natuurlijk he. Voor de snelheid zul je niet hoeven te wachten, ik bedoel, ontwikkelingen gaan nou eenmaal snel.
En een jaar tijd vind ik een lange tijd om te wachten.
Die conroe is toch nieuw... of wil je een Apple-only processor.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:30 schreef Asmooh het volgende:
t zou leuker zijn als ze nieuwe processors bouwen
5 uur haal je echt nietquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:55 schreef Furious het volgende:
Waar ik wel voor vrees met de overstap naar Intel is; zou je net zolang met je iBook/PBook kunnen bezig zijn zonder op te laden?
Nu is het namelijk 5 uur, wat zelfs voor centrino's erg lang is.
Ja Dell schijnt ook erg mooie schermen te hebben voor veel beter prijzen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:05 schreef Furia het volgende:Apple
Ik ga binnenkort een nieuwe mini kopen
Ben er alleen nog niet uit of het met zo'n 20" pimp ass cinema screen wordt of met een 23"... iemand nuttige ervaringen/ideeen?
23 inch is natuurlijk mooier. De resolutie ondersteunt zelfs de ruigste hdtv-resoluties. Wat Thermo zegt is echter niet waar. Dell schermen zijn weliswaar veel goedkoper maar kwalitatief niet beter. Veel minder echter ook niet.quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:05 schreef Furia het volgende:Apple
Ik ga binnenkort een nieuwe mini kopen
Ben er alleen nog niet uit of het met zo'n 20" pimp ass cinema screen wordt of met een 23"... iemand nuttige ervaringen/ideeen?
Sorry?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:02 schreef XL het volgende:
[..]
23 inch is natuurlijk mooier. De resolutie ondersteunt zelfs de ruigste hdtv-resoluties. Wat Thermo zegt is echter niet waar. Dell schermen zijn weliswaar veel goedkoper maar kwalitatief niet beter. Veel minder echter ook niet.
Het ligt er uiteraard een beetje aan waarvoor je het gebruikt. Zie het dell-scherm als de perfect monitor voor het digital home, HTPC of Media-center scherm want het ziet er prachtig uit vanaf de bank in Multimedia toepassingen. Op kleurechtheid en specificaties is ie echter niet te vergelijken met de 23" van Apple. Gerenommeerde sites als Tom's hardware ( Klik ) kraken trouwens juist deze kenmerken van de monitor af, niks gek. Die stellen ook echt de hoogste eisen en vergelijken hem daar met 17" TN-panelen. Eigenlijk een zwaktebod, binnen PVA-panelen presteert hij gewoon goed. Die ruis is voor een leek niet eens op te merkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:21 schreef Thermo het volgende:
[..]
Sorry?
Ik heb de 23" en de 30" apple cinema display naast een 24" dell 2405FPW gezet.
De dell wint het ruim.
En dat kan je overal nalezen.
ik wil geen Dellquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:49 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Ja Dell schijnt ook erg mooie schermen te hebben voor veel beter prijzen.
Maar hoe groter hoe beter![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:45 schreef tonks het volgende:
Ik doe mee! Furious
* tonks is vandaag 617 euro armer aan een mac mini en een mac keyboard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |