Goed, ik moest nog het een en ander doen voor ik uitgebreid kon reageren.
Maar ik wil dus wel zeggen dat ik niets meer, en niets minder ben dan een prostitue, iemand die steun trekt of iemand die een 'normale' baan heeft.
Ik heb ook mijn voors- en tegens. Ben gewoon mens en ook zeker met gevoel. Daarom doen sommigen van jullie aanvallen toch een soort van pjin, want het raakt me soms best wel.
Het is niet mijn bedoeling om neerbuigend te doen naar wie dan ook. Ieder zijn/haar keuze. Ook als je dit wil afkeuren.
Maar laat ik het zo zeggen, in tijden dat het beter ging met mijn gezondheid, het beter ging met mezelf en de economie had ik een leuke en goede baan waarin ik leuk geld verdiende.
Dat viel allemaal weg, en zo kwam ik alleen en als je dan een hobby hebt die duur is en tijdrovend, ook nog eens emotioneel is, is het toch moeilijk te stoppen.
Als het zo gaan om een sport waarin je niet met een andere levende have te maken hebt is het stoppen anders, niet makkelijker, maar anders.
Ik zou dan mijn paard moeten verkopen, en dat is een tijd alles geweest wat ik had.
Na mijn scheiding had ik schulden, een auto van 18 jaar oud en een paard. Bij mijn paard kon ik mezelf zijn, daarom wilde ik die niet verkopen.
En ik had wel kunnen solliciteren en bijstand kunnen aanvragen, maar daarmee had ik niet snel mijn schulden kunnen aflossen en niet mijn paard kunnen houden. Dan had ik langer in de 'shit' gezeten. Nu kan ik verder met een schone lei.
Tuurlijk ben ik niet altijd trots op wat ik doe. Tuurlijk zijn niet alle mannen die geld uitgeven om naar zulke dames te kijken losers. Maar net zo goed als je om sommige mensen in het dagelijks leven kan lachen, kan je dat ook doen met het cammen. Maar dat doen de heren ook om sommige camdames. Maar het is niet alleen je rotlachen OM mensen, maar ook MET mensen.
Het is een heel ander leven. Tuurlijk zou ik af en toe ook gewoon rond willen komen van een 'gewone' baan. Dan hoefde ik niet altijd om mijn werkzaamheden heen te draaien. Dan was het soms veel makkelijker.
En juist bepaalde opmerkingen in dit topic zorgen ervoor dat ik me soms kapot schaam. Dan kan ik echt tranen in mijn ogen krijgen. Alsof ik echt zo min ben. Maar buiten dit werk ben ik gewoon mens. Gewoon een vrouw met gevoel, een vrouw die ook liefde wil, en dat van haar eigen vriend. Die vooral wil dat haar eigen vriend haar mooi vind en bijzonder. Een vrouw die gek is op de mensen om haar heen en haar dieren. Een vrouw die over het algemeen het beste met iemand heeft. Maar helaas... het schijnt dat ik geen waarden en normen meer heb.
Ten tijde dat ik net gescheiden was vertelde ik natuurlijk niet dat ik net gescheiden was. Hoeveel mannen zoeken niet iemand om verliefd te worden. Een vrouw van 31 die net gescheiden is, is niet zo aantrekkelijk als een jonge vrijgezel van 26.
Sja... en dan... dan kan je je leeftijd niet opeens omhoog gooien. Ik heb het geluk dat ik er jong uitzie. Dus ook in het gewone leven schatten ze me zo jong. Maar ik ben geen vrijgezel, ik wil niet daten en ook niet voor geld, dat weten al mijn vaste klanten en anderen zou ik het ook zeggen.
Er is een jong mannetje geweest met wie ik een geweldig contact had. Die kreeg op een gegeven moment een megatelefoonrekening. Zo'n iemand wil ik niet in de problemen helpen... nooit. Ik heb immers gewoon gevoel. Heb met hem gewoon telefonisch contact gehad, ik belde hem, geheim zodat mijn nummer niet te zien was. En het rare is, met mensen met wie ik een band krijg, daarmee gaat het nooit over seks.
Ik heb een schuilnaam en een andere leeftijd. Maar mijn leven is verder hetzelfde. Ze weten waar ik ergens woon, ze weten dat ik 2 katten heb en een paard. Ik kan en wil daar niet over liegen. Ik ben soms te enthousiast over dingen dat het ook in mijn werk zichtbaar is.
Soms zit je te chatten en krijg je in 1 room 2 vaste klanten. Dan gooi ik de andere sites dicht. Heel simpel... die vaste klanten krijgen alle aandacht. En anderen gaan dan om meer zeuren.
Dan heb je het met die heren over dingen op hun werk, over het drachtig krijgen van mijn paard... ik zit dan een hele tijd gewoon in mijn lingerie, dan vragen ze niet eens om meer. Als ze meer willen kunnen ze het krijgen, maar je bent dan vaak een uitlaatklep.
Toen ik vooral belwerk deed, logde ik me 's morgens om 6 uur in. Wisseling van diensten, ik kreeg zo vaak een ambulancechauffeur die zijn verhaal wilde doen. Ging nooit over seks. Maar hij wilde zijn verhaal doen.
DAT zijn de leuke en bijzondere dingen van het werk. En niet alleen dat het goed verdient.
Want... de heren schijnen te vergeten dat je dit werk niet een hele dag kunt doen. De hele dag in je potje roeren gaat niet. Ik ga ook nooit zitten als ik niet wil, dat straal je uit.
En in het begin moest ik echt met veel minder genoegen doen.
Maar juist de leuke gesprekken maken het leuk en niet het goede verdienen.
Als je mijn openingspost nog eens goed leest dan zie je dat dit topic niet is bedoeld om te pochen met het geld wat ik verdien. Want er zijn ook maanden dat het echt wel slechter gaat. Ik moet er, ondanks de weinige uren per dag, ook keihard voor werken.
Zoals hier gemeld werd, het is een baantje die niets presterend is, dat is in zekere opzicht zo, maar ook niet helemaal. Waarom kunnen veel mensen dit werk dan niet doen? Alleen normen en waarden? Waarom kunnen velen geen accountant zijn? Is dat ook normen en waarden?
Laat ik het zo zeggen, ik was een naar mijn mening niet onverdienstelijke office manager, maar als je gezondheid het niet meer toelaat...
Tuurlijk zou ik veel liever weer die verantwoordelijkheden hebben!
De opmerking van placebo dat hij geen respect voor mij heeft, moet zeggen dat het pijn doet. Ik ben zo opgevoed dat ieder mens iets goeds heeft. Dus geen respect voor iemand kunnen opbrengen vind ik ver gaan. En durven te zeggen dat ik waarschijnlijk niets voor mijn vaste klanten doe? Sja... waarom hou ik dan een gratis weblog voor ze bij? Waarom krijgen ze dan gratis foto's?
Waarom kunnen vaste klanten dan ook op MSN gratis met me kletsen over dagelijkse dingen en zit ik daar gewoon als normaal persoon achter de webcam? Waarschijnlijk niet omdat ik alleen maar geld aan ze wil verdienen...
Nogmaals... ik vind mezelf NIET beter dan een hoer. En ik vind ook niet dat een hoer slecht werk verricht. Vind ook niet dat hun beter zijn dan ik. Alleen allebei andere motieven om dat te doen. Ik kan het vanuit MIJN gevoel niet. Wil niet zeggen dat mijn gevoel goed of slecht is. Of dat van hun.
Dat iemand niet wil dat zijn vriendin dit werk doet, kan ik mezelf best inkomen. Maar dat kan tijdens een normaal gesprek besproken worden. Als iemand bij mij gelijk reageert als Gelly dat ik geen normen en waarden heb, dan blijkt dat zo'n iemand geen respect voor mij heeft en mij niet als persoon kent. Voor zo'n iemand stop ik dus ook niet met dit werk, want dan is er geen sprake van een relatie waarbij je op gelijke hoogte staat, dan vindt de ander zich boven mij (door mijn werk) verheven. En zo'n relatie zou voor mij niet werken, dus hoef ik mijn leven ook niet te wijzigen voor zo'n iemand.
Dus nogmaals... ook voor mensen die dit werk niets vinden... prima. Ik kan me dat best voorstellen. Maar misschien dat het communiceren hier iets vriendelijker kan... ben immers ook gewoon mens.