Nog meer respect voor mensen die het nooit verbergen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:45 schreef TheVulture het volgende:
Respect voor hem dat ie er voor uit durft te komen nu.
ik heb mijn heterosexualiteit nooit verborgenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nog meer respect voor mensen die het nooit verbergen.
Respect daarvoor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:57 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
ik heb mijn heterosexualiteit nooit verborgen![]()
1- Mark Feehily Shane Filan is getrouwd met Gillian Walsh. Zijn vrouw staat op het punt om te bevallen. Hij is de vorige maand vader geworden. Een dochter met de naam Nicole.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:36 schreef Molluck het volgende:
Dat wisten we toch allang? Nu de andere vier nog
So what, er zijn zoveel homo's die eerst met een vrouw getrouwd zijn/vriendinnetjes hebben gehad etc, maar er pas later achter komen, of het eerst doen omdat ze zich schamen/er niet voor uit durven komen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:09 schreef schatje het volgende:
[..]
1- Mark Feehily is getrouwd met Gillian Walsh. Zijn vrouw staat op het punt om te bevallen.
2- Nicky Byrne eveneens, met Georgina Ahern, dochter van de Ierse premier Bertie Ahern.
3- Bryan McFadden (ex Westlife) is vorig jaar gescheiden van Kerry Katona. Zij hebben twee kinderen. Kerry zit momenteel in een ontwenningskliniek in de VS om van haar cocaïne verslaving af te komen. Hij doet het nu met Delta. Een ex soapster uit de Australische soap Neighbours.
4- Alleen Kian Egan is nog vrijgezel. Hij heeft diverse vriendinnetjes gehad, waaronder Jodie Marsh.
Daar heb je ook gelijk in.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:15 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
So what, er zijn zoveel homo's die eerst met een vrouw getrouwd zijn/vriendinnetjes hebben gehad etc, maar er pas later achter komen, of het eerst doen omdat ze zich schamen/er niet voor uit durven komen.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:09 schreef schatje het volgende:
1- Mark Feehily is getrouwd met Gillian Walsh. Zijn vrouw staat op het punt om te bevallen.
Dat zal de volgende dan wel worden....quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:09 schreef schatje het volgende:
4- Alleen Kian Egan is nog vrijgezel. Hij heeft diverse vriendinnetjes gehad, waaronder Jodie Marsh.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |