abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29772207
quote:
Het spel begint als een vriend van je pa je verteld dat je pa vroeger altijd een grote boerderij had
gewild. Je pa had met zijn oude maat genaamd Takakura een boerderij gekocht, jammer genoeg
leefde je pa niet lang genoeg om deze boerderij te onderhouden. Nu wil jij natuurlijk je pa niet
teleurstellen en zal jij proberen de boerderij te onderhouden.

De bedoeling is om winst te maken, aan het begin heb je alleen een koe en 3000 credits,
hiermee moet je rond zien te komen. Gelukkig kun je van alles doen om meer geld in het laadje te krijgen,
de koe kun je melken, deze melk kun je zelf opdrinken maar natuurlijk ook verkopen. Je kunt kippen
kopen, deze leggen eieren die je ook weer kunt verkopen, alle dieren die op je boerderij
rondlopen moet je goed onderhouden, zo moet je ervoor zorgen dat ze op tijd eten krijgen. Natuurlijk zijn
dieren niet het enigste waar je geld aan kan verdienen.

Elke boer heeft grote stukken land, en wat doet een boer daarmee? Op deze stukken grond
verbouwd hij natuurlijk allerlei gewassen, hierbij moet je wel opletten, want meloenen zullen in de
winter niet groeien. Deze gewassen zul je elke dag water moeten geven anders gaat alles dood,
is de groente/fruit rijp dan kun je het oogsten en weer verkopen.

Wat kun je met al het verdiende geld eigenlijk doen? Je kunt nieuwe dieren kopen, gewassen of
gereedschap om het werk te verlichten. Hoe kom je hier dan aan, zaadjes kun je bijvoorbeeld van
een andere boer kopen. Het aanschaffen van gereedschap en dieren gaat via Takakura, je gaat
naar hem toe, je bladert door een catalogus en kiest het dier wat je wilt, enkele dagen daarna komt
hij het beest op je boerderij brengen!

Als je denkt dat je in Harvest Moon: A Wonderful Life alleen maar bezig bent met je gewassen en
je dieren, dan heb je het goed mis. Liefde speelt ook een grote rol, in de vallei lopen drie
verschillende vrouwen rond die je vrouw kunnen worden. De keuze ligt bij jou, heb je een oogje op
iemand laten vallen dan zal je haar hart moeten veroveren, je kunt haar cadeautjes en bloemen
geven. Is dit gelukt, dan zal er snel een trouwerij in de vallei zijn en daarna een baby. Dit betekend
wel dat je minder tijd zal hebben voor je boerderij, je kind zal aandacht nodig hebben anders zal hij
later de vallei verlaten in plaats van de boerderij overnemen.

Laat ik het nu over de gameplay gaan hebben van Harvest Moon: A Wonderful Life, de meeste
zullen denken dat het snel gaat vervelen, steeds maar weer je dieren eten geven, je gewassen
water geven en oogsten, het lijkt saai dat geef ik toe. Toch geeft het veel voldoening als je een
plantje weer een stukje ziet groeien, of nadat je een stier hebt gekocht en kleine koetjes ter aarde
worden gezet. Het contact met de andere bewoners heeft verder weinig invloed op het spel, dit
had wel een stuk beter mogen zijn.

De graphics in Harvest Moon: A Wonderful Life zijn niet heel spectaculair, de objecten in het spel
zijn erg eenvoudig daar en tegen is het water wel mooi gedaan. Wat ook mooi is, de overgang van
een seizoen naar een nieuw seizoen. Maar geef toe, in zulk soort spellen staat de gameplay
voorop en zijn graphics niet echt belangrijk.

Het geluid in Harvest Moon: A Wonderful Life is niet heel erg denderend, de vrolijke muziek die
je hoort tijdens het spelen zal niet gaan vervelen. De beesten maken maar een paar geluidjes en de
characters die je in de vallei tegenkomt kramen vreemde geluiden uit. Het spel is ook te linken met
Friends of Mineral town (GBA), als je dit tot je beschikking hebt kun je de muziek veranderen.

Harvest Moon: A Wonderful Life is erg verslavend mits het je blijft boeien. Vond je de vorige
Harvast Moon games niks, dan kun je deze game nu ook beter in de winkel laten liggen, want veel
is er niet veranderd. Als Natsume sommige dingen iets beter had uitgewerkt, dan was dit een hele
goede game geweest! Toch zal dit spel menig gamer blijven interesseren. Probeer het gewoon
eens!
Screenshots:

Hier nog een link met allerlei faqs over Harvest moon: A Wonderful Life:
http://www.gamefaqs.com/console/gamecube/game/582288.html

Zo dames en heren, een nieuw HM deel

[ Bericht 3% gewijzigd door Cici op 19-08-2005 02:40:35 ]
pi_29772303
Sorry voor de saaie topic titel.
Inspiratieloos op dit moment.

vrijdag 19 augustus 2005 @ 08:12:54 #3
46106 dimage
Beroeps levensgenieter
pi_29773222
binnenkort ook voor op de DS of vertel ik nu oud nieuws ??
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 08:35:28 #4
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_29773374
Hmmm.. ik spreek geen spaans/
pi_29775230
Wordt de nieuwe HM voor op de DS een heel nieuw verhaal, of wordt het een oud verhaal in een nieuw jasje?
B(i.t.c.h.). I(n). T(otal). C(ontrol of). H(erself).
~met dank aan Trancethrust
pi_29776177
Vandaag ga ik HM halen, gisteren - na een kwartier gewacht te hebben - 'zat de game nog bij de nieuwe lading'

edit:

Ben nu nog van het nadruipen van de kilometers fietsen in de regen naar de intertoys

Nu maar gaan spelen!

[ Bericht 59% gewijzigd door Doppertje op 19-08-2005 15:11:16 ]
pi_29785714
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 08:35 schreef n00cL30n het volgende:
Hmmm.. ik spreek geen spaans/
???
pi_29785737
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 10:35 schreef CcCcCharmed het volgende:
Wordt de nieuwe HM voor op de DS een heel nieuw verhaal, of wordt het een oud verhaal in een nieuw jasje?
Komt het niet allemaal op hetzelfde neer? Het spel?
pi_29785768
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 11:09 schreef Doppertje het volgende:
Vandaag ga ik HM halen, gisteren - na een kwartier gewacht te hebben - 'zat de game nog bij de nieuwe lading'

edit:

Ben nu nog van het nadruipen van de kilometers fietsen in de regen naar de intertoys

Nu maar gaan spelen!
Succes ermee
pi_29786005
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 10:35 schreef CcCcCharmed het volgende:
Het worden iig de gba graphics, ik neem aan het zelfde oude verhaal dat je een boerderij erft etc, alleen de functies en het dorpje zijn elke keer anders heh...
pi_29786042
Dat bedoel ik

Ik ga weer offline, doeidoei
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 16:32:23 #12
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_29786150
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 16:18 schreef Cici het volgende:

[..]

???
geen japans dus... (Dat zag ik in de screenshots namelijk)

Wil wel begrijpen wat ik speel.. Engels is dus een minimale .
pi_29804185
Dat waren ook originele sreenshots, dus in het Japans.
pi_29849001
Ik bedoelde eigenlijk, of er nog echt een nieuw verhaal werd bedacht.

Kon bijvoorbeeld ook dat ze een oude Harvest Moon uit de kast zouden trekken(bijvoorbeeld FoMT) en daar wat dingen bij gooiden, zoals nieuwe mini-games maar dat je dan het touch-screen kan gebruiken.
pi_29850271
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 20:15 schreef CcCcCharmed het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk, of er nog echt een nieuw verhaal werd bedacht.

Kon bijvoorbeeld ook dat ze een oude Harvest Moon uit de kast zouden trekken(bijvoorbeeld FoMT) en daar wat dingen bij gooiden, zoals nieuwe mini-games maar dat je dan het touch-screen kan gebruiken.
Volgens mij niet. Er komen niet speciaal mini-games in. Wat er wel gaat gebeuren is dat je je dieren verzorgd met behulp van je touch screen, bijvoorbeeld schapen scheren. Dat lijkt mij erg leuk! Verdere principes zullen hetzelfde zijn als gba, miss sommigen aangepast. En het dorpje is weer anders. Zullen vast goede verbeteringen worden!! Ik hoop wel dat je niet zo snel moe wordt als in de fomt, want dat is echt vervelend.
Voor screenshots, en trouwens ook een filmpje van hoe je je koe bijvoorbeeld verzorgd, vind je hier:
http://ds.ign.com/objects/695/695643.html

[ Bericht 1% gewijzigd door lelibel op 21-08-2005 20:56:36 ]
pi_29850715
-foutje-
pi_29851099
Mooi, die screenshots.
Het heeft wat van allebei weg, AWL en FOMT.
Die boom, waar de sprites leven, en nu niet 3 sprites, maar weer zoals in FOMT.

Als ik een DS haal, dan is het met dat spel, maar ik w8 nog wel ff een jaar, totdat het goedkoper is.
pi_29861140
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 20:45 schreef lelibel het volgende:

[..]

Volgens mij niet. Er komen niet speciaal mini-games in. Wat er wel gaat gebeuren is dat je je dieren verzorgd met behulp van je touch screen, bijvoorbeeld schapen scheren. Dat lijkt mij erg leuk! Verdere principes zullen hetzelfde zijn als gba, miss sommigen aangepast. En het dorpje is weer anders. Zullen vast goede verbeteringen worden!! Ik hoop wel dat je niet zo snel moe wordt als in de fomt, want dat is echt vervelend.
Voor screenshots, en trouwens ook een filmpje van hoe je je koe bijvoorbeeld verzorgd, vind je hier:
http://ds.ign.com/objects/695/695643.html
K, bedankt

Ziet er echt leuk uit
pi_29861833
Ik heb de DS al, dus het is wachten op harvest. Denk dat dat een spel is die ik gewoon direct 2 dagen na uitkomst ga halen, en niet eeuwen wacht tot de prijs zakt. Spel is het vast en zeker waard!
pi_29862162
HM is echt geen zak aan, wat een saai spel, duurt mij echt te lang om van het ene punt naar het andere gaan. Ja en wat nu leuk aan een koe melken....
pi_29862353
Tja wat is er leuk aan simulatiespellen? Sommige mensen houden daar gewoon van...
pi_29863266
Het geeft een heerlijk gevoel om je koeien buiten te zien lopen, of om -eindelijk- je seed maker te krijgen.
pi_29866286
De kick is om alle zaakjes goed geregeld te hebben uiteindelijk, dat voelt érrûg goed .
pi_30344280
Wat voor extra's krijg je eigenlijk als je naar de gba kan linken (hoop dat k t goed zeg :$)
pi_30350755
Ik dacht liedjes van Van. En nieuwe boeken in de bibliotheek van ene Mary in de gba versie.
pi_30455441
offtopic: Cici, kan je mij eens mailen op mijn gmail? Wilde je mailen naar aanleiding van een van je reacties in een ander topic, maar vond geen email in je profiel. Kijk maar misschien kan ik ergens mee helpen namelijk.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_30455695
You've got mail
Ben benieuwd.
  maandag 12 september 2005 @ 20:31:45 #28
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_30522554
Ik heb een probleem met het linken naar friends of mineral town. Ik kom daar aan enzo, zegt ie dat ik moet linken ok...game staat op de gameboy, kabel in 2, gameboy aanzetten..alleen hij blijft op dat scherm staan met "cancel linking press B button" of zoiets. Hij linkt dus gewoon niet...kan het liggen aan dat ik er een flash-kaartje in heb zitten met de game gedownload en niet de originele ? Of moet ik op de gameboy ergens heen ofzo...op welk scherm moet hij op de gameboy staan, wil ik kunnen linken??
To infinity…and beyond!
pi_30526240
I donnow, kep niet een gameboy, nja alleen de ds. Maaruh, klinkt me in de oren als het flash-kaartje .
pi_30527584
Geen idee, ik denk ook dat die een illegale versie niet pakt.

Vervelend he, al die beveiligingen
pi_30532002
quote:
Op maandag 12 september 2005 20:31 schreef ivetje het volgende:
Ik heb een probleem met het linken naar friends of mineral town. Ik kom daar aan enzo, zegt ie dat ik moet linken ok...game staat op de gameboy, kabel in 2, gameboy aanzetten..alleen hij blijft op dat scherm staan met "cancel linking press B button" of zoiets. Hij linkt dus gewoon niet...kan het liggen aan dat ik er een flash-kaartje in heb zitten met de game gedownload en niet de originele ? Of moet ik op de gameboy ergens heen ofzo...op welk scherm moet hij op de gameboy staan, wil ik kunnen linken??
Koop het spel dan heb je een handleiding
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_30533046
Kan iemand me even uitleggen hoe je ruby spice moet vermeerderen?
pi_30537672
Ok, je gaat naar de keuken, dan druk je op de groene knop (A).
Dan kun je kiezen uit salade en soep, als je nog niet meer hebt.
Kies de bovenste, maakt denk ik verder niets uit.

Dan doe je 1 Ruby Spice in de 1e slot!!!, de andere 2 laat je leeg!!
Dan op start drukken en ok.
Nu heb je er 2

Als je 99 maakt, en dat duurt een tijdje, en ze wilt verkopen, bewaar er dan 1!!!!!!!
Als je ze allemaal verkoopt krijg je nooit meer Ruby Spice!!.
Succes ermee.
  dinsdag 13 september 2005 @ 17:12:33 #34
11458 ivetje
pi_30545303
quote:
Op woensdag 7 september 2005 12:47 schreef Cici het volgende:
Ik dacht liedjes van Van. En nieuwe boeken in de bibliotheek van ene Mary in de gba versie.
Is dat het enige...want dan vind ik het een beetje overdreven om hiervoor de game te kopen voor de SP...de game speel ik op de sp toch waarschijnlijk niet, het ging me dan alleen om wat je meer kan in de game op de GC...
To infinity…and beyond!
pi_30570850
Dat is het enige wat ik weet.
Heb zelf de GBA versie niet van HM, ik had het ergens gelezen.

Misschien dat iemand anders wel meer weet.
  zondag 2 oktober 2005 @ 14:05:55 #36
8369 speknek
Another day another slay
pi_31113344
Volgens het handleidingboekje kun je je hond trainen met Y.. Maar in het spel zelf merk ik daar weinig van. Weet iemand of het kan, en hoe?
En wat moet je hem te eten geven? Zijn bowl is bij mij altijd leeg .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_31119892
Nee, dat is eruit gehaald.

Er zijn dingen toegevoegd en uitgehaald door de Japanners.
Wel jammer, zou ook graag mijn hond willen trainen.
Bij onze versie is ook die ene schuur dicht.

De hond kun je alles geven wat je wilt, herbs die je overal vind, fruit, noem maar op.

Wel eten geven hoor, dan zie je een hartje, en hoemeer die van je houd, hoe meer die je boerderij gaat beschermen tegen die dakloze, die wil namelijk nog wel eens wat van je stelen.

Ik heb een hele mooie site gevonden met alle HM delen, staat HEEL VEEL info in.
Ook over dat je je hond niet kan trainen e.d.

http://dhost.info/evergreen/index.php

En dan helemaal rechts, kun je kiezen welk HM spel.

En hier een link over de deleted things in het spel.
http://dhost.info/evergreen/index.php?s=g&g=AWL&file=deleted

[ Bericht 29% gewijzigd door Cici op 02-10-2005 18:10:44 ]
  zondag 2 oktober 2005 @ 19:49:06 #38
11458 ivetje
pi_31123179
Ik heb inmiddels de milking-room er ook bij...alleen vind dat geen aanwinst hoor Je moet je koe elke keer die room in duwen enzo, zelf melken gaat dan veel sneller of ben ik nou gek
To infinity…and beyond!
  zondag 2 oktober 2005 @ 20:12:17 #39
8369 speknek
Another day another slay
pi_31123997
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 17:59 schreef Cici het volgende:
Nee, dat is eruit gehaald.
Suf dat het dan nog in het boekje staat . Nouja, zitten ook wel meer knullige foutjes in, met name de vertaling.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_31128039
Ja
Zoals de Mae sheep (Male)

@ Ivetje, op een gegeven moment gaat je koe er vanzelf in, maar niet altijd, idd een flut ding in het spel.
  maandag 3 oktober 2005 @ 10:18:43 #41
11458 ivetje
pi_31138569
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 22:25 schreef Cici het volgende:
Ja
Zoals de Mae sheep (Male)

@ Ivetje, op een gegeven moment gaat je koe er vanzelf in, maar niet altijd, idd een flut ding in het spel.
En daar heb je dan 60.000 aan uitgegeven Ik zit inmiddels in jaar 3, en kan geen gebouwen etc. meer kopen. Wat moet je dan nog verder doen in de game??
To infinity…and beyond!
pi_31144563
Wat dacht je van uitspelen???

Ik heb gelezen dan het eind best mooi is.
Zit zelf ook in jaar 3.
Maar speel weinig.

Heb ook ongeveer 700.000 aan geld.
Wat ik ermee moet, geen idee, maar het wordt alleen maar meer door alle fruitbomen die ik heb.

Ik maak er zaadjes van en een bananenzaadje, S rank, levert 770 op.
Dat keer 99, reken maar uit, en dat is nog nix.

Wat je ook kunt doen is alle crops en fruit gaan hybriden met de hulp van Tartan.

Uitleg vind je wel op het net, of in voorgaande topic.
Daar staan veel links in.

Anders zoeken op faqs van Gamefaqs.com.
pi_31161017
Ik speel noooooit meer
pi_31163065
'k zag het spel laatst liggen voor twee tientjes, maar denk dat dit me iets te traag gaat
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_31166120
twee tientjes is veel, het spel ligt voor 15 in de winkels (= normale prijs zie eerder in topic) en hij is zelfs gespot voor 10...
pi_31483903
quote:
Op maandag 12 september 2005 20:31 schreef ivetje het volgende:
Dat je een flash kaart heb maakt niet zoveel uit. Je moet eerste met je Gamecube linken en als je dan het scherm ziet met "cancel linking press b" ga je met het mannetje van je Gameboy naar het meertje waar de harvest Godess in zit.

Dan gooi je wat in het water(Het kan alles zijn, maakt niet uit) En dan vraagt zij of je wilt linken.

Dan zeg je dus ja en dan kom je iets verder.

Haha maar dan weet IK niet meer wat je moet doen want je ziet dan alleen maar sterretjes.
Ze zeggen wel dat je misschien wel andere roddels kan horen.
pi_31485518
Geef mij maar HM voor de DS
pi_31490862
Is die er al dan???
Alleen daarom wil ik de DS ook, voor HM en Nintendogs.
pi_31526738
Nee die is er nog niet, komt pas in 2006 uit... Ik heb nintendogs ook al en tijd maar hij valt mij toch weer een beetje tegen, kan er nix aan doen. Vond catz & dogs 3 of 4 leuker voor op de pc...
pi_31534287
Mijn tante heeft ook maar een DS pack gekocht met nintendogs.

Dus binnenkort maar ff de DS uitproberen.
pi_31534857
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 12:28 schreef Cici het volgende:
Ok, je gaat naar de keuken, dan druk je op de groene knop (A).
Dan kun je kiezen uit salade en soep, als je nog niet meer hebt.
Kies de bovenste, maakt denk ik verder niets uit.

Dan doe je 1 Ruby Spice in de 1e slot!!!, de andere 2 laat je leeg!!
Dan op start drukken en ok.
Nu heb je er 2

Als je 99 maakt, en dat duurt een tijdje, en ze wilt verkopen, bewaar er dan 1!!!!!!!
Als je ze allemaal verkoopt krijg je nooit meer Ruby Spice!!.
Succes ermee.
Beetje late reactie, maar bedankt!
pi_31537755
Graag gedaan
pi_31574748
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 16:53 schreef Cici het volgende:
Is die er al dan???
Alleen daarom wil ik de DS ook, voor HM en Nintendogs.
Wil je hem niet voor AC dan??
pi_31578699
Nou, ook wel, maar ik vind HM nu wel iets leuker, vooral voor de DS
pi_31578761
Tenminste, dat denk ik, wat ik er zo over gelezen heb.
Die interactie met je dieren.
pi_31601863
Hihi klopt, vinnik ook hoor. Maar neemt niet weg dat ik ook op AC wacht .
pi_31606911
Hmm.. dat Harvest Moon he, kan je dat eigenlijk ooit uitspelen of blijft het eindeloos doorgaan? Ik heb het namelijk nog nooit gespeeld.
pi_31611664
Harvest Moon voor de Gamecube (A wonderful life) kun je dus wel uitspelen.
Harvest moon Friends of Mineral town en more friends of mineral town voor de GBA kun je eindeloos spelen.

Ik heb trouwens nieuws over een nieuw deel van Harvest moon op de GC, het heet Songs of happiness, of poems of happiness. Ik hoooooooop dat die ook hier uit komt, want deze versie blijkt wel erg mooi te zijn.

Hier een link: http://dhost.info/evergreen/index.php?s=g&g=SOH

Je kunt in de 1e plaats al kiezen waar je wilt gaan wonen, in de stad is dichterbij de vrouwtjes, bij het meer, kun je in het begin sneller geld mee verdienen door te vissen, en op het strand, meer ruimte voor je dieren.
Meer characters.
Ook mini games.

Scroll naar beneden en check alles eens, ik denk dat ik deze wel wil

De release was in Japan in maart 2005, dus ik hooooooop dat we er nog meer van gaan horen hier.
Maar ben bang van niet.

[ Bericht 21% gewijzigd door Cici op 21-10-2005 20:34:24 ]
pi_31611939
Lees nu ergens anders deze datum:

International release dates:
Japan: November 10, 05

Er staat al heel veel info over het spel op de link die ik hiervoor gaf, maar hier staat in het kort wat je kan verwachten:

Features
» choose between playing as female or male
» old and new characters combined!
» characters move in and out of town
» 10 bachelors and bachelorettes!
» redesigned characters, animals and place

Story
When the Harvest Goddess is turned to stone it's up to you to save her! Collect the Happiness Tones to restore her body and create musical instruments.

Zitten heel veel FOMT characters in: Doug, Duke, Gourmet Chef, May, zelfs Nami uit AWL, Tim is hier een jong iemand.

http://www.sonophax.net/ht/?file=main&s=soh
pi_31621897
Ik moet zeggen ik vind de graphics wel stukken minder.... En de mini games hadden we op zich ook al in fomt. Maar vooralsnog denk ik wel dat ik hem in huis haal als hij hier uitkomt , dus hou ons op de hoogte!
pi_31624167
Ja, de mini games wel in fomt, maar niet in AWL, die ook op de GC is.

Dit nieuwe spel komt ook uit op de GC.

De graphics doen me een beetje deken aan Shin Chan
pi_31647780
Ja zit een beetje tussen Shin Chan en AWL in idd. Maar ik vind shin chan de lelijkste tekenfilm die ooit bestaan heeft, dus ik vind AWL stukken mooier dan deze nieuwe.
pi_31760319
het is idd niet moeders mooiste maar t lijkt wel alsof je er veel meer mee kunt dan AWL op de GC
hopelijk komt ie snel uit
pi_31763495
Ik hoop het ook

En het lijkt?
Er ZIT veel meer in dan op AWL
pi_32951784
met hoeveel mensen kan je nu trouwen?
Dat is het leukste haha

Zou jammer zijn als je maar ui 2 kan kiezen ofzo

Nou ja nog een fijna kerst mensen
pi_48443432
Ok biiig kick, maar ik heb een vraag.

Ik heb harvest moon voor op de DS.
En ik lees overal dat je poker en black jack kunt spelen.

Nu heb ik de 3 game sprites unlocked, maar met alle 3 kan ik maar 1 spel spelen, de matching game (memory).

Weet iemand of de europese versie geen poker en black jack heeft, of moet ik eerst wat anders doen?
pi_48446374
Ugh, heb het al gevonden.
De Europese versie heeft geen gok spellen.

Triest...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')