Van Vara HiTTekst:
quote:Meer te vinden op MTV
De onverslijtbare Rolling Stones gaan volgend jaar weer op wereldtoernee. Met de toernee viert de band het 40-jarig bestaan. Het is nog niet bekend wanneer de concertreeks start en of deze klein- of grootschalig van aard zal zijn.
Gaan ze nou echt door tot ze op het podium doodvallen of is het geld weer op!?!? In ieder geval, waarschijnlijk weer erg leuk om naar te kijken
Nahjah ik geloof dat ze 5 jaar terug al zeiden dat ze hun laatste tour zouden doen, toen geloofde ik ze al niet.
Misschien als ze er verstandig aan doen om NIET in de ArenA te gaan staan optreden dat ik mogelijk nog een overweging maak om zo'n show te gaan bezoeken. Hoewel (en dat zullen de meesten toch wel met mij eens moeten zijn denk ik) hun gloriedagen toch wel allang geweest zijn.
... maar Exile en Sticky Fingers blijven natuurlijk klassiekers. Ik vind ze live trouwens toch niet zo sterk, meestal spelen ze alle nummers 3x te snel
Het lijkt toch echt te gaan gebeuren:
quote:Bron: IORR
The Rolling Stones are expected to start their 2002 world tour in USA in September. While we expected an arena tour like No Security 1999 in USA, the 2002 world tour will most probably be the biggest and most exciting tour in the 40 years of the Stones playing live. The greatest rock'n'roll band in the world will take their tour to many cities in USA, before going to Europe, South America and Asia, taking them to more than 100 shows worldwide. There will be stadium shows, arena shows and also several club shows. Indeed a 40th anniversary party for Stones fans all over the world.
Als het een goede locatie is. Niet een Renbaan ergens
quote:Denk het niet. Het schijnt dat ze in Ahoy' formaat zalen gaan optreden
Op zondag 05 mei 2002 15:38 schreef kezmania het volgende:Als het een goede locatie is. Niet een Renbaan ergens
Iig in Amerika en het gerucht gaat dat ze van 23 tot 30 augustus 2003 in Earls Court londen staan!
Inmiddels 29 data bevestigd en plannen om daarna in Mexico, Australie, Europa en China te bezoeken. bron: Pollstar
Geruchten over concerten in Europa staan op http://www.iorr.org/tour02/index.htm
Daar worden al diverse data voor nederland genoemd maar nog onbevestigd.
Aug 2, 3 2003 Amsterdam Arena? Amsterdam The Netherlands - Aug 11 2003 theater Amsterdam The Netherlands - Aug 14, 15 2003 stadium Rotterdam The Netherlands - Aug 18 2003 Field? The Hague The Netherlands
De concerten vinden iig in Amerika plaats in stadions, overdekte zalen en zelfs kleine clubs.
Data voor de Europese tour worden waarschijnlijk in Oktober bekend gemaakt.
quote:Hoezo? Vallen ze je lastig dan?
Op dinsdag 20 augustus 2002 21:19 schreef BDisOKE het volgende:
pfff.. kunnen die gasten er niet eens mee kappen???![]()
Ben een paar jaar geleden naar hun concert in de Arena geweest en dat was echt een drama. Vooral vanwege de geweldige acoustiek in de Arena natuurlijk. Ik had een minuut na het begin van het nummer pas door dat ze Satisfaction aan het spelen waren!
Maar ja, ik ging vooral om ze een keer gezien te hebben, zodat ik dat later nog eens na kon vertellen. Ik hoef dus niet nog een keer.
Maar als ik wel eens televisieregistraties zie, vind ik ze inderdaad ook live niet eens zo geweldig, eerlijk gezegd. Gek is dat, want dat denk je op één of andere manier wel altijd bij de Stones.
Dat wordt kaartjes reserveren.
Ik heb ze inmiddels 8 keer gezien. Het mooiste concert vind ik nog steeds in het wembley Stadion.
quote:Die kans heb je nu wel! In Amerika treden ze in een aantal plaatsen 3 keer op, in een stadion, een 'ahoy'' zaal en een paradiso zaal!!!
Op donderdag 22 augustus 2002 09:21 schreef Vork het volgende:
Ik wil het toch wel een keer gezien hebben... maar dan wel in een redelijk kleine zaal, want ik ga niet in zo'n stadion zitten!
Dat zou dan Kuip, Ahoy' en Nighttown of ArenA, Music Hall en Paradiso kunnen worden
Tegenwoordig hoor je trouwens af en toe geruchten dat ze in die komende tournee misschien teruggaan naar de plek waar het in Holland allemaal begon: het Kurhaus!
quote:Er zijn een paar Hagenezen die dat graag willen, maar de kans dat het gebeurt is miniem. En nog over de openingspost van calvobbes (beetje laat, maar ja): het geld is nog lang niet op. Sterker nog, de heren op leeftijd maken zich druk over het land waar ze de nieuwe stukken gaan opnemen, want indien ze dat in the UK doen, gaat er meer geld naar de belasting dan wanneer ze in Canada of NL opnemen. Die jongens hebben zoveel geld, dat krijgen ze niet meer op voor hun dood.
Op donderdag 22 augustus 2002 18:43 schreef Mats het volgende:
Tegenwoordig hoor je trouwens af en toe geruchten dat ze in die komende tournee misschien teruggaan naar de plek waar het in Holland allemaal begon: het Kurhaus!
quote:Mwoah... Het schijnt dat het Kurhaus zelf de Stones al heeft benaderd voor een optreden daar. En aangezien ze ook in kleine zalen op gaan treden is het best wel reëel dat het gaat gebeuren!
Op donderdag 22 augustus 2002 18:58 schreef dwerg het volgende:Er zijn een paar Hagenezen die dat graag willen, maar de kans dat het gebeurt is miniem.
Best mooie documentaire...kinda shocking.
quote:Liep een beetje boel uit de hand...
Op donderdag 22 augustus 2002 21:07 schreef Scylla het volgende:
Liep een beetje uit de hand toen de organisatie maar de Hells Angels in schakelde om het publiek wat steeds het podium op kwam tegen te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |