http://ds.ign.com/articles/643/643082p1.htmlquote:Considering all these points, it's pretty clear the New Super Mario Bros. will be one of the best games on DS (or any handheldpspowned) if it continues to hold its ground. But, we hope it does more than that. As the widely regarded king of the platforming genre, the New Mario Bros. would do good to breath life into a fading 2D genre.
Ik vind het zo belachelijk dat ze nu maanden niks noemenswaardigs uitbrengen en dan eind september opeens drie high profile games in een tijdspanne van 8 dagen. Spreid dat dan een beetje!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:02 schreef mikando18 het volgende:
En wat krijgen wij europeanen volgende maand (importen suxxors)
9/9 - Zoo Tycoon
[afbeelding] [afbeelding]
23/9 - Meteos
30/9 - Advance Wars: Dual Strike
30/9 Castlevania: Dawn of Sorrow
Slecht nieuws... Lost in Blue is verschoven naar november.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:47 schreef lizardtattoo het volgende:
* Another Code is ook wel iets om een tijdje mee bezig te zijn (=adventure, geen reactiesnelheid nodig).
Wanneer is "binnenkort"? Lost in Blue is waarschijnlijk ook wel geschikt. Animal Crossing To Go.
Nou ja, "erg" kort is overdreven. Het is kort, maar een uur of acht ben je er toch wel mee bezig. Als je op Polarium uitgekeken bent dan is het een wekome afwisseling.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:48 schreef gamecube_master het volgende:
Another Code is toch juist erg kort?
quote:Zo zal het spel bijvoorbeeld de inktvis introduceren, een item wat ervoor zorgt dat het scherm van je tegenstander vol met inkt komt te zitten en deze dus moet proberen om zich met de map over het speelveld te navigeren.
Ik denk dat die spellen nog wel komen. De touchscreen bediening is er zeer geschikt voor. Of misschien ook Civilization DS?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:11 schreef killermj het volgende:
Welk spel zouden jullie nou op de DS willen zien ?
Ik vind persoonlijk SIM/TYCOON spellen wel erg leuk.
Dus mij lijkt SIM CITY helemaal geweldig of CEASAR ofzo
Of C&C en dan wifi multiplayer _0_
Nog 4 dagenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:26 schreef Cafi het volgende:
Het duurt nog wel een tijdje voor dat Advance Wars: Dual Strike hier is![]()
Misschien Zoo Keeper een optie, is ook maar 20 euro bij nedgame.comquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:56 schreef engessa het volgende:
Ik ga straks ook een DS halen en voor mijzelf zijn er genoeg leuke games. Maar nu gaat mijn moeder hem waarschijnlijk ook veel gebruiken aangezien die binnenkort onder het mes gaat en dan wel een paar week in het gips zit. Ik ben dus op zoek naar wat leuke games voor haar.
Nintendogs ga ik sowieso halen maar nu zit ik te twijfelen tussen Polarium en Meteos. Volgens mij is Polarium iets simpeler en daardoor meer geschikt voor mijn moeder. Iemand een mening daarover? En tips voor andere games? Beetje simpele spellen, liefst iets puzzelachtigs. Reaktiesnelheid heeft ze niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |