Wanneer, wanneer, wanneer, hebben, hebben, hebbenquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:35 schreef koei het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon gebruik maken van de 3 halen 2 betalen actie van de free record shop die als het goed is dan loopt! Deze actie is perfect getimed voor DS en PSP bezitters.
Dat zou best een strakke actie zijn jaquote:Op maandag 22 augustus 2005 11:51 schreef killermj het volgende:
Ze moeten de PHOTOPLAY spellen op 1 cart zetten voor de DS
Scheelt bij veel mensen weer een hoop euries
Ik weet niet waar je ze voor 25 euro weghaalt, maar dvdboxoffice geeft een hele gunstige foute koers als je hem op euro zet. Dit is niet de echte koers. Maak er maar 30 / 35 van.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
DS import 25/30 euro per spel. NL 40/45 euro per spel. Zelfs met een 3=2 actie dus niet de moeite waard
En idd, hardware wordt bij dvdboxoffice via DHL verstuurd, en omgerekend is een ds daar 154 euro. DHL geeft hem netjes aan op de grens an dan komt er 19% btw overheen. Ik was 174 euro kwijt voor een ds + sm64ds, dat vond ik wel acceptabel.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:31 schreef BMH het volgende:
Mijn import avonturen hebben we 172 euro lichter gemaakt. Daarom importeer ik zelf niet meer uit het buitenland.
Mijn DS koste me 320 euroquote:Op maandag 22 augustus 2005 16:57 schreef Webby het volgende:
[..]
En idd, hardware wordt bij dvdboxoffice via DHL verstuurd, en omgerekend is een ds daar 154 euro. DHL geeft hem netjes aan op de grens an dan komt er 19% btw overheen. Ik was 174 euro kwijt voor een ds + sm64ds, dat vond ik wel acceptabel.
Bij games is dit niet het geval ...
(Alhoewel een ds kopen bij de mediamarkt en sm64ds los bestellen bij dvdboxoff achteraf goedkoper zou zijn geweest)
Canadese dollar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:50 schreef lelibel het volgende:
Zeg wat is CDN voor valuta? Hebben ze daar ook gratis verzenden wereldwijd?
Canadian Dollar =D bijna 5 euro verzendkosten, en dan nog goedkoper dan hier in Nederland kopenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:50 schreef lelibel het volgende:
Zeg wat is CDN voor valuta? Hebben ze daar ook gratis verzenden wereldwijd?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:26 schreef Mr.Happ-E het volgende:
http://www.videogamesplus.ca/Evenals AW:DS. Maar dat geeft niet, er staat dat ze 'em morgen weer binnenkrijgen, dus wacht ik nog geduldig een dag af.
En offtopic, ik ben jarig
owh, ik betaal doodleuk 9 euro verzendkosten voor 2 gamesquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:31 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
Canadian Dollar =D bijna 5 euro verzendkosten, en dan nog goedkoper dan hier in Nederland kopenEn als je twee spellen tegelijk besteld, dan valt het helemaal in het niet. En je hebt ze eerder. Ik ga een import-only iemand worden, denk ik
Behalve misschien bij online spellen
DEC. 5 ACDSquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[heel veeeel release data (USA) ]
(USA)
Ja als ik die valuta omreken kost nintendogs me 28 euro. Das nie veelquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:31 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
Canadian Dollar =D bijna 5 euro verzendkosten, en dan nog goedkoper dan hier in Nederland kopenEn als je twee spellen tegelijk besteld, dan valt het helemaal in het niet. En je hebt ze eerder. Ik ga een import-only iemand worden, denk ik
Behalve misschien bij online spellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |