Tussen de regels door lezend zeg je dat ie naar NL komt? Of moet ik importeren?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:45 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat je trouwens ballen hebt om een roze DS te kopen.
R.E.S.P.E.C.T.![]()
Algemeen respect vanisherquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tussen de regels door lezend zeg je dat ie naar NL komt? Of moet ik importeren?
En wat kan ik zeggen, Roze, Nintendogs. Chick Magnet![]()
![]()
Verheug me nu al. Voor de gein tijdens het stappen je roze DS meenemen, en midden in een drukke disco met de muziek kei hard zit roepen tegen je DS en vervolgens ook nog liefkozingen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:07 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Algemeen respect vanisher
Nee hoor niets dan lof voor iemand die in de trein tegen zijn roze DS 'zit !' zegt
Het was ook absoluut niet serieus bedoelt. Voor je weet stoot iemand je om, valt ie, en is ie kaduuk. Liever niet. Maar het idee is leukquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:15 schreef Yankee_One het volgende:
Drukke Disco = Geduw = Rondspattend bier = Lang stinkende roze DS
En je moet weten waar je moet importeren
Is te hopen, ik zou nog denken dat je er ervaring mee hebtquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:26 schreef Yankee_One het volgende:
Mijn post was ook niet helemaal serieus hoor
Dat geld voor ons allemaal denk ik wel. Hoewel, we zijn en blijven gamers, niet allemaal social life enzoquote:
same herequote:Op zondag 28 augustus 2005 00:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb Nintendogs en AW:DS nog niet binnenDat wachten
Waarom de jouwe wel en de mijne nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:43 schreef Yankee_One het volgende:
VGP
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:27 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoellang duurt het meestal voordat je je pakketje binnen hebt van Lik-sang?
1 a 2 weken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |