quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:27 schreef mleintje271 het volgende:
die wil correctie moet ik egt zien!!!!
Volgens IMDB op 23 maart.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:17 schreef manou het volgende:
ikke wil em zien wanneer komt de film nou? ik kan het echt nergens vinden.....of het ligt aan mij.....
ga trouwens geregeld naar de bios en ben de trailer ook nog niet tegen gekomen...
gewoon via FoK...quote:Op maandag 16 januari 2006 19:17 schreef manou het volgende:
HOE KOM JIJ AAN KAARTJES VOOR DE PV?
Lees binnenkort maar mijn review, heb nog wel het één en ander op te merken qua verhaal/dialogen en het slecht gebruik van de muziek van james horner in zo'n film als deze, maar verder veel loof voor de regie en acteursquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:10 schreef manou het volgende:
owww super!!! ik kan niet wachten!!!tnx
cool!!!!! wat ik me alleen afvraag...heb jij nu de lange versie gezien? de film zou toch worden ingekort?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:53 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Lees binnenkort maar mijn review, heb nog wel het één en ander op te merken qua verhaal/dialogen en het slecht gebruik van de muziek van james horner in zo'n film als deze, maar verder veel loof voor de regie en acteurs
Cool! Ik ben onwijs benieuwd naar deze film, aangezien ik ook helemaal weg was van de vorige van Malick, The Thin Red Line (en dat voor een oorlogsfilm).quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:37 schreef 7eVeNL het volgende:
Jaaa zeker, manou, Christian Bale ook trouwens, en natuurlijk het meisje om wie het allemaal draait, die komt er echt wel![]()
Ik las ook al ergens dat The New World een documentaire zou kunnen wezen over de 'native-americans' zo mooi heeft terrence mallick het in beeld gebracht![]()
Thin red Line vond ik echt werkelijk niet om aan te zien. Wat een sloom drama was dat zegquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:38 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Cool! Ik ben onwijs benieuwd naar deze film, aangezien ik ook helemaal weg was van de vorige van Malick, The Thin Red Line (en dat voor een oorlogsfilm).
![]()
Ik vond het mooi poetisch en filosofisch, en die dreigende sfeer.... echt magnifiek. En die hoofdpersoon was heel goed gecast. Die heeft van die grote ogen en het leek alsof de kijker steeds dieper in zijn ziel kon kijken naarmate de film vorderde.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:11 schreef s0k het volgende:
[..]
Thin red Line vond ik echt werkelijk niet om aan te zien. Wat een sloom drama was dat zeg
dan ben ik bang dat the new world ook niet voor jou geschikt isquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:11 schreef s0k het volgende:
[..]
Thin red Line vond ik echt werkelijk niet om aan te zien. Wat een sloom drama was dat zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
En wat is het genre dan? Want Malick staat er toch wel om bekend dat hij zich niets aantrekt van de conventies van een genre en erg a-typische films maakt. Zijn films kunnen maar behoren tot één genre en dat is de Malick-film.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vind het genre tof. Deze film gewoon niet.
Ik gooide hem in "historische dramafilms".quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En wat is het genre dan? Want Malick staat er toch wel om bekend dat hij zich niets aantrekt van de conventies van een genre en erg a-typische films maakt. Zijn films kunnen maar behoren tot één genre en dat is de Malick-film.
Dan gaan The Thin Red Line als "oorlogsfilm" en Badlands als "misdaad-thriller" ook zwaar tegenvallen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik gooide hem in "historische dramafilms".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Patvs op 24-03-2006 01:23:43 ]
beetje raar antwoord, het is geen bagger film dat is echt totale onzin, het is dat dus niet het genre wat jou aanspreekt!quote:[b]Op woensdag 1 maart 2006 18:48
Ik heb em afgekeken en dat vind ik knap van mezelf. Wat een bagger.
idem dito! Heb me de pleuris verveeld vanavond! Dacht ook dat er halverwege echt actie in zou komen, maar nee hoorquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:05 schreef Roi het volgende:
Wat een ongelovelijk saaie kutfilm was dat! Vast allemaal mooi en verantwoord maar jezus, het is zo'n goed verhaal waar je een goede film van kan maken. Maar omdat die vent maar eens in de vijf jaar een film uit brengt doet 'ie het maar zo!
Nadat Collin eerst een uur die Indiaan zit te knuffelen denk je eindelijk dat de film echt begint. Nou de (enige) actiescene dan komt is ook allemaal weer prachtig gefilmd maar erg saai.
Dan is Collin eindelijk weg, begint hetzelfde verhaal weer opnieuw!
Ik ben niet de bioscoop uitgelopen (zoals een aantal wel bij mij) omdat ik dacht dat het nog wel zou komen, nou dus niet!
3/10!
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:44 schreef Impry het volgende:
Ik geef ook niets anders dan mijn mening, waarmee het nogmaals duidelijk wordt dat hij niet voor iedereen geschikt is. Zou het namelijk zonde vinden als er nog veel meer mensen een avond aan verspillen terwijl het ze helemaal niet trekt.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Met andere woorden: mensen die hem niet kunnen waarderen zijn niet intellectueel/filosofisch genoeg? Rot toch op man!! Ik heb al heel wat arthousefilms en filosofisch getinte films gezien in mijn leven en ook een aantal in mijn eigen collectie, maar deze film zuigt gewoon. Klaar!
Ik heb Meeko niet gezienquote:Op zondag 26 maart 2006 00:33 schreef __Saviour__ het volgende:
En Meeko dan, heeft die de film niet kunnen redden met leuke grapjes?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:17 schreef Morpheus2002 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de rest van je vragen zijn redelijk goed te beantwoorden als je in je achterhoofd houdt dat er in een film gespeeld kan worden met tijd.GNU Terry Pratchett
bij ons ook, en dat was vast niet omdat t zo`n goede film wasquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:26 schreef Viking84 het volgende:
bij ons werd er idd ook geapplaudiseerd
Ligt denk ik ook een beetje aan het soort personen waarmee je omgaat. Sommige groepen zullen dit geweldig vinderen en andere weer niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:38 schreef manou het volgende:
gek toch, om mij heen hoor ik alleen maar positieve verhalen...
idd dat heeft er zekers te weten mee te maken...maar goed ik vind het een topfilm en ben ook erg blij dat het goedmet de film gaat hij staat nu op nr 3 van best bezochte films in nl dusquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:32 schreef Impry het volgende:
[..]
Ligt denk ik ook een beetje aan het soort personen waarmee je omgaat. Sommige groepen zullen dit geweldig vinderen en andere weer niet.
nee, bij ons ook niet, want één iemand begon te klappen en toen barstte een ander in lachen uitquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:31 schreef Timo20 het volgende:
[..]
bij ons ook, en dat was vast niet omdat t zo`n goede film was
quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:22 schreef Crudus het volgende:
Ik heb hem net gezien. En om het genuanceerd te brengen: wat een KUTfilm...
3 woorden: Zoop in Indiaquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Fijn om te lezen dat veel mensen het met me eens zijn
Ik kan me niet voorstellen dat er dit jaar nog een slechtere film verschijnt dan deze.
benn jij wel op de hoogte wat heeft gedraaid en wat er nog gaat draaien? zijn veeeeeeeeeeeeeel ergere filmsquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er dit jaar nog een slechtere film verschijnt dan deze.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |