oh was dat het, dacht al dat het weer eens onweerdequote:op vrijdag 19 augustus 2005 11:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik kneep dr alleen maar virtueel in haar achterste!en dat had ze verdiend... zomaar met het licht knipperen midden in de nacht
honden zijn altijd lief tegen me, behalve die kleine kuttenlikkertjes, maar ja, die kunnen je ook niets maken... dus...quote:op vrijdag 19 augustus 2005 11:13 schreef twisted_fok het volgende:
* twisted_fok ziet nixxx en laat de hond los!
haha, rennen dan!![]()
hij heet dino, maar luistert ook naar de naam kuthondquote:op vrijdag 19 augustus 2005 11:12 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
ik heb zelf geen hond, dus dat ik de jouwe kan lenen komt goed uit.![]()
* twisted_fok gaat samen met de hond op postbode-jacht....
die kuthond van pheno is getraind om jou niet te mogen hoor!quote:op vrijdag 19 augustus 2005 11:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
honden zijn altijd lief tegen me, behalve die kleine kuttenlikkertjes, maar ja, die kunnen je ook niets maken... dus...
quote:op vrijdag 19 augustus 2005 11:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
honden zijn altijd lief tegen me, behalve die kleine kuttenlikkertjes, maar ja, die kunnen je ook niets maken... dus...
*stil*quote:op vrijdag 19 augustus 2005 11:16 schreef pheno het volgende:
[..]
hij heet dino, maar luistert ook naar de naam kuthond
gave honden zijn datquote:op vrijdag 19 augustus 2005 11:17 schreef pheno het volgende:
[..]
![]()
dit is een mechelse/tevurense herder. geen beftekkel dus
deze hond is stoer. ik zal eens een foto online zetten als ik thuis ben. oh wacht:quote:op vrijdag 19 augustus 2005 11:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
gave honden zijn dat
misschien wel leuk om als postbode met zo'n hond te gaan lopen, kan die je fiets bewaken, geen kleine jong meer die elastiekjes jatten
hij lijkt wel wat dikkig zo, maar dat komt vast door hoe die ligt, maar wat een mooie kleurenquote:op vrijdag 19 augustus 2005 11:47 schreef pheno het volgende:
deze hond is stoer. ik zal eens een foto online zetten als ik thuis ben. oh wacht:
http://www.phenomena.luna.nl/dino.jpg
hij is dikkig, hij is ook al 10. alleen weet hij het zelf nog niet geloof ik....quote:op vrijdag 19 augustus 2005 12:10 schreef nixxx het volgende:
[..]
hij lijkt wel wat dikkig zo, maar dat komt vast door hoe die ligt, maar wat een mooie kleuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |