en dat wil ik ook blijven ook!quote:op donderdag 18 augustus 2005 17:04 schreef melismay het volgende:
omfg, wat een kerels zijn jullie ook
ik dacht dat alleen maagdelijke jongens die gebruikte om hun kwetsbaarheid te tonen bij een diepgaande gesprek met een parner van het andere geslachtquote:
you'd better!quote:op donderdag 18 augustus 2005 17:57 schreef nixxx het volgende:
man wat een snelheid.... en een bijna-naam-topic voor mijik ben ontroerd
moet je dan ook erbij zijn . . .quote:op donderdag 18 augustus 2005 20:12 schreef twisted_fok het volgende:
omg wat hebben jullie veel gespamd zonder mij!![]()
voel jij je nu beledigd omdat je er niet bij was?quote:op donderdag 18 augustus 2005 20:23 schreef thunderchild het volgende:
[..]
moet je dan ook erbij zijn . . .![]()
ikke niet, heb me kapot gelachen vandaag . . .quote:op donderdag 18 augustus 2005 20:24 schreef melismay het volgende:
voel jij je nu beledigd omdat je er niet bij was?![]()
dat heb ik al jaren niet meer en missen doe ik het ook niet echt . . .quote:op donderdag 18 augustus 2005 20:31 schreef viper_74 het volgende:
en nog steeds niet geneukt natuurlijk![]()
ja dat ga je nu vertellen als reactie op mijn berichtjequote:op donderdag 18 augustus 2005 20:30 schreef thunderchild het volgende:
[..]
ikke niet, heb me kapot gelachen vandaag . . .![]()
dat is je fokking eigen schuld!quote:op donderdag 18 augustus 2005 20:31 schreef viper_74 het volgende:
en nog steeds niet geneukt natuurlijk
je zoekt je eigen hubbie maarquote:
ja, daarvoor zou het zo handig zijnquote:
sinds ik zindelijk ben, blijft mijn moeder van me afquote:op donderdag 18 augustus 2005 20:46 schreef melismay het volgende:
[..]
ja, daarvoor zou het zo handig zijn
maar even mijn mammie lief aankijken
mijn moeder masseert best aardig, en aangezien ik nogal vaak last van rugpijn heb, komt dat wel eens handig uit.....quote:op donderdag 18 augustus 2005 20:48 schreef pheno het volgende:
[..]
sinds ik zindelijk ben, blijft mijn moeder van me af![]()
ze komen niet uit de lucht vallenquote:op donderdag 18 augustus 2005 20:49 schreef melismay het volgende:
[..]
mijn moeder masseert best aardig, en aangezien ik nogal vaak last van rugpijn heb, komt dat wel eens handig uit.....
als er dan niemand anders zich aanbiedt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |