daar hebben we het voor gedaan!quote:op donderdag 18 augustus 2005 16:54 schreef copycat het volgende:
[..]
ik raak er helemaal ontroerd van.
hey praat niet voor iedereen hèquote:op donderdag 18 augustus 2005 16:55 schreef melismay het volgende:
[..]
daar hebben we het voor gedaan!om jou trots te kunnen maken!
dat hoop je dan tegen de totale werkelijkheid inquote:op donderdag 18 augustus 2005 16:55 schreef viper_74 het volgende:
[..]
en ik maar hopen dat jij al het zuigwerk deed vanavond![]()
ik ga er een avond over denken. tijdens het rpm'enquote:op donderdag 18 augustus 2005 16:53 schreef copycat het volgende:
[..]
hierna krijgen we waarschijnlijk putjesscheppers en diepe riolen...
ik wist er genoeg!quote:
ik heb geen gebrekenquote:op donderdag 18 augustus 2005 16:56 schreef viper_74 het volgende:
[..]
op
![]()
of gewoon gebrek aan int algemeen
overval je vriendin... vind ze vast leukquote:op donderdag 18 augustus 2005 16:56 schreef viper_74 het volgende:
[..]
hey praat niet voor iedereen hè
ik wil uhm ergens in hangen![]()
ik vind deze op zich goed. een verkapt naamtopic. geen mod die er over kan vallenquote:op donderdag 18 augustus 2005 16:57 schreef melismay het volgende:
[..]
ik wist er genoeg!dan had je niet als haantje de voorste vooraan moeten staan weer!
mijnquote:op donderdag 18 augustus 2005 16:58 schreef alicey het volgende:
[..]
mijn postbode doet er nooit iets mee.
die is direct opgestapt toen ze het topic lasquote:op donderdag 18 augustus 2005 16:58 schreef melismay het volgende:
[..]
overval je vriendin... vind ze vast leuk
we hadden al een topic over een postbode!quote:op donderdag 18 augustus 2005 16:58 schreef pheno het volgende:
[..]
ik vind deze op zich goed. een verkapt naamtopic. geen mod die er over kan vallen![]()
je gaf hem geen aandachtquote:
denk dat dat meer over jou uiterlijk zegt dan de postbodequote:op donderdag 18 augustus 2005 16:58 schreef alicey het volgende:
[..]
mijn postbode doet er nooit iets mee.
zo neemt ze je zeker terugquote:op donderdag 18 augustus 2005 16:59 schreef viper_74 het volgende:
[..]
die is direct opgestapt toen ze het topic las![]()
stomme kapsoneshoer![]()
deze is leuker!quote:op donderdag 18 augustus 2005 17:00 schreef melismay het volgende:
[..]
we hadden al een topic over een postbode!
ja en daar heb ik nu bergen met spijt van, dus je hoeft me er niet elke keer aan te herinneren zeg!quote:
hem wou je zeker ook niet zuigenquote:op donderdag 18 augustus 2005 17:01 schreef melismay het volgende:
[..]
ja en daar heb ik nu bergen met spijt van, dus je hoeft me er niet elke keer aan te herinneren zeg!
ze hield haar gleuf dichtquote:op donderdag 18 augustus 2005 17:02 schreef viper_74 het volgende:
[..]
hem wou je zeker ook niet zuigen![]()
![]()
ja met zo'n instelling word je nooit geneukt hèquote:op donderdag 18 augustus 2005 17:04 schreef melismay het volgende:
omfg, wat een kerels zijn jullie ook
mijn postbode komt altijd als ik niet thuis ben.quote:op donderdag 18 augustus 2005 17:00 schreef viper_74 het volgende:
[..]
denk dat dat meer over jou uiterlijk zegt dan de postbode
ik bewaar mezelf voor de warequote:op donderdag 18 augustus 2005 17:04 schreef viper_74 het volgende:
[..]
ja met zo'n instelling word je nooit geneukt hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |