Uiteraardquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:13 schreef MMaRsu het volgende:
Revolution for teh win?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:13 schreef MMaRsu het volgende:
Xbox 360 zonder echte kinder/platformgames
Playstation 3 hardstikke duur ( wel met een paar leuke franchises )
Revolution het goedkoopst, met alle toffe Nintendo platformers erbij.
---------------------------------------
Mamma ik wil een nieuwe spelcomputer!
Mamma ziet de 3 consoles, kiest voor de goedkoopste met de meest kindvriendelijke games?
Revolution for teh win?
nee die accesoires is geen afzetterij, ik heb liever een console goedkoop (lees: 400 euro) met alles wat ik wil dan een console van 600 euro waar alles bijzit en waar ik geen gebruik van maak.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 03:11 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Serieus? [afbeelding]
Wat MS met die accsssoires doet is ook afzetterij. De meeste X360 games zien er ook niet echt indrukwekkend uit, en Sony zal zeker overwinnen. Core pack is trouwens ook voor de labielen onder ons. IMO.
Maar...
Ik zal de volgende keer mijn posts beter gaan verwoorden.
Bij mmorpgs krijg je om de zoveel tijd nieuwe levels, armour , wapens en al die shit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, MMORPG's zijn niet te spelen zonder harde schijf. (Net als Chibibo weet ik niet waarom)
streaming naar de buffer? RAM mayby, zodat je als je een speel speelt de content streamed?quote:
Platformersquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:13 schreef MMaRsu het volgende:
Revolution het goedkoopst, met alle toffe Nintendo platformers erbij.
Wat is er dan een verschil aan dat de X360 in een pakket met, en een pakket zonder harde schijf wordt verkocht, wanneer je dit bijvoorbeeld vergelijkt met de PS2 en PS3? Beiden hebben alleen een pakket zonder harde schijf, en hebben dat uitgebreide pakket niet. Ze bieden je dus niet de mogelijkheid om een aantal extra's tegen gereduceerde prijs in een pack aan te schaffen. Dat is dus het enige verschil.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Verschillen zijn wel dat de PS2 en PStwo precies hetzelfde kunnen spelen wat betreft games, ook zijn ze beide volledige BC. De Core versie van de Xbox is dat NIET.
GTA SA online modquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:56 schreef SocialDisorder het volgende:
online kan je ook niet fietsen, voor zover ik weet...
Gaat echt weer ergens over.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:08 schreef SocialDisorder het volgende:
kan niet op een console, toch?
quote:
Carmack: 'Ontwikkeling graphics gebeurt op Xbox 360'
John Carmack heeft in een voordracht gezegd dat hij zich in de nabije toekomst vooral bezig zal houden met de Xbox 360 voor het ontwikkelen van graphics. Ontwikkelaars gebruiken bij het ontwerpen van een game-engine vaak een specifiek test- en ontwikkelplatform - bij Carmack is dit vaak gebaseerd op nVidia-producten - om optimaal gebruik te kunnen maken van bepaalde eigenschappen en geen compromissen tussen verschillende architecturen te moeten sluiten. In een later stadium wordt de software dan geschikt gemaakt voor andere platforms. Zo werd de Doom 3-engine in eerste instantie ontwikkeld met behulp van de GeForce 256-reeks om later met een NV30-systeem uitgebreid te worden naar DirectX 8- en DirectX 9-kaarten. Hoewel Carmack benadrukte dat 'zijn' games in de toekomst minstens even snel en vaak zelfs sneller op pc zullen verschijnen dan op de consoles, is het een opvallende keuze om op basis van de Xbox 360 te gaan ontwikkelen.
Carmack heeft het vooral over 'graphics development', wat doet vermoeden dat hij in de gpu van de Xbox 360 de opvolger van huidige grafische kaarten voor pc's ziet. De videoprocessor in de Xbox 360 beschikt wel niet over volledige Shader Model 4.0-ondersteuning, maar ondersteunt wel meer mogelijkheden dan in de Shader 3.0-specificaties opgenomen zijn en maakt bovendien gebruik van een unified shader architecture. Deze laatste technologie opent deuren naar een nieuwe benadering van vertex en pixel shaders. Zowel ATi als nVidia hebben aangegeven een soortgelijke architectuur voor het pc-platform te willen lanceren.
De ondersteuning van de Windows Graphics Foundation, die in aangepaste vorm ook deels in de Xbox 360 gebruikt wordt, en DirectX 10 zullen onder Windows Vista waarschijnlijk de efficiėntste technieken blijken, wat een bijkomend voordeel biedt aan het ontwikkelen op basis van deze Microsoft-console. Een opmerkelijk probleem waar men bij het ontwikkelen voor de console tegenaan kijkt, is volgens Carmack dat men niet over echt virtueel geheugen beschikt, hoewel de Xenos, de grafische processor van de Xbox, met behulp van de Memexport-technologie wel in staat is enkele functies vergelijkbaar met virtueel-geheugenopdrachten uit te voeren.
So the console platform is going to become more important for us in the future. It’s interesting now that when we look at the xbox 360 and the PS3 and the PC platforms, we can pretty much target essentially all of them with a more or less common code base, more or less common development strategies on there, and this is I guess going to be the first public announcement of it, this will be the first development cycle for id software where we’re actually going to be internally developing on console platforms for a simultaneous, hopefully, release on there.
Op de Revolution straksquote:
Eye-toy is toch voor retards. ::Pquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:13 schreef rockstah het volgende:
De headset is goedkoper trouwens.
En wat is er met de webcam gebeurt eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |