abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29772055
Wat heeft MS met deze aktie bereikt? Meer fans?

Nee.

Het heeft zelfs mensen weggejaagd.

Ik ben een console fan, en bezit ze ook alle vier. En Playstation krijgt mijn voorkeur, dat was al duidelijk, lijkt me. Wat ik zeg is gebaseerd op een mening en speculatie. Ik zit hier niets te bashen.
...and you shall see.
pi_29772112
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 02:16 schreef PandorasBox het volgende:

Nee.

Ik ben een console fan, en bezit ze ook allevier. En Playstation krijgt mijn voorkeur, dat was al duidelijk, lijkt me. Wat ik zeg is gebaseerd op een mening en speculatie. Ik zit hier niets te bashen.
Weggejaagd? Omdat ze 2 versies uitbrengen. PC's zijn er in honderden configuraties, de psp wordt ook in 2 packs verkocht, de Ipod heeft 3 versies. Dat de massa dom is is zeker maar als ze met paps of mams in de winkel aangekomen zijn en ze zien 2 versies liggen dan zal de verkoper ze het verschil echt wel uit kunnen leggen. Het is nou niet bepaald raketwetenschap.

Maar misschien dat het voor jouw wat moeilijk te begrijpen is.

[ Bericht 1% gewijzigd door piet_pelle op 19-08-2005 02:22:25 (typo) ]
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_29772169
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 02:21 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Weggejaagd? Omdat ze 2 versies uitbrengen. PC's zijn er in honderden configuraties, de psp wordt ook in 2 packs verkocht, de Ipod heeft 3 versies. Dat de massa dom is is zeker maar als ze met paps of mams in de winkel aangekomen zijn en ze zien 2 versies liggen dan zal de verkoper ze het verschil echt wel uit kunnen leggen. Het is nou niet bepaald raketwetenschap.

Maar misschien dat het voor jouw wat moeilijk te begrijpen is.
Mijn wat?

En inderdaad. Jij lijkt mij slimmer dan een analist. Heb je niet gelezen wat de media ervan vindt? Zelfs menig Xbox fora/site's zijn ontevreden over Microsofts besluit.

Alleen de hardcore Xfans willen zo een ding meteen in huis hebben. Mensen die een beetje nadenken wachten eerst of het wat wordt en gaan pas daarna iets kopen.
...and you shall see.
pi_29772235
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 02:27 schreef PandorasBox het volgende:

[..]

Mijn wat?

En inderdaad. Jij lijkt mij slimmer dan een analist. Heb je niet gelezen wat de media ervan vindt? Zelfs menig Xbox fora/site's zijn ontevreden over Microsofts besluit.

Alleen de hardcore Xfans willen zo een ding meteen in huis hebben. Mensen die een beetje nadenken wachten eerst of het wat wordt en gaan pas daarna iets kopen.
En het is niet goed omdat? Anderen zeggen dat het wel eens een minder verstandige keuze geweest is?
Wat doet dat af aan de kwaliteit voor de gamer zelf? Al koopt geen hond het, het blijft een retevet ding imho.

Maar jij richt je alleen op wat er wel eens slecht aan kan zijn en negeert alle objectieve meningen die niet jouw negatieve wolk van anti xbox delen. Want op de vraag "waarom is de X360 ruk?" kan je geen antwoord geven. Alleen maar "ja maar enkele analisten hebben gezegd dat ze het anders aan zouden pakken" of "ja maar voor mij heeft die console geen ruk te bieden" en dergelijke eenzijdige blikken.

Maar goed, alles wat ik hier typ is tijdverspilling want jij bent iemand die in een woord te omschrijven en karakteriseren valt en dat is "fanboy." Dat is iets wat iedere objectieve gamer kan zien.

ps. heb ik nog een typ foutje gemaakt waarop je me op aan kan vallen of kan afleiden waarom de X360 zo'n bagger product gaat worden?
pi_29772282
quote:
Want op de vraag "waarom is de X360 ruk?" kan je geen antwoord geven.
Hoef ik ook niet. Heb ik ook nog nooit beweerd. Ik heb alleen maar verteld waarom ik de X360 niet tijdens de launch zal kopen. De meeste spellen die ze hebben getoond kun je ook ver van indrukwekkend noemen.

Ik kan geen reden bedenken om de X360 in november te gaan halen...

Dat was het.

Of zien soms al mijn berichten er zo uit:

"Fuck you MS"

?
...and you shall see.
pi_29772332
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 02:44 schreef PandorasBox het volgende:

[..]

"Fuck you MS"

?
Pretty much. Maar de redenen (als je ze al zo kan noemen) dat jij hem niet hoeft wordt door niemand gedeeld behalve door andere ps-bots.

En denk je echt dat de ps3 (zoveel) indrukwekkendere dingen gaat laten zien? De eerste ingame beelden vermoeden van niet. Dat ie cool wordt lijkt me zeker, maar een next gen laten liggen die een jaar eerder uitkomt en zulke dingen laat zien/mogelijkheden heeft en dergelijke games in het vooruitschiet heeft is iets wat ik me als gamer met 400 euro te spenderen niet kan veroorloven.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 02:58:21 #107
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29772367
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 02:44 schreef PandorasBox het volgende:
Of zien soms al mijn berichten er zo uit:

"Fuck you MS"

?
Nee, 't is meer van "Haha, dat ziet er niet uit", "LOLOLOL wat een afzetters zijn ze bij M$", ROFL je bent echt een RETARD als je een Core X360 koopt ", "M$ is nergens, de PS3 dendert er zo overheen."

en bij een mooie screenshot of ander positief nieuws: "Ziet er OK uit, maar zal wel nep zijn".

Da's zo'n beetje de strekking van al jouw posts hier.
pi_29772402
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 02:52 schreef piet_pelle het volgende:

[..]
En denk je echt dat de ps3 (zoveel) indrukwekkendere dingen gaat laten zien? De eerste ingame beelden vermoeden van niet. Dat ie cool wordt lijkt me zeker, maar een next gen laten liggen die een jaar eerder uitkomt en zulke dingen laat zien/mogelijkheden heeft en dergelijke games in het vooruitschiet heeft is iets wat ik me als gamer met 400 euro te spenderen niet kan veroorloven.
Het is ook nog eens zo dat ik next-gen nog niet eens nodig heb. Er verschijnt nog zoveel goeds voor de huidige generatie consoles. Op gameplay gebied zullen de meeste X360 launchgames niet verschillen van de huidige games. Een X360 alleen voor mooie graphics halen gaat mij te ver. Ik wil eerst interessante games, en die zijn er tijdens de launch niet.

Volgens mij zal ik de Ps3 ook niet meteen halen. Wel als het met interessante titels gelaunched wordt...dan wel.
...and you shall see.
pi_29772435
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 02:58 schreef twi het volgende:

[..]

Nee, 't is meer van "Haha, dat ziet er niet uit", "LOLOLOL wat een afzetters zijn ze bij M$", ROFL je bent echt een RETARD als je een Core X360 koopt ", "M$ is nergens, de PS3 dendert er zo overheen."

en bij een mooie screenshot of ander positief nieuws: "Ziet er OK uit, maar zal wel nep zijn".

Da's zo'n beetje de strekking van al jouw posts hier.
Serieus?

Wat MS met die accsssoires doet is ook afzetterij. De meeste X360 games zien er ook niet echt indrukwekkend uit, en Sony zal zeker overwinnen. Core pack is trouwens ook voor de labielen onder ons. IMO.

Maar...

Ik zal de volgende keer mijn posts beter gaan verwoorden.
...and you shall see.
pi_29772446
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 03:11 schreef PandorasBox het volgende:

[..]

Serieus? [afbeelding]

Wat MS met die accsssoires doet is ook afzetterij. De meeste X360 games zien er ook niet echt indrukwekkend uit, en Sony zal zeker overwinnen. Core pack is trouwens ook voor de labielen onder ons. IMO.

Maar...

Ik zal de volgende keer mijn posts beter gaan verwoorden.
Enige objectieve beargumentatie zal je ook geen kwaad doen.
pi_29772464
Of argumentatie in welke vorm dan ook. Verre van indrukwekkend, laat me niet lachen. Jij meet met 2 maten. Wat voor goden graphics had je dan verwacht?
pi_29772484
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 03:17 schreef piet_pelle het volgende:
Of argumentatie in welke vorm dan ook. Verre van indrukwekkend, laat me niet lachen. Jij meet met 2 maten. Wat voor goden graphics had je dan verwacht?
Dat alle games er tenminste net zoals Gears Of War zouden uitzien. De meeste games lijken op high-res Xbox games.

Of vind je ze allemaal indrukwekkend?

Het ligt trouwens niet aan de X360. Maar aan de devs.
...and you shall see.
pi_29772517
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 03:20 schreef PandorasBox het volgende:

[..]

Dat alle games er tenminste net zoals Gears Of War zouden uitzien. De meeste games lijken op high-res Xbox games.

Het ligt trouwens niet aan de Xbox. Maar aan de devs.
Nee niet helemaal die ene zombie game zou zo op de ps2 kunnen. Al zagen de later uitbegrachte screens er al iets beter uit, maar Kameo vond ik errug indrukwekkend. Nooit gedacht dat ik zo'n Nintendo achtige game interessant zou vinden, PGR3 ziet er ronduit fantastisch uit en een sleeper titel (jaja sega he) vind ik er ook gaaf uitzien. Zowieso veel mooier dan elke xbox game, niet het detail van PGR3 maar de chaos, destructie en de vloeiende framerate zijn zeker eye candy.

De screens van EA (al zou ik hoogstwaarschijnlijk niks van hun in huis halen) zijn evenmin nooit te bereiken door een xbox.

Ik vergeet vast nog wat maar mijn overal indruk is dat als je de juiste titels pakt je niet alleen hele leuke games hebt maar je ook zeker gerechtmatigd mag afrukken op de graphics.

En dat de bal in EA's NBA spel niet uit 10 miljoen polygonen bestaat doet daar niet veel aan af.
pi_29772550
Gears of War en Pgr3 bewijzen dat de X360 tot iets zeer moois in staat is. Deze twee spellen zien er dan ook next-gen uit, geen twijfel.

Kameo vind ik eerlijk gezegd niet echt indrukwekkend. Er hangt wel een mooie sfeer rond het spel, maar qua graphics vind ik het niet echt WOW! Leuk dat er zoveel orcs op het beeld kunnen... whooptiedoo enzo...maar ze leken allemaal op elkaar en maakten ook allemaal dezelfde bewegingen. En ze leken A.l. loos.

Het vreemde is dat Kameo mij de leukste launchtitel lijkt. Ik volg deze game al bijna 5 jaar lang. En ik zal hem uiteindelijk zeker ook gaan halen.
...and you shall see.
  Eindredactie Games vrijdag 19 augustus 2005 @ 07:25:41 #115
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_29773066
With its built-in Ethernet port and free Silver level of service right out of the box, Xbox 360 also connects players to Xbox Live, the premier global online console games and entertainment network. With Xbox Live, gamers can chat with friends online, build and share gamer profiles, send and receive text and voice messages, and access Xbox Live Marketplace for new content such as game demos, trailers and casual games from Xbox Live Arcade. Subscribers to the Gold level of service will also enjoy access to online multiplayer gaming in their favorite games, as well as great promotional programs such as worldwide tournaments, the chance to play online with their favorite celebrities, and opportunities to win big prizes.

http://www.microsoft.com/(...)opeNA360PricePR.mspx

of moetik het vertalen voor jullie
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 08:35:24 #116
8372 Bastard
Persona non grata
pi_29773371
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 02:16 schreef PandorasBox het volgende:

Nee.

Echte fans blijven.
The truth was in here.
pi_29773679
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 03:20 schreef PandorasBox het volgende:

[..]

Het ligt trouwens niet aan de X360. Maar aan de devs.
Ooh, jij hebt dus een dev kit in huis, cool man

En nog iets: je wordt NIET (!!) verplicht om dingen te kopen hoor, ik weet dat jij die neurose hebt bij alles waar Sony op staat, maar normale consumenten kunnen een wel overwoge keuze daarin maken hoor.
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:07:13 #118
34586 kepler
No bounce, no play
pi_29776102
hoeveel versies van de PS2 zijn er ook al weer verkrijgbaar?Ow jah, ook twee
hey je moet er ook nog een memory-card bij kopen voordat je uberhaupt kan gamen wat een afzetters bij Sony zeg

strekking van het verhaal: Sony en Microsoft gebruiken beide precies dezelfde marketing-technieken, maar om een of andere reden kraakt iedereen microsoft hierom af terwijl Sony heilig wordt verklaard... Als je kijkt naar de huidige consoles kijkt wordt je zelfs bij de PS2 (en de GC) het meeste genaaid, omdat je daar nog een memory-card bij moet kopen om normaal te gamen....

2 versies van de Xbox vind ik prima Op deze manier zullen veel (beginnende/casual) gamers de goedkope aanschaffen en de die-hard gamers zullen voor het andere pakket gaan. En de groep beginnende/casual gamers is veeeele malen groter dan de zogenaamde die-hard gamers Daar valt dus voor Microsoft het meeste te winnen, vandaar de kale (maar goedkope!) versie van de Xbox 360
The line is a dot to you!
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:41:41 #119
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_29777067
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 11:07 schreef kepler het volgende:
hoeveel versies van de PS2 zijn er ook al weer verkrijgbaar?Ow jah, ook twee
hey je moet er ook nog een memory-card bij kopen voordat je uberhaupt kan gamen wat een afzetters bij Sony zeg

strekking van het verhaal: Sony en Microsoft gebruiken beide precies dezelfde marketing-technieken, maar om een of andere reden kraakt iedereen microsoft hierom af terwijl Sony heilig wordt verklaard... Als je kijkt naar de huidige consoles kijkt wordt je zelfs bij de PS2 (en de GC) het meeste genaaid, omdat je daar nog een memory-card bij moet kopen om normaal te gamen....

2 versies van de Xbox vind ik prima Op deze manier zullen veel (beginnende/casual) gamers de goedkope aanschaffen en de die-hard gamers zullen voor het andere pakket gaan. En de groep beginnende/casual gamers is veeeele malen groter dan de zogenaamde die-hard gamers Daar valt dus voor Microsoft het meeste te winnen, vandaar de kale (maar goedkope!) versie van de Xbox 360
Verschillen zijn wel dat de PS2 en PStwo precies hetzelfde kunnen spelen wat betreft games, ook zijn ze beide volledige BC. De Core versie van de Xbox is dat NIET.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_29777477
Fuck MS, fuck X360!

Mijn NES heeft da über-7331 gfx!! Roxxor on my soxxorz!!!!!!!111111!!!~~~!!!!! oneoneoneone
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:58:14 #121
8372 Bastard
Persona non grata
pi_29777518
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 11:56 schreef SocialDisorder het volgende:
Fuck MS, fuck X360!

Mijn NES heeft da über-7331 gfx!! Roxxor on my soxxorz!!!!!!!111111!!!~~~!!!!! oneoneoneone
Tip
The truth was in here.
pi_29777671
sorry was even het gezeik over welk console beter is zat. lekker belangrijk. Als jij console A,B of C koopt is jouw probleem, ik hoef hem niet te betalen.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:03:35 #123
34586 kepler
No bounce, no play
pi_29777700
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Verschillen zijn wel dat de PS2 en PStwo precies hetzelfde kunnen spelen wat betreft games, ook zijn ze beide volledige BC. De Core versie van de Xbox is dat NIET.
ow, kan je bepaalde games op de 360 niet spelen zonder HD dan? Dat hij zonder HD niet BC-compatible is dat wist ik al
The line is a dot to you!
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:07:12 #124
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_29777805
Nou, MMORPG's zijn niet te spelen zonder harde schijf. (Net als Chibibo weet ik niet waarom)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_29777932
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 12:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, MMORPG's zijn niet te spelen zonder harde schijf. (Net als Chibibo weet ik niet waarom)
patches.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')