Weggejaagd? Omdat ze 2 versies uitbrengen. PC's zijn er in honderden configuraties, de psp wordt ook in 2 packs verkocht, de Ipod heeft 3 versies. Dat de massa dom is is zeker maar als ze met paps of mams in de winkel aangekomen zijn en ze zien 2 versies liggen dan zal de verkoper ze het verschil echt wel uit kunnen leggen. Het is nou niet bepaald raketwetenschap.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:16 schreef PandorasBox het volgende:
Wat heeft MS met deze aktie bereikt? Meer fans?
Nee.
Het heeft zelfs mensen weggejaagd.
Ik ben een console fan, en bezit ze ook allevier. En Playstation krijgt mijn voorkeur, dat was al duidelijk, lijkt me. Wat ik zeg is gebaseerd op een mening en speculatie. Ik zit hier niets te bashen.
Mijn wat?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:21 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Weggejaagd? Omdat ze 2 versies uitbrengen. PC's zijn er in honderden configuraties, de psp wordt ook in 2 packs verkocht, de Ipod heeft 3 versies. Dat de massa dom is is zeker maar als ze met paps of mams in de winkel aangekomen zijn en ze zien 2 versies liggen dan zal de verkoper ze het verschil echt wel uit kunnen leggen. Het is nou niet bepaald raketwetenschap.
Maar misschien dat het voor jouw wat moeilijk te begrijpen is.
En het is niet goed omdat? Anderen zeggen dat het wel eens een minder verstandige keuze geweest is?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:27 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Mijn wat?![]()
En inderdaad. Jij lijkt mij slimmer dan een analist. Heb je niet gelezen wat de media ervan vindt? Zelfs menig Xbox fora/site's zijn ontevreden over Microsofts besluit.
Alleen de hardcore Xfans willen zo een ding meteen in huis hebben. Mensen die een beetje nadenken wachten eerst of het wat wordt en gaan pas daarna iets kopen.
Hoef ik ook niet. Heb ik ook nog nooit beweerd. Ik heb alleen maar verteld waarom ik de X360 niet tijdens de launch zal kopen. De meeste spellen die ze hebben getoond kun je ook ver van indrukwekkend noemen.quote:Want op de vraag "waarom is de X360 ruk?" kan je geen antwoord geven.
Pretty much. Maar de redenen (als je ze al zo kan noemen) dat jij hem niet hoeft wordt door niemand gedeeld behalve door andere ps-bots.quote:
Nee, 't is meer van "Haha, dat ziet er niet uit", "LOLOLOL wat een afzetters zijn ze bij M$", ROFL je bent echt een RETARD als je een Core X360 kooptquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:44 schreef PandorasBox het volgende:
Of zien soms al mijn berichten er zo uit:
"Fuck you MS"
?
Het is ook nog eens zo dat ik next-gen nog niet eens nodig heb. Er verschijnt nog zoveel goeds voor de huidige generatie consoles. Op gameplay gebied zullen de meeste X360 launchgames niet verschillen van de huidige games. Een X360 alleen voor mooie graphics halen gaat mij te ver. Ik wil eerst interessante games, en die zijn er tijdens de launch niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:52 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
En denk je echt dat de ps3 (zoveel) indrukwekkendere dingen gaat laten zien? De eerste ingame beelden vermoeden van niet. Dat ie cool wordt lijkt me zeker, maar een next gen laten liggen die een jaar eerder uitkomt en zulke dingen laat zien/mogelijkheden heeft en dergelijke games in het vooruitschiet heeft is iets wat ik me als gamer met 400 euro te spenderen niet kan veroorloven.
Serieus?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:58 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, 't is meer van "Haha, dat ziet er niet uit", "LOLOLOL wat een afzetters zijn ze bij M$", ROFL je bent echt een RETARD als je een Core X360 koopt", "M$ is nergens, de PS3 dendert er zo overheen."
en bij een mooie screenshot of ander positief nieuws: "Ziet er OK uit, maar zal wel nep zijn".
Da's zo'n beetje de strekking van al jouw posts hier.
Enige objectieve beargumentatie zal je ook geen kwaad doen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 03:11 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Serieus? [afbeelding]
Wat MS met die accsssoires doet is ook afzetterij. De meeste X360 games zien er ook niet echt indrukwekkend uit, en Sony zal zeker overwinnen. Core pack is trouwens ook voor de labielen onder ons. IMO.
Maar...
Ik zal de volgende keer mijn posts beter gaan verwoorden.
Dat alle games er tenminste net zoals Gears Of War zouden uitzien. De meeste games lijken op high-res Xbox games.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 03:17 schreef piet_pelle het volgende:
Of argumentatie in welke vorm dan ook. Verre van indrukwekkend, laat me niet lachen. Jij meet met 2 maten. Wat voor goden graphics had je dan verwacht?
Nee niet helemaal die ene zombie game zou zo op de ps2 kunnen. Al zagen de later uitbegrachte screens er al iets beter uit, maar Kameo vond ik errug indrukwekkend. Nooit gedacht dat ik zo'n Nintendo achtige game interessant zou vinden, PGR3 ziet er ronduit fantastisch uit en een sleeper titel (jaja sega he) vind ik er ook gaaf uitzien. Zowieso veel mooier dan elke xbox game, niet het detail van PGR3 maar de chaos, destructie en de vloeiende framerate zijn zeker eye candy.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 03:20 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Dat alle games er tenminste net zoals Gears Of War zouden uitzien. De meeste games lijken op high-res Xbox games.
Of vind je ze allemaal indrukwekkend?
Het ligt trouwens niet aan de Xbox. Maar aan de devs.
Echte fans blijven.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:16 schreef PandorasBox het volgende:
Wat heeft MS met deze aktie bereikt? Meer fans?
Nee.
Het heeft zelfs mensen weggejaagd.
Ooh, jij hebt dus een dev kit in huis, cool manquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 03:20 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Dat alle games er tenminste net zoals Gears Of War zouden uitzien. De meeste games lijken op high-res Xbox games.
Of vind je ze allemaal indrukwekkend?
Het ligt trouwens niet aan de X360. Maar aan de devs.
Verschillen zijn wel dat de PS2 en PStwo precies hetzelfde kunnen spelen wat betreft games, ook zijn ze beide volledige BC. De Core versie van de Xbox is dat NIET.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:07 schreef kepler het volgende:
hoeveel versies van de PS2 zijn er ook al weer verkrijgbaar?Ow jah, ook twee
hey je moet er ook nog een memory-card bij kopen voordat je uberhaupt kan gamenwat een afzetters bij Sony zeg
strekking van het verhaal: Sony en Microsoft gebruiken beide precies dezelfde marketing-technieken, maar om een of andere reden kraakt iedereen microsoft hierom af terwijl Sony heilig wordt verklaard... Als je kijkt naar de huidige consoles kijkt wordt je zelfs bij de PS2 (en de GC) het meeste genaaid, omdat je daar nog een memory-card bij moet kopen om normaal te gamen....
2 versies van de Xbox vind ik primaOp deze manier zullen veel (beginnende/casual) gamers de goedkope aanschaffen en de die-hard gamers zullen voor het andere pakket gaan. En de groep beginnende/casual gamers is veeeele malen groter dan de zogenaamde die-hard gamers
Daar valt dus voor Microsoft het meeste te winnen, vandaar de kale (maar goedkope!) versie van de Xbox 360
Tipquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:56 schreef SocialDisorder het volgende:
Fuck MS, fuck X360!
Mijn NES heeft da über-7331 gfx!! Roxxor on my soxxorz!!!!!!!111111!!!~~~!!!!! oneoneoneone
ow, kan je bepaalde games op de 360 niet spelen zonder HD dan? Dat hij zonder HD niet BC-compatible is dat wist ik alquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Verschillen zijn wel dat de PS2 en PStwo precies hetzelfde kunnen spelen wat betreft games, ook zijn ze beide volledige BC. De Core versie van de Xbox is dat NIET.
patches.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, MMORPG's zijn niet te spelen zonder harde schijf. (Net als Chibibo weet ik niet waarom)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |