Verwarrend he, om zelf de intelligentie nodig te moeten hebben om te kiezen tussen 2 producten?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:04 schreef CloudStrife het volgende:
MS is heel slecht bezig.
Eerst zeggen dat er een HD in komt en fantastische wireless controllers. Nou, ja, moet je extra voor dokken. SquareEnix zal zich helemaal kloten voelen. FFXI heeft een HD nodig, vanaf launch zullen dus maar heel weinig mensen hun spel gaan spelen. Zou me niets verbazen als dit het laatste spel van SquareEnix voor de Xbox360 is!![]()
Twee verschillende Xbox 360's vanaf launch. De gewone koper zal er niet veel van snappen. Wat zijn nu eigenlijk de verschillen tussen de twee? HD? Ja. Wat andere kabels. Kan je op beide oude Xbox games spelen? Nee! MP3's custom soundtrack zoals bij de oude Xbox? Xbox Live? Ja wanneer mag ik dan live spelen? Alleen in het weekend? Kan ik alle Xbox 360 spellen spelen? Wat FFXI niet? Wat?! Extra dokken voor abbo? Wat bij standaard geen wireless? Hoe zit het met die afstandsbediening?
En dan nog die prijzen van bijvoorbeeld Wi-Fi set. Of een losse HD. Holy![]()
Damn, dat wordt een DRAMA!![]()
Goede move MS!![]()
Nee hoor, je betaalt helemaal niet meer. Je betaalt minder voor de gestripte versie.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:04 schreef CloudStrife het volgende:
MS is heel slecht bezig.
Eerst zeggen dat er een HD in komt en fantastische wireless controllers. Nou, ja, moet je extra voor dokken.
Square Enix was ook pissed op Sony omdat er geen HD in komt. Denk je nu dat Square de ps3 links laat liggen?quote:SquareEnix zal zich helemaal kloten voelen. FFXI heeft een HD nodig, vanaf launch zullen dus maar heel weinig mensen hun spel gaan spelen. Zou me niets verbazen als dit het laatste spel van SquareEnix voor de Xbox360 is!![]()
De prijzen van de extra dingen zijn een fractie duurder dan voor de huidige generatie..quote:Twee verschillende Xbox 360's vanaf launch. De gewone koper zal er niet veel van snappen. Wat zijn nu eigenlijk de verschillen tussen de twee? HD? Ja. Wat andere kabels. Kan je op beide oude Xbox games spelen? Nee! MP3's custom soundtrack zoals bij de oude Xbox? Xbox Live? Ja wanneer mag ik dan live spelen? Alleen in het weekend? Kan ik alle Xbox 360 spellen spelen? Wat FFXI niet? Wat?! Extra dokken voor abbo? Wat bij standaard geen wireless? Hoe zit het met die afstandsbediening?
Goede move MS!![]()
Ik zie dit voor me:quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:04 schreef CloudStrife het volgende:
verhaal
Of zoquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:22 schreef Xrenity het volgende:
Ik zie dit voor me:
Ouders: 'Ah een dure!' 'we nemen natuurlijk de enige die we kunnen kiezen'
Later.
'Mam ik wil een HD en nog wat zooi!'
Hoppa, Sony loopt binnen.
Bullshit. 100 euro verschil is niet niks.quote:Doelgroep twee wil een nieuwe console, staat in de winkel en ziet twee versies met 100 euro prijsverschil en denkt: voor die 100 euro krijg je er wel verdomd veel meer bij. Deze doelgroep zal met name bestaan uit ouders die het ding kado doen, of een bewuste gamer. Door alle extra's met dat prijsverschil op de markt te zetten wordt de verleiding om toch voor het duurdere pakket te gaan groot.
duh, maar er is gestripte versie, voor de gamer zonder geld, beter dan dat hij standaard aan de dure versie zit[/b]quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:04 schreef CloudStrife het volgende:
MS is heel slecht bezig.
[quote]
Eerst zeggen dat er een HD in komt en fantastische wireless controllers. Nou, ja, moet je extra voor dokken.
durf erop te wedden dat iedereen met de normale pack gaat en niet voor de core pack, simpel omdat die het beste is voor het geld wat je erin steekt. daar komt bij dat mensen bij de launch breid zijn om er geld in te steken. kijk maar maar de ps2 met zijn 1200 guldenquote:SquareEnix zal zich helemaal kloten voelen. FFXI heeft een HD nodig, vanaf launch zullen dus maar heel weinig mensen hun spel gaan spelen.
denk het niet, dat spel gaat goed lopen in Japan en Europaquote:Zou me niets verbazen als dit het laatste spel van SquareEnix voor de Xbox360 is!![]()
net als de valuepack en de standaardpack van de de PSP totaal niet begrepen werden. laat me niet lachen, verschillende packs zijn er altijd geweest, met verschillende prijzenquote:Twee verschillende Xbox 360's vanaf launch. De gewone koper zal er niet veel van snappen.
wie speelt er nou backwards nog op zijn ps2? jij?quote:Wat zijn nu eigenlijk de verschillen tussen de twee? HD? Ja. Wat andere kabels. Kan je op beide oude Xbox games spelen?
nooi van gebruikt gemaakt, en nu ga je voor die optie betalen, daarvoor kies je tenslottequote:Nee! MP3's custom soundtrack zoals bij de oude Xbox?
beter dan bij de xbox, daarkon je helemaal niet niet gratis spelenquote:Xbox Live? Ja wanneer mag ik dan live spelen? Alleen in het weekend?
allemaal opties waarvoor je xtra kan betalen. daarbij moet je bij elke console een extra dvd pakket kopen, maar wat heb je een zo'n dvdpakket, er zijn nu meer dvd spelers dan videospelersquote:Kan ik alle Xbox 360 spellen spelen? Wat FFXI niet? Wat?! Extra dokken voor abbo? Wat bij standaard geen wireless? Hoe zit het met die afstandsbediening?
duh, nieuws shit, hoge prijzen, dat is onlosmakend aan elkaar verbondenquote:En dan nog die prijzen van bijvoorbeeld Wi-Fi set. Of een losse HD. Holy![]()
we zullen zien, als de xbox360 een goede basis heeft, heet sony het nakijkenquote:Damn, dat wordt een DRAMA!![]()
Goede move MS!![]()
Je bent een dag te laat, deze discussie is gister al geweestquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:04 schreef CloudStrife het volgende:
MS is heel slecht bezig.
Eerst zeggen dat er een HD in komt en fantastische wireless controllers. Nou, ja, moet je extra voor dokken. SquareEnix zal zich helemaal kloten voelen. FFXI heeft een HD nodig, vanaf launch zullen dus maar heel weinig mensen hun spel gaan spelen. Zou me niets verbazen als dit het laatste spel van SquareEnix voor de Xbox360 is!![]()
Twee verschillende Xbox 360's vanaf launch. De gewone koper zal er niet veel van snappen. Wat zijn nu eigenlijk de verschillen tussen de twee? HD? Ja. Wat andere kabels. Kan je op beide oude Xbox games spelen? Nee! MP3's custom soundtrack zoals bij de oude Xbox? Xbox Live? Ja wanneer mag ik dan live spelen? Alleen in het weekend? Kan ik alle Xbox 360 spellen spelen? Wat FFXI niet? Wat?! Extra dokken voor abbo? Wat bij standaard geen wireless? Hoe zit het met die afstandsbediening?
Goede move MS!![]()
Uh, silver abbo zit bij Xbox 360 duurste versie. Kijk, daar ga je alweer!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:32 schreef Bastard het volgende:
400 euro is een schijntje! Is cheap..
Er zit namelijk een xbox, incl harde schijf, incl gold abbo bij.. vergelijking met 10 jaar geleden dat de Ps2 uitkwam voor 1200 gulden heeft de inflatie hier dus absoluut geen grip op gekregen. Dat.. en bedenk dat we met de euro 20% hebben ingeleverd op de waarde van de gulden.
Goedkoop dus..
Niet als je een proleterige student bent die moet rondkomen van een krantenwijkje.. dat snap ik ook wel.
Waarom denk je steeds dat je niets aan het goedkope paket hebt? Wat doen de meest mensen op hun Xbox? Games spelen, goed zo. Wat kan prima op de goedkope versie? Games spelen ja. Waarschijnlijk voornamelijk als je online wilt gaan spelen zul je voor bepaalde spellen een HDD nodig hebben, dat hebben veel echte gamers er wel voor over, dat weet ik zeker.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:35 schreef PandorasBox het volgende:
Ik ben het met CloudStrife eens.
MS denkt echt dat console markt hetzelfde is al de PC markt. MS zorgt me deze twee verschillende pakketten voor splitsing van de markt. Sinds wanneer moest je voor een aanschaf van een console nadenken of alle benodigdheden wel of niet in het pakket zitten? MS![]()
De massa zal voor het goedkope pakket gaan. Maar daar heb je niet echt veel aan dus moet je later dure accessoires gaan kopen.
Slim.![]()
Een analist zei het mooi. Dat goedkope pakket is voor retards!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:38 schreef peristilius het volgende:
[..]
Waarom denk je steeds dat je niets aan het goedkope paket hebt? Wat doen de meest mensen op hun Xbox? Games spelen, goed zo. Wat kan prima op de goedkope versie? Games spelen ja. Waarschijnlijk voornamelijk als je online wilt gaan spelen zul je voor bepaalde spellen een HDD nodig hebben, dat hebben veel echte gamers er wel voor over, dat weet ik zeker.
Ja. Ik ga ook voor het dure pakket hoor. Die is tenminste complee.tquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:38 schreef peristilius het volgende:
[..]
Waarom denk je steeds dat je niets aan het goedkope paket hebt? Wat doen de meest mensen op hun Xbox? Games spelen, goed zo. Wat kan prima op de goedkope versie? Games spelen ja. Waarschijnlijk voornamelijk als je online wilt gaan spelen zul je voor bepaalde spellen een HDD nodig hebben, dat hebben veel echte gamers er wel voor over, dat weet ik zeker.
whahahaha,.. die is best grappig !quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:42 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Ja. Ik ga ook voor het dure pakket hoor. Die is tenminste complee.t
[afbeelding]
Wat moet je daarmee? Sorry hoor, maar je bent echt dom als je die koopt. Je wil toch een HDD bij je X360 hebben? Als je tenminste sommige games wilt spelen...en veel wil downloaden...en van backward compatitbily wil genieten. En Online...
Hoezo is de PS3 technisch beter strax? Ze hebben meet flops en Blu-Ray. Blu-Ray boeit niet, want een game kan ook over meerdere discs gedaan worden en die flops hebben alleen betrekking op de chip. De totale bandbreedte van de 360 is zo'n 6 keer zo hoog (278 tegen 48gb per sec). Verder heeft de 360 unified memory waardoor het flexibeler is en waardoor de developers meer vrijheid hebben (512 voor CPU en GPU vs 256 voor GPU en 256 voor CPU).quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:37 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Uh, silver abbo zit bij Xbox 360 duurste versie. Kijk, daar ga je alweer!![]()
En met 400 euro ben je er nog niet. Dan moet je nog een spel, extra controller, misschien Wi-Fi setje.
Sony kan niet meer falen. Sony komt straks met een straks technisch betere console plus Blu-Ray. Naar de first mover advantage kan MS wel fluiten. Oh, en de verkopers zullen ook pissed of zijn. Die hebben al reservering opgenomen (bijv in Amerika). Daar hebben ze nu geen reet meer aan, zijn nu twee versies.![]()
Die post,.... je zou het bijna een 'OWNED' kunnen noemenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoezo is de PS3 technisch beter strax? Ze hebben meet flops en Blu-Ray. Blu-Ray boeit niet, want een game kan ook over meerdere discs gedaan worden en die flops hebben alleen betrekking op de chip. De totale bandbreedte van de 360 is zo'n 6 keer zo hoog (278 tegen 48gb per sec). Verder heeft de 360 unified memory waardoor het flexibeler is en waardoor de developers meer vrijheid hebben (512 voor CPU en GPU vs 256 voor GPU en 256 voor CPU).
Ohw, en FFXI is GEEN launchtitel
© Edgequote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die post,.... je zou het bijna een 'OWNED' kunnen noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |