Volgens mij gaf ik je die link. Maar goed dat maakt verder ook niet veel uit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb me ook ingelezen en veermans kwam toendertijd ermee (geloof ik) dat je beter een Ati-PCI-E kan aanschaffen dan een nvidea; aangezien nvidea behoorlijk wat strenger is mbt de express..
Ati Crossfire (SLI) is wat minder kieskeurig met betrekking tot de kaarten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:05 schreef Giem het volgende:
[..]
Huh.. vertel veermans.. ik heb me er nog niet in verdiept.. hoe zit dat?
dat zou best wel kunnen, zoals ik al zei, ik wist het niet meerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:10 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Volgens mij gaf ik je die link. Maar goed dat maakt verder ook niet veel uit.
[..]
Ati Crossfire (SLI) is wat minder kieskeurig met betrekking tot de kaarten.
Je kan het ook nalezen in deze OP
Je gaat in ieder geval een behoorlijke sprong maken in vergelijking met je GeForce 3.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dat zou best wel kunnen, zoals ik al zei, ik wist het niet meer
ik ga het denk ik wel maandag bestellen, aangezien ik nu alleen mequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:16 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je gaat in ieder geval een behoorlijke sprong maken in vergelijking met je GeForce 3.
Anti-Aliasing
Heb ik eigelijk altijd uit staan.. vind het er maar wazig van wordenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:16 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je gaat in ieder geval een behoorlijke sprong maken in vergelijking met je GeForce 3.
Anti-Aliasing
Vind je? Ik erger me juist dood aan die kartelrandjes als het uit staat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:53 schreef Giem het volgende:
[..]
Heb ik eigelijk altijd uit staan.. vind het er maar wazig van worden
Wat speel jij dan voor spellen.. ik vaak 3D shooters of race spellen.. dan vind het het veel lekkerder spelen met veel fps en blokkerig beeld dan weinig FPS en mooi beeld.. daar let je dan toch niet opquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:55 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Vind je? Ik erger me juist dood aan die kartelrandjes als het uit staat.
Ik gebruik het bij spellen zoals Far Cry, Half Life 2, NFS Underground 1&2 en GTA Vice City/San Andreas. En toen ik nog online Wolfenstein: Enemy Territory speelde had ik het ook altijd aan staan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:16 schreef Giem het volgende:
[..]
Wat speel jij dan voor spellen.. ik vaak 3D shooters of race spellen.. dan vind het het veel lekkerder spelen met veel fps en blokkerig beeld dan weinig FPS en mooi beeld.. daar let je dan toch niet op
mmm wat voor een kaart heb jij dan... ik een FX5900 ultra..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:23 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik gebruik het bij spellen zoals Far Cry, Half Life 2, NFS Underground 1&2 en GTA Vice City/San Andreas. En toen ik nog online Wolfenstein: Enemy Territory speelde had ik het ook altijd aan staan.
Ik heb een Radeon X800 Pro en hiervoor had ik een Radeon 9700 non pro.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:49 schreef Giem het volgende:
[..]
mmm wat voor een kaart heb jij dan... ik een FX5900 ultra..
Nee niks zeggen.. 4 weken later kon ik een 6 serie komen![]()
Je mag spongebob wel is wassenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:55 schreef QuietGuy het volgende:
Nu ik geen mod meer ben, vond ik dat ik toe was aan een nieuwe avatar
Het lijkt anders een aardig oude.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:55 schreef QuietGuy het volgende:
was 1 april geloof ikquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:06 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Het lijkt anders een aardig oude.
Beetje kleur spoeling kan geen kwaadquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:55 schreef QuietGuy het volgende:
en het dan hierheen blazen hequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:00 schreef Jump het volgende:
[..]
Een een goede stortregen, zie met moeite huis aan de overkant van de straat
Ze hadden een plaatselijke regenbui voorspeld, maar dat toch niet
Van wie heb je toen allemaal sollicitatie mails gekregen?quote:
sorryquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:11 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
en het dan hierheen blazen hetssk
nou vooruit dan maarquote:
Hij moet zich meer onder de users mengen anders mag ie geen mod meer zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:54 schreef Marty26 het volgende:
[..]
* Marty26 dondert van zijn stoel!
Slariwat doe jij dan in de SC
een brievenbus?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:13 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nou vooruit dan maarnu is de post helemaal doorweekt... of de postbode moet eens leren post droog te houden
En jij moet je minder bezig houden met de blootfoto's van je collegasquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:17 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hij moet zich meer onder de users mengen anders mag ie geen mod meer zijn.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:29 schreef Slarioux het volgende:
[..]
En jij moet je minder bezig houden met de blootfoto's van je collegas
Hij mag zich er van mij wel mee bezig houden mits die ze deelt met ons.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:29 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Hij begon er over! In de post die je hebt geedit stond zeker of ik ze wilde posten?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:29 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Die nog wel, maar daarna niet meerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:32 schreef Sjowhan het volgende:
Slar was er omdattie GC doei ging zeggen. Wedde dattie niet in het volgende deel te vinden is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |