Nee man, you could have it so much better was vetquote:Op maandag 12 december 2005 15:44 schreef EricBoucher het volgende:
Allemaal...alleen You're the reason i'm leaving was vervangen doorYou could have it so much better...had wel op de eerste gehoopt, maar goed. Niets kon de pret meer drukken...
haha was jij die met die hanenkam? want dat viel nogal op jaquote:Op maandag 12 december 2005 16:27 schreef IrfieJ het volgende:
ik was echt de enige donkere op heel het concert volgens mij![]()
en idd die mega vage aggressieve mensen die denken dat een pit bedoeld is om iederene om je heen op zen bek te slaan sporen echt niet ..
dat springen met zijn allen is wel magisch...
Hahaha, ik was ook zo'n beetje de enige donkere in de zaal in Leuvenquote:Op maandag 12 december 2005 16:27 schreef IrfieJ het volgende:
ik was echt de enige donkere op heel het concert volgens mij![]()
en idd die mega vage aggressieve mensen die denken dat een pit bedoeld is om iederene om je heen op zen bek te slaan sporen echt niet ..
dat springen met zijn allen is wel magisch...
quote:Op maandag 12 december 2005 16:37 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik was helemaal in het zwart met lang haar, Metallica - Ride The Lightning shirt en broek met kettingen eraan, viel ook best op volgens mij
http://www.muziekagenda.nl/forum/attachment.php?attachmentid=1&d=1116056889quote:Op maandag 12 december 2005 16:44 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
voorbeeld van dat shirt toevallig dark?
quote:Op maandag 12 december 2005 16:51 schreef obs het volgende:
Wat een paupershirt, steek is in de fik plz
O, gelukkig maar, ik was al bang dat je met zo'n een shirt naar FF was geweest.quote:Op maandag 12 december 2005 16:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hij is hier wel wat lichter dan normaal, maar goed flits en camera enzo..
Whehehequote:Op maandag 12 december 2005 16:54 schreef obs het volgende:
[..]
O, gelukkig maar, ik was al bang dat je met zo'n een shirt naar FF was geweest.
Wat zei Alex van je shirt? Nu nokke met je aandachttrekkerij KTHNXBYE
Daar waren er zoveel van..quote:Op maandag 12 december 2005 17:41 schreef Laurabeest het volgende:
Ik was een van de weinige meisjes die meesprong midden vooraan
Iemand mij gezien?
Zwart haar, zwart topje (eerst geel shirt maar dat was al uit voor het concert begon), en big smile
ikke heb jou ook gezienquote:Op maandag 12 december 2005 17:41 schreef Laurabeest het volgende:
Ik was een van de weinige meisjes die meesprong midden vooraan
Iemand mij gezien?
Zwart haar, zwart topje (eerst geel shirt maar dat was al uit voor het concert begon), en big smile
Alles was uitermate vet...ik heb nu nog pijn in mijn lichaam van het feesten!quote:Op maandag 12 december 2005 15:46 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Nee man, you could have it so much better was vet![]()
Zolang je je zelf maar vermaakt hebquote:Op maandag 12 december 2005 23:07 schreef JeroenV het volgende:
Ik vond het bepaald geen dooie boel hoor. Maargoed, ik was er eerder niet bij.
Jij weet meer dan ik blijkbaar, vertel? Zijn er al optredens van FF bekend in Nederland het aankomende jaar? I'll be there!quote:Op maandag 12 december 2005 23:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed opzich was het en dooie boel. In vergelijking tot eerdere concerten van Franz was het een stuk kalmer / rustiger in het publiek. Oorzaak kan zijn een hoop pubermeisjes met ouders ofzo. Maar goed aankomend jaar nog genoeg mogelijkheden om weer te zien.
En Alex heeft een shirt gehad dus wie weet volgend concert
Van jou maar 1quote:Op maandag 12 december 2005 17:46 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Daar waren er zoveel van..
Dat meisje was een vriendin van een vriend van me met wie ik naar het concert ben geweest (volgt u het nog?).quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:50 schreef Evertje het volgende:
Iemand die meid gezien met een soort van onderbroek warop haar telefoonnummer stond?
You know what I am. I'm yours!
en dat dan het hele concert aan Alex tonen........
Zoals ik eerder zei vond ik ze best leuk, had beetje slechte kwaliteit muziek van ze gedownload maar via hun site kan je ook luisteren.. Heb het album ook al gevonden, dus ga eens even wat meer naar luisteren..quote:Op maandag 12 december 2005 00:37 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ben net thuis, was erg vet
Kan niet wachten op foto's
en The Rakes..wat aan kankerschijtband is dat zeg gvd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |