Ik denk dat de betrokken admin(s) prima we(e)t(en) wat er aan de hand is. Als het jou, redelijk vaak, op deze manier zou gebeuren zou je echt dezelfde conclusie trekken. Misschien dat de admins niet weten wat ze aan het doen zijn en zomaar wat klikken met hun servertools, maar dat lijkt me heel sterk. Ik zeg ook niet dat het aso's zijn/is. Het zijn of is waarschijnlijk (een) hele aardige jongen(s), maar wel vrij kinderachtig.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:01 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Sorry hoor maar het lijkt me lijkt me heel sterk....Ik vind dat je ook snel je reactie klaar hebt zonder eerst te vragen wat er aan de hand was.
No offence maar echte aso admins hebben we hier niet naar mijn mening..
Enige admin op dat moment was escape... Vraag het hem eens rechtaf misschien dat dat wat verklaart..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:11 schreef hg het volgende:
[..]
Ik denk dat de betrokken admin(s) prima we(e)t(en) wat er aan de hand is. Als het jou, redelijk vaak, op deze manier zou gebeuren zou je echt dezelfde conclusie trekken. Misschien dat de admins niet weten wat ze aan het doen zijn en zomaar wat klikken met hun servertools, maar dat lijkt me heel sterk. Ik zeg ook niet dat het aso's zijn/is. Het zijn of is waarschijnlijk (een) hele aardige jongen(s), maar wel vrij kinderachtig.
"FOK! banned" wel, solliciteren?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:28 schreef Calella het volgende:
"Fok! Cracked" bestaat zeker weer niet.![]()
Bij die zielige Fok!-games-site graag.quote:
Ik werd geattendeerd op dit topic door een van onze clan leden. Ik ben sinds een paar weekjes CL van de Tweakers BF2 clan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 03:32 schreef i-spy24 het volgende:
* Volgende Battlefield 2 Clan War *
[afbeelding]
[afbeelding]
G o T
vs
[afbeelding]
FOK!KERS
Datum: Zondag 21 augustus 2005.
tijdstip: .......................
i-spy?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:41 schreef Shuriken het volgende:
[..]
Ik werd geattendeerd op dit topic door een van onze clan leden. Ik ben sinds een paar weekjes CL van de Tweakers BF2 clan.
Ik was er niet van op de hoogte dat er intensies waren om een war te spelen. Ik weet ook niet precies wie dit geaccepteerd zou hebben.
Dus hierbij excuus voor eventueel onstane verwarring.
Maar om nog even terug te komen op een eventuele war. Op dit moment is het nog te vroeg om een war te gaan spelen. We hebben een hoop intresse maar nog weinig activiteit. Er is slechts een bescheiden groepje die-hards die veel online is. Hopelijk gaat die na de vakantie periode veranderen. Tot die tijd heeft het niet zoveel zin om een war te gaan organiseren.
we hadden aardige tegenstand jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:17 schreef Umm-Qasr het volgende:
FF net kort gespeeld. Ging voor geen ene meter! Hopen dat dat vanavond anders gaat lopen ...
Werkt je internet nu goed??quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:17 schreef Umm-Qasr het volgende:
FF net kort gespeeld. Ging voor geen ene meter! Hopen dat dat vanavond anders gaat lopen ...
dat was ik, maar ik kick niet zomaar iemand van de server, daar zijn een aantal redenen voor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:11 schreef hg het volgende:
[..]
Ik denk dat de betrokken admin(s) prima we(e)t(en) wat er aan de hand is. Als het jou, redelijk vaak, op deze manier zou gebeuren zou je echt dezelfde conclusie trekken. Misschien dat de admins niet weten wat ze aan het doen zijn en zomaar wat klikken met hun servertools, maar dat lijkt me heel sterk. Ik zeg ook niet dat het aso's zijn/is. Het zijn of is waarschijnlijk (een) hele aardige jongen(s), maar wel vrij kinderachtig.
Nou zweer bij mn senheisser welquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:40 schreef Suikermais het volgende:
Zo......hier nu een pc met meer geheugen..2 gig nu,dus dat moet een stuk sneller gaan.
en ja ..Logitech schopt kont kwa headsets.
All aboard!!! the NIGHTPLANEquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:15 schreef Frenkyboy het volgende:
Misschien een idee om een algemeen setje regels in de servermessage te vermelden? Dan is het voor iedereen duidelijk wat wel kan en wat niet. Ook is het misschien vriendelijk om eerst te waarschuwen en/of de reden voor een kick te vermelden voordat je iemand kickt, om dit soort discussies te voorkomen. Ik verkies altijd een geadminde server boven een ongeadminde, mits de regels duidelijk zijn en de admins consequent ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |