abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 14:11:44 #151
106996 hg
hadiegee
pi_29781757
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 14:01 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Sorry hoor maar het lijkt me lijkt me heel sterk....Ik vind dat je ook snel je reactie klaar hebt zonder eerst te vragen wat er aan de hand was.

No offence maar echte aso admins hebben we hier niet naar mijn mening..
Ik denk dat de betrokken admin(s) prima we(e)t(en) wat er aan de hand is. Als het jou, redelijk vaak, op deze manier zou gebeuren zou je echt dezelfde conclusie trekken. Misschien dat de admins niet weten wat ze aan het doen zijn en zomaar wat klikken met hun servertools, maar dat lijkt me heel sterk. Ik zeg ook niet dat het aso's zijn/is. Het zijn of is waarschijnlijk (een) hele aardige jongen(s), maar wel vrij kinderachtig.
Here's hadiegee. Everybody duck and take shelter
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 14:17:26 #152
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29781964
Ik niet kicken kan . "wast handen in onschuld"
edit: Ik ben dus echt geen admin

@hadiegee. Als je commander bent wil je dan je squads niet continue van de ene kant van de map naar de andere kant sturen. Ik weet dan een commander een veel beter overzicht heeft, maar met die mobiele AA kan je niet echt veel doen, is een echt verdedigingswapen. Ik werd een beetje gek van al die orders .

Fushe ging wel lekker, maar toen was ik aan het APC-hoeren .
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 14:20:50 #153
106996 hg
hadiegee
pi_29782079
Ja dat was niet zo handig van me. Wat problemen met de interface af en toe. Ik hou niet zo van TS en het was eigenlijk meestal om aan te geven dat de vijand een onverdedigde vlag benaderde.
Here's hadiegee. Everybody duck and take shelter
pi_29782104
Wat is je ingame naam dan?
pi_29782206
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 14:11 schreef hg het volgende:

[..]

Ik denk dat de betrokken admin(s) prima we(e)t(en) wat er aan de hand is. Als het jou, redelijk vaak, op deze manier zou gebeuren zou je echt dezelfde conclusie trekken. Misschien dat de admins niet weten wat ze aan het doen zijn en zomaar wat klikken met hun servertools, maar dat lijkt me heel sterk. Ik zeg ook niet dat het aso's zijn/is. Het zijn of is waarschijnlijk (een) hele aardige jongen(s), maar wel vrij kinderachtig.
Enige admin op dat moment was escape... Vraag het hem eens rechtaf misschien dat dat wat verklaart..
pi_29782318
waarom sta ik wel onder de lijst van fok/xfire namen met alleen mijn xfire naam
Every war is different, every war is the same.
pi_29782323
"Fok! Cracked" bestaat zeker weer niet.
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 14:33:43 #158
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_29782517
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 14:28 schreef Calella het volgende:
"Fok! Cracked" bestaat zeker weer niet.
"FOK! banned" wel, solliciteren?
pi_29782723
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 14:33 schreef Fliepke het volgende:

[..]

"FOK! banned" wel, solliciteren?
Bij die zielige Fok!-games-site graag.
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_29782753
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 03:32 schreef i-spy24 het volgende:
* Volgende Battlefield 2 Clan War *

[afbeelding]

[afbeelding]
G o T

vs

[afbeelding]
FOK!KERS

Datum: Zondag 21 augustus 2005.

tijdstip: .......................
Ik werd geattendeerd op dit topic door een van onze clan leden. Ik ben sinds een paar weekjes CL van de Tweakers BF2 clan.

Ik was er niet van op de hoogte dat er intensies waren om een war te spelen. Ik weet ook niet precies wie dit geaccepteerd zou hebben.

Dus hierbij excuus voor eventueel onstane verwarring.

Maar om nog even terug te komen op een eventuele war. Op dit moment is het nog te vroeg om een war te gaan spelen. We hebben een hoop intresse maar nog weinig activiteit. Er is slechts een bescheiden groepje die-hards die veel online is. Hopelijk gaat die na de vakantie periode veranderen. Tot die tijd heeft het niet zoveel zin om een war te gaan organiseren.

Edit:
ik heb nog even lopen zoeken in de tig topics over bf2. Ik heb inderdaad terug gevonden dat iemand op GoT geroepen heeft dat er een war kan gaan plaats vinden. (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1055950?data%5Bfilter_keywords%5D=fok&data%5Bboolean%5D=AND)

Echter dit zijn gewoon GoT Forum bezoekers en geen mensen die zich daadwerkelijk voor de GoT clan hebben aangemeld.

[ Bericht 21% gewijzigd door Shuriken op 19-08-2005 15:00:09 ]
pi_29783304
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 14:41 schreef Shuriken het volgende:

[..]

Ik werd geattendeerd op dit topic door een van onze clan leden. Ik ben sinds een paar weekjes CL van de Tweakers BF2 clan.

Ik was er niet van op de hoogte dat er intensies waren om een war te spelen. Ik weet ook niet precies wie dit geaccepteerd zou hebben.

Dus hierbij excuus voor eventueel onstane verwarring.

Maar om nog even terug te komen op een eventuele war. Op dit moment is het nog te vroeg om een war te gaan spelen. We hebben een hoop intresse maar nog weinig activiteit. Er is slechts een bescheiden groepje die-hards die veel online is. Hopelijk gaat die na de vakantie periode veranderen. Tot die tijd heeft het niet zoveel zin om een war te gaan organiseren.
i-spy?
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:06:19 #162
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29783583
Het zal nu stil worden zonder die posts met The Main Event van i-spy....
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_29783917
FF net kort gespeeld. Ging voor geen ene meter! Hopen dat dat vanavond anders gaat lopen ...
Before all else, be armed.
pi_29784048
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 15:17 schreef Umm-Qasr het volgende:
FF net kort gespeeld. Ging voor geen ene meter! Hopen dat dat vanavond anders gaat lopen ...
we hadden aardige tegenstand ja
pi_29784111
Misschien dat t (ook) aan mij lag maar er was ook niet echt team-play ...
pi_29784152
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 15:17 schreef Umm-Qasr het volgende:
Werkt je internet nu goed??
pi_29784345
Ja man, gelukkig wel ja. FF net ook een paar potjes gespeeld. maar vanavond komt t echte werk ....
pi_29784930
hoelaat aanwezig vanavond. twijfel nog of ik een nieuwe headset zal kopen.
volgens jedi doet ie het niet goed meer, en weet iemand wanneer de strategyguide uitkomt
Hell To The Liars
pi_29785542
hmmz... ik ben er vanavond vanaf een uur of 7 zeker nu ga ik ook even!

ik hoor je meestal wel goed hoor johan..

enniewees ik heb geen headset maar die usb mic van logitech!

Btw kan er ff een admin een mailtje tikken met wat ik nodig heb en wat de commando's zijn?? want er werd weer vollop aan mij gevraagd of er iemand gekicked kon worden
Narf!
pi_29786382
Zo......hier nu een pc met meer geheugen..2 gig nu,dus dat moet een stuk sneller gaan.
en ja ..Logitech schopt kont kwa headsets.
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_29786852
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 14:11 schreef hg het volgende:

[..]

dat was ik, maar ik kick niet zomaar iemand van de server, daar zijn een aantal redenen voor.

1. men vraagt via xfire aan mij of ze erin kunnen komen wanneer de server vol is, dat is de hoofdregel van de server, betalende leden gaan voor.
2. teamkilling, spawn killers en ander lame gedrag kunnen ook niet door de beugel.

escape
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 17:15:54 #172
13036 Frenkyboy
Medium Pimping Unfortunately
pi_29787391
Misschien een idee om een algemeen setje regels in de servermessage te vermelden? Dan is het voor iedereen duidelijk wat wel kan en wat niet. Ook is het misschien vriendelijk om eerst te waarschuwen en/of de reden voor een kick te vermelden voordat je iemand kickt, om dit soort discussies te voorkomen. Ik verkies altijd een geadminde server boven een ongeadminde, mits de regels duidelijk zijn en de admins consequent ..
aka. SickMyDuck // ii typpes tjis wiiiyhh ,myyu diiivk.
pi_29787649
er staat in het serverscherm dat er mensen gekicked kunnen worden voor clanleden, staat er duidelijjk, lijkt me niets om dan nog te gaan waarschuwen
pi_29787670
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 16:40 schreef Suikermais het volgende:
Zo......hier nu een pc met meer geheugen..2 gig nu,dus dat moet een stuk sneller gaan.
en ja ..Logitech schopt kont kwa headsets.
Nou zweer bij mn senheisser wel
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_29787671
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 17:15 schreef Frenkyboy het volgende:
Misschien een idee om een algemeen setje regels in de servermessage te vermelden? Dan is het voor iedereen duidelijk wat wel kan en wat niet. Ook is het misschien vriendelijk om eerst te waarschuwen en/of de reden voor een kick te vermelden voordat je iemand kickt, om dit soort discussies te voorkomen. Ik verkies altijd een geadminde server boven een ongeadminde, mits de regels duidelijk zijn en de admins consequent ..
All aboard!!! the NIGHTPLANE
Hell To The Liars
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')