De aanname hierbij is echter dat de prooi niet gevangen wil worden, en die aanname is fundamenteel bullshit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:02 schreef ioko het volgende:
[..]
Het grootste probleem is juist wanneer de prooi wel weet dat ze achternagezeten wordt, wat misschien wel vaker voorkomt, en net als in de natuur zal ze dan niet rustig blijven wachten en allemaal signalen afgeven omdat jij haar zo nodig wil verschalken...
Vrouwen en berichtjes...(you gotta love 'em).quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:31 schreef Sylvana het volgende:
wow, normaal stuurt mijn leuke man 1 keer per dag een berichtje, 's ochtends om 7 uur en nou stuurde hij net al een reactie terug op mijn berichtje, dus het wordt steeds leuker
naja, hij weet wel dat hij de enige is waar ik zo uitgebreid mee berichtjes stuur, en dat ik hem wel erg graag wil ontmoeten en dat gaat ook zeker gebeurenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:39 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Vrouwen en berichtjes...(you gotta love 'em).
* vindt het leuk dat Sylvana zo vol is van "haar man".
PS. weet ie het al dat hij "je man" all is?![]()
Woont ie ook in Deventer?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
naja, hij weet wel dat hij de enige is waar ik zo uitgebreid mee berichtjes stuur, en dat ik hem wel erg graag wil ontmoeten en dat gaat ook zeker gebeurenEcht heel veel dezelfde interesses, en we raken gewoon niet uitgepraat
Ik voel het aan mijn water, hier staat een prille liefde op het punt te onluiken...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:47 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee, in Apeldoorn, maarja, das vlakbij, is nog geen eens 10 minuten met de trein
Zou wel leuk zijn ja, ben echt benieuwd hoe hij IRL isquote:
tja, dat heb je nu wel een beetje, maar zodra de stufi er is dan ga ik volop datenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik wil altijd zo snel mogelijk meeten. Om hoge verwachtingen en teleurstelling te voorkomen...
Tenzij deze man HET is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:55 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tja, dat heb je nu wel een beetje, maar zodra de stufi er is dan ga ik volop daten![]()
dan hoef ik iig niet meer op zoek naar een relatie nee, maar blijf gewoon zoeken naar vrienden hoorquote:
sorry... ik ken iemand uit Deventer dat echt geen leuke man is... walgelijk zelfsquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:46 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Woont ie ook in Deventer?
* wonen toch alle leuke mannen...![]()
ach ja, complimentjes zijn altijd welkom, zou er alleen verder idd niks mee doen neequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:01 schreef thaleia het volgende:
Ik speel nog steeds voyeur op de pagina van een vriendin (29) en vandaag verscheen in haar gastenboek van een man van 55 de mededeling "je bent prachtig...."
Daar zal ze op zitten te wachten
quote:Beste (...),
Sinds vorige week woensdag heb ik geen mail meer van je ontvangen. Ik ben erg benieuwd naar de reden hiervoor.
Groet,
UncleFunk
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:46 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Woont ie ook in Deventer?
* wonen toch alle leuke mannen...![]()
nee hoor, ik ben niet voor de Eagles, ik blijf gewoon me ouwe cluppe Sparta Nijkerk trouwquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:48 schreef JPM01 het volgende:
[..]in deventer woont prut... allemaal eagels fans
![]()
quote:Beste (...),
Sinds je terug bent van vakantie, heb ik op een doorstuurmail na, geen mail meer ontvangen van je. Ik ga ervan uit dat je geen contact meer wilt.
Groet,
UncleFunk
Nee, ik vond dit eigenlijk al teveel werk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:55 schreef Sylvana het volgende:
Erg duidelijke mailtjes UncleFunk, als ze zelfs daar niet op reageren dan zou ik er echt geen tijd meer aan besteden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |