idd, ik geloof er ook totaal niet in hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:53 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Oh, houd opIk heb een aantal van die dames gezien met een complete omschrijving van hun sterrenbeeld in hun profiel. Wat een issue zeg
![]()
Ja, hier speel je vrouwen mee in de kaart...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:52 schreef JPM01 het volgende:
[..]
Dit is een relatie die heel langzaam van start zal gaan. Jullie zien in het begin alleen maar al die verschillen tussen jullie. De steenbok is zeer voorzichtig, de boogschutter duikt hals over kop in een nieuw avontuur. De boogschutter verspreidt zijn/haar bijna onuitputtelijke energie over van alles en nog wat, de steenbok kan hem/haar leren die energie te bundelen en een bepaald doel na te streven. De steenbok is een serieuze harde werker, de boogschutter kan hem/haar leren van tijd tot tijd te ontspannen en van het behaalde resultaat in het leven te genieten. Als jullie eenmaal leren dat de eigenschappen van de ander niet negatief maar ook positief kunnen worden benaderd, dan kan jullie relatie uitgroeien tot een zeer hechte eenheid.
![]()
Genoeg mensen wel, omdat het ingebouwd is in de zoekfunctie van onder meer Relatieplanet. En waarom staat het anders zo overduidelijk bij de profielen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:54 schreef Sylvana het volgende:
[..]
idd, ik geloof er ook totaal niet in hoor
Bij lexa ook hoor, is het standaardzinnetje in je profiel " Ik ben een * sterrenbeeld* en ik kom uit * plaats*quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:55 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Genoeg mensen wel, omdat het ingebouwd is in de zoekfunctie van Relatieplanet. En waarom staat het anders zo overduidelijk bij de profielen.![]()
Rare typetjes lijken me dat. Die gaan waarschijnlijk ook naar zo'n waarzegster of handlezer. voor relatieadvies.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:53 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Oh, houd opIk heb een aantal van die dames gezien met een complete omschrijving van hun sterrenbeeld in hun profiel. Wat een issue zeg
![]()
en zorg dat er leuke mensen op zitten die gewoon reagerenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:57 schreef UncleFunk het volgende:
Zorg als je een datingsite begint alsjeblieft wel voor een die gratis is.
Een soort Lexa/RP, maar dan gratis.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:57 schreef UncleFunk het volgende:
Dat is een goede voor in de Algemene Voorwaarden. Je bent verplicht tot reageren, anders wordt je profiel verwijderd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
en zorg dat er leuke mensen op zitten die gewoon reageren
'T is of betalende leden, of betaalde advertenties voor je neus op de site, jij mag kiezen..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:57 schreef UncleFunk het volgende:
Misschien met een soort R&P forum zoals hier op FoK erin geintegreerd zodat men over relaties kan discussieren met elkaar?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:59 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Een soort Lexa/RP, maar dan gratis.
Bij Knuz.nl stoorde ik me eigenlijk niet echt aan de advertenties, ze zijn niet overdreven groot.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:00 schreef Developersrus het volgende:
[..]
'T is of betalende leden, of betaalde advertenties voor je neus op de site, jij mag kiezen..
Als ze niet overdreven groot zijn en er geen liedjes bij zitten stoor ik me er ook niet echt aanquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:01 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Bij Knuz.nl stoorde ik me eigenlijk niet echt aan de advertenties, ze zijn niet overdreven groot.
Dan mag jij mij vertellen: Wat is de definitie van een leuk persoon?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
en zorg dat er leuke mensen op zitten die gewoon reageren
Geen onvolwassen BrEeZaH die serieus op zoek is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:02 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Dan mag jij mij vertellen: Wat is de definitie van een leuk persoon?
Sopranoquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:02 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Dan mag jij mij vertellen: Wat is de definitie van een leuk persoon?
* noteertquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:03 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Geen onvolwassen BrEeZaH die serieus op zoek is.
Misschien een idee om echt een relatiesite te beginnen ipv vriendschappen, mailcontact etc....quote:
das de nickname van me leuke manquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:06 schreef Developersrus het volgende:
[..]
* alleen soprano's, staat genoteerd!
Wat is trouwens soprano? HBO miniseries?
Hoe gaan we dit checken? Aan de hand van profielen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:05 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Misschien een idee om echt een relatiesite te beginnen ipv vriendschappen, mailcontact etc....
't Is niet haalbaar, vrees ik.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:11 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Hoe gaan we dit checken? Aan de hand van profielen?
oohhhhquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:07 schreef Sylvana het volgende:
[..]
das de nickname van me leuke man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |