nee maar dit is irritante slowchat, en al helemaal als je het ook al op msn heb moeten aanhorenquote:
Ik ben op het moment een klein onderzoekje gestart na deze datingsites. Tot nu toe:quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:21 schreef JPM01 het volgende:
[..]
valt dan nog wel mee![]()
maar ik krijg nooit reacties op dating sites, en ik ben huiverig als je een date gaat doen via zo'n site..., net als of je kansloos bent![]()
nee, hij is een boogschutterquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:29 schreef JPM01 het volgende:
[..]
btw je date is dat met een steenbok???
Het is verbazingwekkend dat je gewoon reacties krijgt daarquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:30 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Ik ben op het moment een klein onderzoekje gestart na deze datingsites. Tot nu toe:
Ingeschreven bij: Datenu.nl
+/- 12 reacties van dames uit geheel nederland
50 + onzin gesprekjes van hoe gaat ie tot doei...
1 semie serieus gesprek over werk en hobby van 2 mails met zeer weinig diepgang..
Balans: Ik ben NIET intelliectueel gestimuleerd door deze veelal oppervlakkige gesprekken met deze dames tot nu toe![]()
Gevolg: Ik houdt me meer bezig met FoK in R&P nu!
Gewoon een paar erg goede foto's gemaild, niks aan! Vrouwen kicken op plaates aldaar...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:31 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Het is verbazingwekkend dat je gewoon reacties krijgt daar
Je hebt toch een vriendin? Ik zou je wel ff wat anders vertellen als ik je partner was en jij hield je zoveel met die flauwekul bezig.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:30 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Ik ben op het moment een klein onderzoekje gestart na deze datingsites. Tot nu toe:
Ingeschreven bij: Datenu.nl
+/- 12 reacties van dames uit geheel nederland
50 + onzin gesprekjes van hoe gaat ie tot doei...
1 semie serieus gesprek over werk en hobby van 2 mails met zeer weinig diepgang..
Balans: Ik ben NIET intelliectueel gestimuleerd door deze veelal oppervlakkige gesprekken met deze dames tot nu toe![]()
Gevolg: Ik houdt me meer bezig met FoK in R&P nu!
Idd, mijn vriend zou zoiets echt niet moeten doenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:34 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Je hebt toch een vriendin? Ik zou je wel ff wat anders vertellen als ik je partner was en jij hield je zoveel met die flauwekul bezig.
Zelfs met goede foto's kreeg ik nog niet eens responsquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:34 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Gewoon een paar erg goede foto's gemaild, niks aan! Vrouwen kicken op plaates aldaar...![]()
* vriendin moest smakelijk lachen om de berichtjes van deze vrouwen...
Vriendin leest de berichtjes mee, en vindt ze behoorlijk grappig tot nu toe...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:34 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Je hebt toch een vriendin? Ik zou je wel ff wat anders vertellen als ik je partner was en jij hield je zoveel met die flauwekul bezig.
Waarom niet? We zijn allebei volwassen personen die hier de humor wel van in kunnen zien. Ik kwets er niemand mee. 'T is niet zo dat ik erotisch getinte uitspraken ga doen op deze sites. Gewoon gesprekken over zaken die me bezig houden in het dagelijk leven, heus niet al te prive...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:35 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Idd, mijn vriend zou zoiets echt niet moeten doen![]()
Tolerante vriendin. Ik zou eisen dat je tijd aan mij besteedde.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:37 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Vriendin leest de berichtjes mee, en vindt ze behoorlijk grappig tot nu toe...
Zoveel tijd gaat hier niet inzitten hoor. Ik werk veelal thuis dus dit kan ik tussen neus en lippen door doen...
precies, ben je lekker samen en dan ga je een beetje kijken hoe je vriend op datingsites zitquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:39 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Tolerante vriendin. Ik zou eisen dat je tijd aan mij besteedde.![]()
Ze komt niets te kort, I can assure you...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:39 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Tolerante vriendin. Ik zou eisen dat je tijd aan mij besteedde.![]()
Nou dat zal allemaal wel. Maar toch vind ik 't offline leven stukken belangrijker dan het online gebeuren. Altijd. Dus vanuit die mening vind ik het raar wat je doet, maar ook zonde van jullie tijd. Maar nogmaals, mijn mening.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:41 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Ze komt niets te kort, I can assure you...
* wat ik overdag niet besteed maak ik s'nachts meer dan goed!![]()
Gewoon een onderzoekje, zoals ik er zoveel uitvoer. Dit heeft tervens een zakelijke reden. Ik wil tevens kijken of er nog ruimte is voor nog een datingcommunity op de (wellicht verzadigde) markt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:40 schreef Sylvana het volgende:
[..]
precies, ben je lekker samen en dan ga je een beetje kijken hoe je vriend op datingsites zit![]()
Inderdaad, als ik bij me vriend ben dan ga ik echt niet de hele avond achter de pc zitten hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:43 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Nou dat zal allemaal wel. Maar toch vind ik 't offline leven stukken belangrijker dan het online gebeuren. Altijd. Dus vanuit die mening vind ik het raar wat je doet, maar ook zonde van jullie tijd. Maar nogmaals, mijn mening.
Ieder z'n eigen ding I suppose. We zitten trouwens niet continu "op elkaars lip" en hebben allebei ons eigen ding offcourse. Als je ziet hoe klef sommige stellen met elkaar omgaan, is dit niet aan mij en mijn vriendin besteed.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:43 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Nou dat zal allemaal wel. Maar toch vind ik 't offline leven stukken belangrijker dan het online gebeuren. Altijd. Dus vanuit die mening vind ik het raar wat je doet, maar ook zonde van jullie tijd. Maar nogmaals, mijn mening.
Maar dat was niet mijn punt. Je hoeft niet op elkaars lip te zitten, dat is inderdaad niet gezond. Maar waar jij je mee bezighoudt is wel weer een ander uiterste.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:45 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Ieder z'n eigen ding I suppose. We zitten trouwens niet continu "op elkaars lip" en hebben allebei ons eigen ding offcourse. Als je ziet hoe klef sommige stellen met elkaar omgaan, is dit niet aan mij en mijn vriendin besteed.
Ik denk dat daar in Nederland op dit moment geen plaats meer is... Zoals je zelf al zegt, de markt is verzadigd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:44 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Gewoon een onderzoekje, zoals ik er zoveel uitvoer. Dit heeft tervens een zakelijke reden. Ik wil tevens kijken of er nog ruimte is voor nog een datingcommunity op de (wellicht verzadigde) markt.
En wat vindt je vriendin ervan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:44 schreef Developersrus het volgende:
Gewoon een onderzoekje, zoals ik er zoveel uitvoer. Dit heeft tervens een zakelijke reden. Ik wil tevens kijken of er nog ruimte is voor nog een datingcommunity op de (wellicht verzadigde) markt.
welke vriendin?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:49 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
En wat vindt je vriendin ervan?
Hoezo? 'T is pure interesse in datingcommunities wat mij hierdoor aantrekt, verder niets. Ik ga heus niet "on-line" vreemd ofzo... (leuke term: "online cheating"). Ik kan me hier niets bij voorstellen. Mijn filosofie als ik naar de datingsites kijk is: "Plaatjes vullen geen gaatjes..."quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:47 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Maar dat was niet mijn punt. Je hoeft niet op elkaars lip te zitten, dat is inderdaad niet gezond. Maar waar jij je mee bezighoudt is wel weer een ander uiterste.
Dit is een relatie die heel langzaam van start zal gaan. Jullie zien in het begin alleen maar al die verschillen tussen jullie. De steenbok is zeer voorzichtig, de boogschutter duikt hals over kop in een nieuw avontuur. De boogschutter verspreidt zijn/haar bijna onuitputtelijke energie over van alles en nog wat, de steenbok kan hem/haar leren die energie te bundelen en een bepaald doel na te streven. De steenbok is een serieuze harde werker, de boogschutter kan hem/haar leren van tijd tot tijd te ontspannen en van het behaalde resultaat in het leven te genieten. Als jullie eenmaal leren dat de eigenschappen van de ander niet negatief maar ook positief kunnen worden benaderd, dan kan jullie relatie uitgroeien tot een zeer hechte eenheid.quote:
Oh, houd opquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:52 schreef JPM01 het volgende:
[..]
Dit is een relatie die heel langzaam van start zal gaan. Jullie zien in het begin alleen maar al die verschillen tussen jullie. De steenbok is zeer voorzichtig, de boogschutter duikt hals over kop in een nieuw avontuur. De boogschutter verspreidt zijn/haar bijna onuitputtelijke energie over van alles en nog wat, de steenbok kan hem/haar leren die energie te bundelen en een bepaald doel na te streven. De steenbok is een serieuze harde werker, de boogschutter kan hem/haar leren van tijd tot tijd te ontspannen en van het behaalde resultaat in het leven te genieten. Als jullie eenmaal leren dat de eigenschappen van de ander niet negatief maar ook positief kunnen worden benaderd, dan kan jullie relatie uitgroeien tot een zeer hechte eenheid.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |