quote:
Op donderdag 8 september 2005 11:50 schreef IJsmuts het volgende:Deze wil ik pre-orderen bij de BBC, maar voor ik de bestelling er door druk, zou dit ook in NL verkrijgbaar zijn? Kan namelijk niets vinden?
[
afbeelding]
Ah! Nog een Attenborough fan? Ikzelf ben de trotse eigenlijk van zijn gehele dvd-collectie, m.u.v. de nog aankomende Life in the Undergrowth.
De box die jij wilt aanschaffen is voor zover mij bekend niet te koop in Nederland. Men verkoopt in NL sporadisch wat titels van Attenborough maar hij is hier commercieel niet interessant genoeg vermoed ik.
Ik heb de meeste van zijn dvd's al een aantal jaar en toen kon ik nog niet kiezen tussen deze box of alles los kopen maar als je een fan bent die alle titels wilt hebben van Attenborough, dan zou je kunnen overwegen om alles los te kopen ipv deze box. De reden hiervan is omdat lang niet alle delen van zijn hand in deze box zitten en sommige personen (zoals ik) liever geen box hebben met daarnaast nog wat losse titels. Dan liever alles los zodat ze mooi een geheel vormen in de boekenkast. Als dit geen bezwaar is voor je, dan zou ik natuurlijk voor die box gaan aangezien die ook nog eens zo'n 50 pond (ong. 70 euro) goedkoper is dan alles los kopen.
Als je nog geïnteresseerd bent in de overige titels die niet in de box voorkomen, hier een lijstje:
-The Blue Planet (alleen commentaar van Attenborough, niet dezelfde hoes als andere titels)
-Lost Worlds, Vanished Lives
-State of the Planet
-Attenborough in Paradise