Ja, ik ook.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:32 schreef California het volgende:
Serieus.
Ja kan wel denk ik, maar de vorige keer kreeg ik ook vlak daarna mijn dvd alsnog in de bus. Ik wacht dus nog even een weekje af. Als hij deze week nog komt, en weer via dat vage gedoe in Ruurlo, dan ga ik er sowieso even achteraan bellen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:10 schreef Hare het volgende:
Kun je play niet gewoon een mailtje sturen? Krijg je echt wel een nieuwe opgestuurd (tenminste, zo ging dat 'vroeger'
Dit is mijn onpartijdige oordeel, maar ik vind die reclame-foto's leuker om te zien dan zelf gemaakte foto's.. eigenlijk..quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:59 schreef i-spy24 het volgende:
Bedoel wat heb je eraan als je die ene foto overal vandaan kunt toveren? Bedoel verheug jij je op de bekende reclame-foto's waarmee je wordt doodgegooid of vindt je het leuker als je echte foto's ziet van de DVD.
I second that.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:04 schreef Durbin het volgende:
[..]
Dit is mijn onpartijdige oordeel, maar ik vind die reclame-foto's leuker om te zien dan zelf gemaakte foto's.. eigenlijk..
Als je wilt laten zien wat er allemaal bij zit zul je toch echt eens giftsets moeten bestellen, want bij een normale dvd krijg je er helemaal niks bij. En hoe de menu's eruit zien boeit echt niet. Ook niet als we daarmee kunnen zien wat voor extra's er op de dvd staan aangezien die gegevens heel simpel op dvdcompare te krijgen zijn. Lekker gemaakt worden om de dvd te kopen hierdoor? Lijkt me dus niet. Je kunt door dit topic best eens gewezen worden op een leuke dvd waarvan je het bestaan niet wist of waarvan je opeens weer denkt: oja, die moet ik ook nog eens kopen, maar de menu's en weet ik veel wat al niet meer, voegen daar totaal niks aan toe.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:59 schreef i-spy24 het volgende:
Bedoel wat heb je eraan als je die ene foto overal vandaan kunt toveren? Bedoel verheug jij je op de bekende reclame-foto's waarmee je wordt doodgegooid of vindt je het leuker als je echte foto's ziet van de DVD.
Mij..als *ik* vind het leuker om te kunnen zien hoe het er in het echt uitziet en wat er allemaal bij zit zodat ik mischien wel zo *lekker* wordt gemaakt zodat ik het ook ga kopen..
Daarnaast wordt de thread ook veel levendiger met al dat mooie *pats* dvd foto's.
Welkom terugquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:59 schreef i-spy24 het volgende:
Even snel terugkomend op de opmerking van ene 'hare' (en dank aan hen die tenminste normaal hebben gereageerd)
Ik vind die ene foto van het web die de meesten posten van hun gekochte DVD(of ontvangen) oersaai! Bedoel elke idioot,uitgaande dat men het idd.heeft binnengekregen,kan da neerkwakken.
Lekker makkelijk,lekker snel, hoeven we weing moeite voor te doen.:r
Mij..als *ik* vind het leuker om te kunnen zien hoe het er in het echt uitziet en wat er allemaal bij zit zodat ik mischien wel zo *lekker* wordt gemaakt zodat ik het ook ga kopen..
Daarnaast wordt de thread ook veel levendiger met al dat mooie *pats* dvd foto's.
Als je nou nog even een eurotje of 100 extra overmaakt komt ik hem nu terplekke brengenquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:11 schreef Dizer het volgende:
En als Hare nou eens een keertje opschiet met versturen!! Ik heb 30 minuten geleden al betaald, dan heb ik namelijk deze schoonheid van een film + uitgave snel in huis
[afbeelding]
Thx Hare, ik wou hem echt al heel graag hebben
Leuk voor je, hoop dat je van de ban geleerd hebt.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:35 schreef i-spy24 het volgende:
* DING * zijn we weer
Onderstaande DVD's binnengekregen en nu aan het bekijken.
Tsss naaaper, had 'm eerder dan jij hoor... Mag hopen dat je ook wat menu-screenshots hebt met je naam erbij anders vind ik je echt een volle nepperd...quote:
Je bent mijn dvd's nog vergetenquote:Op zondag 4 september 2005 09:08 schreef haagse_elfje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik aap je niet na, want deze zit nog in sealquote:Op zondag 4 september 2005 04:23 schreef fractalis het volgende:
Tsss naaaper, had 'm eerder dan jij hoor... Mag hopen dat je ook wat menu-screenshots hebt met je naam erbij anders vind ik je echt een volle nepperd...![]()
![]()
o ja, das waarquote:Op zondag 4 september 2005 09:38 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Je bent mijn dvd's nog vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |