abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 september 2005 @ 00:32:51 #226
30408 California
Ondergewaardeerd mysterie.
pi_30219118
Serieus.
The short weekend begins with longing...
  zaterdag 3 september 2005 @ 00:38:48 #227
40664 Durbin
Who knows..
pi_30219267
Mag ik hier wel een bestelling plaatsen ?

..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
  zaterdag 3 september 2005 @ 00:41:13 #228
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_30219330
Ik wacht nog steeds op mijn Princess Mononoke van Play.com.
Ik vrees dat hij verdwenen is. Of die fucking delivery service hier uit de buurt heeft hem weer achter gehouden. Elke keer als het met die gasten komt (dan zit er een stickertje bij op) duurt het standaard minimaal 2,5e week! Ik begrijp ook niet waarom dat alleen met post van play.com gebeurt. Als hij volgende week als nog komt ga ik er in ieder geval eens achteraan.
En nee, ik weet ook niet waarom TPG het de ene keer bezorgd en de andere keer dag wazig bedrijf uit fucking Ruurlo of all places. Crappy achterhoek.
Moest even m'n hart luchen.

Nu maar hopen dat m'n Hammer set van dvd-pacific wel gewoon lekker snel hier is.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  zaterdag 3 september 2005 @ 01:10:18 #229
4180 Hare
Come fly with me!
pi_30220011
Kun je play niet gewoon een mailtje sturen? Krijg je echt wel een nieuwe opgestuurd (tenminste, zo ging dat 'vroeger'
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  zaterdag 3 september 2005 @ 01:10:45 #230
4180 Hare
Come fly with me!
pi_30220023
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 00:32 schreef California het volgende:
Serieus.
Ja, ik ook.
  zaterdag 3 september 2005 @ 01:39:58 #231
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_30220687
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 01:10 schreef Hare het volgende:
Kun je play niet gewoon een mailtje sturen? Krijg je echt wel een nieuwe opgestuurd (tenminste, zo ging dat 'vroeger'
Ja kan wel denk ik, maar de vorige keer kreeg ik ook vlak daarna mijn dvd alsnog in de bus. Ik wacht dus nog even een weekje af. Als hij deze week nog komt, en weer via dat vage gedoe in Ruurlo, dan ga ik er sowieso even achteraan bellen.
Anders wordt het idd een mailtje naar play.com.
pi_30221117
Even snel terugkomend op de opmerking van ene 'hare' (en dank aan hen die tenminste normaal hebben gereageerd)

Ik vind die ene foto van het web die de meesten posten van hun gekochte DVD(of ontvangen) oersaai! Bedoel elke idioot,uitgaande dat men het idd.heeft binnengekregen,kan da neerkwakken.
Lekker makkelijk,lekker snel, hoeven we weing moeite voor te doen.:r

Bedoel wat heb je eraan als je die ene foto overal vandaan kunt toveren? Bedoel verheug jij je op de bekende reclame-foto's waarmee je wordt doodgegooid of vindt je het leuker als je echte foto's ziet van de DVD.
Mij..als *ik* vind het leuker om te kunnen zien hoe het er in het echt uitziet en wat er allemaal bij zit zodat ik mischien wel zo *lekker* wordt gemaakt zodat ik het ook ga kopen..
Daarnaast wordt de thread ook veel levendiger met al dat mooie *pats* dvd foto's.

on-topic:

Ik hoop volgende week de o.a. de DVD van "Man of the House" binnen te hebben
  zaterdag 3 september 2005 @ 02:04:54 #233
40664 Durbin
Who knows..
pi_30221229
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 01:59 schreef i-spy24 het volgende:
Bedoel wat heb je eraan als je die ene foto overal vandaan kunt toveren? Bedoel verheug jij je op de bekende reclame-foto's waarmee je wordt doodgegooid of vindt je het leuker als je echte foto's ziet van de DVD.
Dit is mijn onpartijdige oordeel, maar ik vind die reclame-foto's leuker om te zien dan zelf gemaakte foto's.. eigenlijk..
..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
pi_30221317
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 02:04 schreef Durbin het volgende:

[..]

Dit is mijn onpartijdige oordeel, maar ik vind die reclame-foto's leuker om te zien dan zelf gemaakte foto's.. eigenlijk..
I second that.
  zaterdag 3 september 2005 @ 02:20:27 #235
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_30221502

IPV de R1 release die ik eerder besteld had.

@ I-spy: Ik heb ook liever die reclame foto's dan orginele foto's. Ze zijn misschien niet zo orgineel maar het is wel snel duidelijk wat je hebt besteld zonder dat het topic vol komt te staan met nutteloze foto's van de flim en menu e.d. Bovendien is het in dit topic moeilijk om een foto te maken van een dvd die je nog niet binnen hebt gekregen
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  zaterdag 3 september 2005 @ 02:25:43 #236
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_30221593
Die foto's zijn wat mij betreft gewoon bedoeld om te laten zien wat je gekocht hebt. Foto's van hoezen zijn vaak leuker om te zien dan een saaie opsomming van tekst en het geeft de gelegenheid om lelijke covers te bashen. 8). Zelfgemaakte foto's vind ik ook prima hoor, maar het lijkt me een beetje overbodig als je dezelfde foto van een hoesje ook op internet kunt vinden. Je krijgt alleen onduidelijkere foto's. Dat lijkt me niet echt een winst.
Voor hele special editions ligt het iets anders natuurlijk.

Wat een gezeur eigenlijk. Zolang mensen maar geen 'hier stop ik mijn piemel in mijn nieuwe dvd-set'-foto's gaan posten ben ik uiterst tolerant.
pi_30223168

Gesigneerd door mijn nieuwe werkgever

zaterdag 3 september 2005 @ 10:34:11 #238
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_30224293
tering volgens mij heeft er iemand een plaat voorz'n kop. ik moet nu tussen de scans door naar de dvd's zoeken.
Dus kunnen we de SC behouden tot het daarvoor gemaakte topic en hier gewoon laten weten water in de pijpleiding zit.
Zoals bij mij deze:

Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
  zaterdag 3 september 2005 @ 10:40:26 #239
4180 Hare
Come fly with me!
pi_30224367
quote:

Mij..als *ik* vind het leuker om te kunnen zien hoe het er in het echt uitziet en wat er allemaal bij zit zodat ik mischien wel zo *lekker* wordt gemaakt zodat ik het ook ga kopen..
Daarnaast wordt de thread ook veel levendiger met al dat mooie *pats* dvd foto's.
Als je wilt laten zien wat er allemaal bij zit zul je toch echt eens giftsets moeten bestellen, want bij een normale dvd krijg je er helemaal niks bij. En hoe de menu's eruit zien boeit echt niet. Ook niet als we daarmee kunnen zien wat voor extra's er op de dvd staan aangezien die gegevens heel simpel op dvdcompare te krijgen zijn. Lekker gemaakt worden om de dvd te kopen hierdoor? Lijkt me dus niet. Je kunt door dit topic best eens gewezen worden op een leuke dvd waarvan je het bestaan niet wist of waarvan je opeens weer denkt: oja, die moet ik ook nog eens kopen, maar de menu's en weet ik veel wat al niet meer, voegen daar totaal niks aan toe.

En wat bedoel je in godsnaam met reclame foto's? Het zijn gewoon de covers hoor, net als jij de covers post. Lijkt me toch geen verschil maken of je nou gewoon makkelijk die pic van amazon pakt of zelf die pic gaat maken.

En de thread wordt idd levendiger, maar vooral door al het off topic wat er op jou posts komt en wat erg grappig is om te lezen.
  zaterdag 3 september 2005 @ 20:41:39 #240
22273 Dizer
Save the beard!
pi_30239680
quote:
Even snel terugkomend op de opmerking van ene 'hare' (en dank aan hen die tenminste normaal hebben gereageerd)

Ik vind die ene foto van het web die de meesten posten van hun gekochte DVD(of ontvangen) oersaai! Bedoel elke idioot,uitgaande dat men het idd.heeft binnengekregen,kan da neerkwakken.
Lekker makkelijk,lekker snel, hoeven we weing moeite voor te doen.:r

Welkom terug

Ik vind het best grappig dat jij foto's plaats die door jou gemaakt zijn van de dvd's zelf. Maar als jij dat gaat doen om te bewijzen dat jij ze echt hebt gekocht en dat anderen dat moeten gaan doen om te bewijzen dat zij de dvd's ook echt hebben gekocht, dan kunnen we beter allemaal stoppen, want dan betekent dat we elkaar niet vertrouwen en dat we bewijs willen hebben. Das niet fijn.

Ten tweede, waarom moet je nou opeens screenshots posten van de film zelf of de menu's? Ik snap dat niet. Dat voegt totaal geen inhoud toe. Ik bedoel, als iemand de film kent, maakt dan voor die persoon geen indruk omdat te zien. En als iemand de film niet kent, maakt het van een screenshot alsnog geen indruk.

Ook nog is het best vervelend om per film door 5 á 6 plaatjes heen te moeten scrollen. Als iedereen dat doet, zou betekenen dat we per pagina belachelijk bezig zijn met scrollen of desnoods voor de mensen met een langzame internetverbinding ook nog eens een lange load tijd.

Misschien kan je het houden bij de foto's van de dvd zelf en geen screenshots? En wil je dat niet, kan je misschien toestemming vragen van de morderators om een nieuw topic te openen genaamd:

Post hier zeer uitgebreid je nieuw aangeschafte dvd?

Tis maar een idee En als je hierop wilt reageren, zou je dat aub in DVD: SlowChat #1 willen doen? Bedankt

P.s. dit is geen aanval, maar puur een idee/vraag
Friends don't let friends remain beardless...
  zaterdag 3 september 2005 @ 21:11:37 #241
22273 Dizer
Save the beard!
pi_30240672
En als Hare nou eens een keertje opschiet met versturen!! Ik heb 30 minuten geleden al betaald, dan heb ik namelijk deze schoonheid van een film + uitgave snel in huis

Thx Hare, ik wou hem echt al heel graag hebben
Friends don't let friends remain beardless...
  zaterdag 3 september 2005 @ 21:23:49 #242
4180 Hare
Come fly with me!
pi_30241007
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 21:11 schreef Dizer het volgende:
En als Hare nou eens een keertje opschiet met versturen!! Ik heb 30 minuten geleden al betaald, dan heb ik namelijk deze schoonheid van een film + uitgave snel in huis

[afbeelding]

Thx Hare, ik wou hem echt al heel graag hebben
Als je nou nog even een eurotje of 100 extra overmaakt komt ik hem nu terplekke brengen
  zaterdag 3 september 2005 @ 23:24:47 #244
108548 Eippie
Pffff......
pi_30244688
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 23:35 schreef i-spy24 het volgende:
* DING * zijn we weer

Onderstaande DVD's binnengekregen en nu aan het bekijken.
Leuk voor je, hoop dat je van de ban geleerd hebt.

en als je in het vervolg in het daarvoor bestemde topic wilt posten en hier laat zien waar je op wacht, kan niemand wat tegen je doen.

ontopic: wacht nog steeds op de terminator tin
Memories are wonderful things, if you don't have to deal with the past
  zondag 4 september 2005 @ 04:23:37 #245
67663 fractalis
we (all) search
pi_30250786
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 23:20 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
Tsss naaaper, had 'm eerder dan jij hoor... Mag hopen dat je ook wat menu-screenshots hebt met je naam erbij anders vind ik je echt een volle nepperd...

Reprogram. Restructure. Resistance is futile. You will be assimilated.
  zondag 4 september 2005 @ 09:08:15 #246
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_30251754

don't give me that fucking bullshit
pi_30251933
quote:
Op zondag 4 september 2005 09:08 schreef haagse_elfje het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Je bent mijn dvd's nog vergeten
pi_30252805
quote:
Op zondag 4 september 2005 04:23 schreef fractalis het volgende:

Tsss naaaper, had 'm eerder dan jij hoor... Mag hopen dat je ook wat menu-screenshots hebt met je naam erbij anders vind ik je echt een volle nepperd...

Ik aap je niet na, want deze zit nog in seal

zondag 4 september 2005 @ 11:02:38 #249
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_30252851
quote:
Op zondag 4 september 2005 09:38 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Je bent mijn dvd's nog vergeten
o ja, das waar het was nog vroeg

spiderman 1+2
a few good man