quote:
Op zondag 21 augustus 2005 00:49 schreef peaceman het volgende:Hoogtepunt: Ane Brun (prachtige stem en met veel gevoel gezongen), Pixies (beter dan vorige jaar Werchter!!)
hhmmmm. Ane Brun vond ik (en de andere medewerkers met mij geloof ik) helemaal niks, dat had ik na 3 nummertjes echt wel gezien, beetje slaapverwekkende depri-zeikmuziek. Ben toen maar weer koffie gaan drinken. Wel even lekker met een ontzettende fan staan ouwehoeren even voordat de poortjes open gingen.
Van de Pixies hoorde ik van anderen dat die juist heel erg tegen vielen.
Zelf heb ik het van het meeste in Juliet wel iets gezien.
Vrijdag:
Lubbers vond ik dodelijk saai, ben na 5 minuten maar andere dingen gaan doen.
Tom ter Bogt hrb ik een heel klein sukje op het eind gezien, scheen leuk te zijn.
Tristan Prettyman: leuk meisje (ja het is een vrouw), maar muzikaal geen drol aan, niks bijzonders.
Leon v.d Zander: was wel grappig, maar niet echt mijn humor.
De Lama's: ben er ook niet weg van.
Rest van de vrijdag heb ik niet gezien.
Zaterdag:
Ronald Plasterk en Wubbo Ockels waren allebei leuk, Plasterk is ook nog eens een erg aardige kerel, Ockels is wat raar, nauwelijks contact mee te leggen, kijkt je niet aan, gebruikt het liefst maar 2 of 3 woorden.
Writers Block: slaapmoment waar andere medewerkers dankbaar gebruik van hebben gemaakt
Ane Brun: ik vind het helemaal niks.
Katinka Polderman: niet gezien, zat toen te eten, maar scheen erg goed te zijn.
Dolf Jansen: Leuk
Ilse Warringa: Niet gezien, maar scheen genant slecht te zijn, zaal liep leeg.
Jan Jaap van der Wal: was wel aardig.
Rest niet gezien.
Zondag:
Carlo Beenakker (over Startrek): was verrassend leuk, had iets saais verwacht, maar dat was het niet.
Jelle Reumer: Had een interessante/leuke lezing verwacht, maar was het eerste half uur dodelijk saai, werd de laatste 10 minuten pas leuk.
Writers Block: slaap/lunch-moment
Patrick Wolf: Erg wazige gast, maar wel aardige muziek, veruit de beste muziek in Juliet.
Dolf Jansen, zelfde show als zaterdag.
Rest niet gezien.
Buiten Juliet:
Vrijdag:
Stukje Social Distortion, was goed, rockte de tent uit.
Stukje Tom Vek, had er veel van verwacht, maar is toch niet mijn ding.
Zaterdag:
The Hacksaw Boys, geniaal. Geweldige muziek, echt even genoten daar.
Paar nummers Marilyn Manson, wilde gewoon even die gast zien, was wel een strakke show, maar niet echt mijn ding.
Zondag:
Stukje Morcheeba, wel aardig.
1 nummer Heather Nova, kan ik dus niet over oordelen.
Nick Cave: is een van mijn helden. Was echt geweldig.
En nu ga ik echt slapen want ik ben kapot.