Voorrrrrprrrrret.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarom zo vroeg al, je zit toch voor een dicht hek te wachten en er is plek zat op de campings die het dichtst bij liggen![]()
Jazeker! Maar ga wel 's avond laat terug naar de auto want anders sta je weer in de rij!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:01 schreef LostFormat het volgende:
Nog even voor alle zekerheid: het is dus mogelijk om terug naar de auto te gaan om spullen uit je kar te halen?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Krijg je als je het terrein op gaat ook iets van een boekje waar wat in staat over de bands, wat voor soort muziek het is enz., of krijg je echt alleen maar zo'n blokkenschema ??
Jaquote:
Ach dan slaap je toch helemaal nietquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:01 schreef peaceman het volgende:
Voor ik het vergeet, wil ik iedereen een prettige Lowlands toewensen!![]()
Ik sta helaas niet op de camping, maar ben wel fit genoeg om te komen gelukkig!
Have fun everyone!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij de rij worden steekproef wat tassen grondig gechecked, verder wordt iedereen globaal gecontroleerd.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:57 schreef mordradead het volgende:
man, ik houd het niet meer... hoe gaat dat bij aankomstgewoon tent opzetten enzo
word mijn hele tas doorgrond
Precies!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:59 schreef icebliss het volgende:
Nee man zonder die krant mag je niet binnen![]()
Goede keuze. Mag ik je kaartje hebben?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:01 schreef mordradead het volgende:
men, ik heb die krant niet... dan blijf ik maar hier denk ik
13:02 <Blight> mp³ · peter andre - mysterious girl · :215 · 160kbps Stereoquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:06 schreef Baserunner het volgende:
Weet je wat een mooi liedje is om deze dag te beginnen (qua melodie dan)
Peter Andre - Mysterious Girl
woooooooooo mysterious girl, i wanna get close to you!![]()
Één keer raden wie er hier een krant heeftquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:02 schreef mordradead het volgende:
tuurlijk, maar zonder krant heb je er niks aan he
Ik.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:06 schreef icebliss het volgende:
[..]
Één keer raden wie er hier een krant heeft![]()
Ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:12 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik.
Ga ik nu door voor de koelkast?
Ik vraag wel of mordradead 'm even haaltquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:12 schreef icebliss het volgende:
[..]
Ja.
Op te halen komende zaterdagmiddag in Oezbekistan.
Is goedquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:15 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik vraag wel of mordradead 'm even haalt
Anderhalf uur? Ga je 3 kwartier vantevoren?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:42 schreef Logician het volgende:
tas is gepaktover anderhalf uur vertrek ik richting het cs
spannend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |