Ehm...om eerlijk te zijn...neequote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
was even bang dat niemand mijn link snapte, jij snapte hem smurfin?
haha, kijk maar eens in m'n fotoboekquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:18 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Ehm...om eerlijk te zijn...nee![]()
Leg 's uit![]()
Oh, die linkquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
haha, kijk maar eens in m'n fotoboek
Ah oke...nee, dat had ik niet gezienquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
haha, kijk maar eens in m'n fotoboek
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
hele verzameling calimero's![]()
quote:
quote:
Ups en downs....ik wou dat ik nooit getrouwd was geweest...quote:
ach foto...kop op, over een tijdje is het vast allemaal beterquote:Op maandag 22 augustus 2005 15:04 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Ups en downs....ik wou dat ik nooit getrouwd was geweest...
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:49 schreef fotoloog het volgende:
Hoi,en welterusten,gekkenhuis.....140 pakkies![]()
![]()
Da's vroeg!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:49 schreef fotoloog het volgende:
Hoi,en welterusten,gekkenhuis.....140 pakkies![]()
![]()
quote:
Geeft niet joh. Maar nu moet Bwennie weer wat weghalen....quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:21 schreef Desensitized het volgende:
Sorry Pyl, moest heel ff wat doen...
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:46 schreef pos het volgende:
Oei! Da's wel erg te laat, pyl.............
Vooruit dan maarquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:48 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Toch kan het wel: McDonalds = de hel (voor mij wel, in ieder geval....)
Dat moet ik beamen. Mijn vriend is een paar weken geleden flink ziek geweest na zo'n pitamac beef, en laatst was ik de volgende dag ook aan de dunne van een cheeseburger...voor mij geen Mac meerquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:48 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Toch kan het wel: McDonalds = de hel (voor mij wel, in ieder geval....)
laat maar staan hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:53 schreef pyl het volgende:
Mmmm.........nu ben ik wel te laat......en hij was zo mooi.........![]()
ja hequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:57 schreef pyl het volgende:
Tja, die was ook mooi en 'allesomvattend' geweest, Bwennie....
Zoveel pakjes en dan nog janken dat kindquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:18 schreef Tokay het volgende:
Van Rodney King via Sinterklaas en Zwarte Piet, naar de pakjesboot; het moet niet gekker worden!
Afijn...
[afbeelding]
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:02 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Dit soort tandjes liep ik altijd te zoeken op de stranden in Florida, ik heb er een doosje vol van!
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:22 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Nee joh, ik heb alleen van die kleine tandjes gevonden! Bij bovenstaande haai heb ik ook geposeerd, zoals miljoenen mensen voor mij, met mijn hoofd in die bek...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |