nou nee, niet bepaald voor het merk gekocht. Ik vind hem wel gaaf, zou er geen 35 ¤ aan uitgeven, maar voor minder dan een tientje wilde ik hem wel hebben.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:17 schreef mic_forever het volgende:
zeker bij Score ofzo, ze hadden daar maar 1 mooie a&f .. een rode longsleev
deze is niet echt![]()
zeker alleen om het merk gekocht
Ja fotooooquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:35 schreef ook_gek het volgende:
ik heb lekker een A&F vest gekocht
Het is niet het mooiste wat ze hebben maar hij is super dik en zit perfect en staat goed onder mijn body warmer. EN hij is perfect voor de wintersport
die hadden ze ookquote:
ouwe collectie en eindelijk iets wat jij nooit zal gaan dragenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:59 schreef Molluck het volgende:
Waarom sta je er zelf nog steeds niet op?
En waar heb je deze gekocht? Ik vind hem niet zo mooi als alles wat er nu op de site staat, maar wel mooier dan wat ik laatst bij Men_at_Work zag
Hehe, wil je daarom niet vertellen waar je hem hebt gekocht?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
die hadden ze ook
[..]
ouwe collectie en eindelijk iets wat jij nooit zal gaan dragen![]()
Hij heeft 'm waarschijnlijk van Frontrunner gehaald in de kalverstraat, daar heb ik m'n blauwe gehaald na 'n tip.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:03 schreef Molluck het volgende:
[..]
Hehe, wil je daarom niet vertellen waar je hem hebt gekocht?![]()
Ik was vandaag nog in de Kalverstraatquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:06 schreef Molluck het volgende:
Je hebt hem gejat
En de Kalverstraat is toch te ver voor mij
Kijk, we hebben jou gewoon nodig om die foto's los te krijgenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:10 schreef Coconut het volgende:
[..]
Ik was vandaag nog in de Kalverstraat.
En ook_gek ik vind je vest niet mooi.. Mits je nu een foto maakt waarop je hem aan hebt![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:16 schreef Coconut het volgende:
Dat zei ik ook! Jij hebt mij gewoon verkeerd gequote.
Leuk hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:24 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Zo en nu niet meer zeiken ik heb hem aan
Score heeft A&F?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:17 schreef mic_forever het volgende:
zeker bij Score ofzo, ze hadden daar maar 1 mooie a&f .. een rode longsleev
deze is niet echt![]()
zeker alleen om het merk gekocht
Heb wel een keer simpele A&F shirtjes bij de Open32 zien liggen..quote:
Ja, de exclusiviteit van de vesten en longsleeves uit de collectie van 2 jaar terug is er wel af. Als je bestelt bij A&F op de site is die exclusiiviteit volgens mij nog volop aanwezig. Ik heb nog nooit iemand anders gezien met A&F overhemden, en A&F polo's kom je ook maar zelden tegen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:38 schreef NiekieW. het volgende:
liep gister de maw binnen lagen daar ook a&f vesten. dus ik denk dat de exclusiviteit er bijna vanaf is.
Lol ik heb de zelfde maar heb hem al voor dat hij in de makro stond.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:14 schreef heinl het volgende:
[afbeelding]
Zonet gekocht, maar dat beveiligingsdingetje zit er nog op.. Zucht..
Weet iemand hoe ik die eraf krijg? Bvd
(hmm, hij hangt wel netjes he)
Heeft de kassamiep bij de Makro niet verteld dat er iemand bij de uitgang staat die het er voor je afhaalt?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:14 schreef heinl het volgende:
Het meeste heb ik bij A&F besteld via de site. Wel natuurlijk met de inkoop actie onder leiding van steijnquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:08 schreef Oscar_Mopperkont het volgende:
$40 Verzendkosten????? Bestelt iedereen hier op de AF site of halen jullie het ergens anders vandaan?
Jammer van die strepen op de mouwen, ik vind het zorgvuldiger staan als alle strepen mooi in elkaar over lopen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:12 schreef Molluck het volgende:
Ik vind die Makropolo eigenlijk helemaal niet zo lelijk!
Mooi ding, maar die Makro beveiliging is echt waardeloos he, ik hoop voor je dat dat niet zo'n inktding is
Net terug van trainen, en heb hier geen sterke magneetquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:14 schreef ook_gek het volgende:
heinl is het gelukt?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:14 schreef heinl het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |