Dit is een jas uit de women collectiequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:02 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Oeh!
* Casparovvv heeft nog een winterjas nodig. En dan bedoel ik echt nódig, niet winterjas nummer 15
Ik wil die, of zoiets!![]()
![]()
lol, verkeerde plaatjequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:49 schreef Coconut het volgende:
[..]
Dit is een jas uit de women collectie![]()
Ook in deze kleurquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:03 schreef Jett het volgende:
[afbeelding]
ik ben verliefd
hoe? waar? hoeveel?
bitte
je pa komt vast wel eens in de us neem ik aan. Kan hij hem mee nemen voor jequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:03 schreef Jett het volgende:
[afbeelding]
ik ben verliefd
hoe? waar? hoeveel?
bitte
Als je dan van alles gelijk 2 meeneemtquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je pa komt vast wel eens in de us neem ik aan. Kan hij hem mee nemen voor je
Of zeg je van neh effe weekendje new york shoppen. Zo ja dan ga ik met je mee. Want ik moet ook nog een hele stapel A&F kleding hebben![]()
nee want jij hebt elke keer het zelfde als mijquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:08 schreef Molluck het volgende:
[..]
Als je dan van alles gelijk 2 meeneemt![]()
Daarom en we hebben nog dezelfde maat ookquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee want jij hebt elke keer het zelfde als mij
ben jij mijn kloonquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:10 schreef Molluck het volgende:
[..]
Daarom en we hebben nog dezelfde maat ook
God domme kap daar eens mee jo gekquote:
een 128,- eurie is best veel voor een simpel vestquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:35 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ook in deze kleur
[afbeelding]
$128.00
Supersoft, 60% cotton/40% polyester body, 85% modacrylic/15% polyester faux fur, 60% cotton/40% polyester sleeve lining, mounted label, embroidery, two-way zipper, Vintage Abercrombie Wash, Fitted, Imported
Alleen in Amerika te krijgen, als je Steijn lief aankijkt dan mag je de volgende keer vast wel meebestellen met de inkoopactie, of je moet je pappie lief aankijken, ik neem aan dat die wel een creditcard heeft, maar dan betaal je wel een heleboel import- en verzendkosten
Het is 128 dollar Jettquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:33 schreef Jett het volgende:
een 128,- eurie is best veel voor een simpel vest
tsja ik vind 109 niet echt veelquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:40 schreef Coconut het volgende:
[..]
Het is 128 dollar Jett. Omgerekend 109 euro. Valt wel mee toch?
.
Zeg gewoon tegen je vader van Pap deze jas gaat langer meer dan 1 die goedkoper is. Dat is gewoon een feit. Ik bedoel jij loopt toch ook zelf in dure kleding omdat het 1 lekker zit en 2 perfect mooi blijft in vergelijking met kleding van een niet merkquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:43 schreef Jett het volgende:
[..]
tsja ik vind 109 niet echt veelmaar ik moet rekening met papa houden
die is me tegenwoordig '' de waarde van geld '' aan het leren
Over een maand weer als het goed is want dan kan hij weer kopen met zijn credit cardquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:10 schreef Proper_fucked het volgende:
Steijn, wanneer denk je een nieuwe inkoopactie op te kunnen zetten? (Als je dit nog van plan was)
Ah wat lief, je wordt al zo'n grote meid...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:43 schreef Jett het volgende:
[..]
tsja ik vind 109 niet echt veelmaar ik moet rekening met papa houden
die is me tegenwoordig '' de waarde van geld '' aan het leren
Zoek jij effe wat kleding uit op de A&F site. Hoef ik het zelf niet meer te doenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:25 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ah wat lief, je wordt al zo'n grote meid...
Maar let wel op dat bij die 109 euro ook nog importkosten en verzendkosten komen (of je vader moet er een meenemen als ie in Amerika komt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |