*kuchquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:46 schreef Coconut het volgende:
Ja he.
Ik moet toch maar eens een rijke man aan de haak slaan.
Dit is een jas uit de women collectiequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:02 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Oeh!
* Casparovvv heeft nog een winterjas nodig. En dan bedoel ik echt nódig, niet winterjas nummer 15
Ik wil die, of zoiets!![]()
![]()
lol, verkeerde plaatjequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:49 schreef Coconut het volgende:
[..]
Dit is een jas uit de women collectie![]()
Ook in deze kleurquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:03 schreef Jett het volgende:
[afbeelding]
ik ben verliefd
hoe? waar? hoeveel?
bitte
je pa komt vast wel eens in de us neem ik aan. Kan hij hem mee nemen voor jequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:03 schreef Jett het volgende:
[afbeelding]
ik ben verliefd
hoe? waar? hoeveel?
bitte
Als je dan van alles gelijk 2 meeneemtquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je pa komt vast wel eens in de us neem ik aan. Kan hij hem mee nemen voor je
Of zeg je van neh effe weekendje new york shoppen. Zo ja dan ga ik met je mee. Want ik moet ook nog een hele stapel A&F kleding hebben![]()
nee want jij hebt elke keer het zelfde als mijquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:08 schreef Molluck het volgende:
[..]
Als je dan van alles gelijk 2 meeneemt![]()
Daarom en we hebben nog dezelfde maat ookquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee want jij hebt elke keer het zelfde als mij
ben jij mijn kloonquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:10 schreef Molluck het volgende:
[..]
Daarom en we hebben nog dezelfde maat ook
God domme kap daar eens mee jo gekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |