quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:47 schreef Cerbie het volgende:
Die tweede Star Fox voor de SNES had ik ook best willen spelen
dat is ook weer zo.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:47 schreef Jordy-B het volgende:
Sam&Max, idd.
Maar ik ben tegelijkertijd ook ontzettend blij dat het er niet van gekomen is... Het zou zo zonde zijn geweest van de legendarische naam als die gebruikt zou worden voor een beroerd kutspel (wat het dus scheen te gaan worden)
quote:
Hoezo in dezelfde seriequote:Ecco the dolphin
Idd.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:13 schreef peristilius het volgende:
De Beyond Good and Evil Trilogie.
soort van spel bedoel ik. klassieker pur sang.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:15 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Hier ook ja... mischien wel beter aangezien hij gecanceld was ivm schandalige kwaliteit
[..]
Hoezo in dezelfde serie
't Blijft al jaren erg stil.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:14 schreef blackmage het volgende:
ik ga er van uit dat het er toch nooit meer van komt dus duke nukem for ever.
Verder natuurlijk het 2e deel van Startopiaquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:13 schreef peristilius het volgende:
De Beyond Good and Evil Trilogie.
Exact, maar gelukkig om de juiste redenen gecanned..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:39 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Sam & Max 2
Full Throttle 2
dacht ik ook aanquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:14 schreef blackmage het volgende:
ik ga er van uit dat het er toch nooit meer van komt dus duke nukem for ever.
Nou ja, dat zullen we nooit echt weten toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 07:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Exact, maar gelukkig om de juiste redenen gecanned..
Mortal Kombat 3 met Baraka!!!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:55 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Commander Keen 7 "The Universe is Toast"
Sam and Max 2.
Dune: Generations
En vroeger was zou Ultimate Mortal Kombat 3 en Mortal Kombat Mythologies nog voor de PC uitkomen, wat nooit is gebeurt. MK:Mythologies werd zelfs voor de PC besproken in de PU die tijd, wat helemaal niet kon.
Full Throttle 2 wel... die andere zag er wel okay uit, geen overdreven 3d graphics (tenminste niet ingame) die de boel kunnen verkloten. Ik zou alleen dan wel een patch erbij willen waarmee het ouderwetse adventure lettertype in beeld komt zoals in deze oude screenshot bijvoorbeeld is te zien:quote:Op donderdag 18 augustus 2005 07:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Exact, maar gelukkig om de juiste redenen gecanned..
Baraka zat niet eens in Mortal Kombat 3.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:56 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Mortal Kombat 3 met Baraka!!!wat een spel
![]()
Die is uitgekomen voor de Gamecube. Spel heeft de naam 'Master Quest' gekregen en staat op de bonus disc die je bij Zelda & Mariokart kreeg.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:57 schreef Young_David het volgende:
Ura Zelda voor de N64 ...
Hmmm ... dan heb ik hem dus gewoonquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:02 schreef BMH het volgende:
[..]
Die is uitgekomen voor de Gamecube. Spel heeft de naam 'Master Quest' gekregen en staat op de bonus disc die je bij Zelda & Mariokart kreeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |