Als je een lekker wijf was dan ging ik je zoenenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:10 schreef julekes het volgende:
Die excel rommel niet als bewerkbare tabel invoeren, maar als illustratie doet vaak wonderen. met "paste special" kom je al een heel eind.
Smartass...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:18 schreef Lucille het volgende:
Hoe voeg je die grafieken in? Als externe links, zodat je Word document dynamisch wordt geupdate als je je Excel grafiek aanpast? Daar heeft Word namelijk af en toe wel eens problemen mee. Misschien moet je dan de grafieken apart opslaan als WMF files (zo doe ik dat welf ook voor Visio plaatjes) of zo en dan als gewoon plaatje invoegen. Dat werkt vaak een stuk beter in Word.
Aan jou?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:08 schreef robh het volgende:
Hoerig is. En ik snap niet waar het aan ligt.
Ja, ik doe dat eerste.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:18 schreef Lucille het volgende:
Hoe voeg je die grafieken in? Als externe links, zodat je Word document dynamisch wordt geupdate als je je Excel grafiek aanpast? Daar heeft Word namelijk af en toe wel eens problemen mee. Misschien moet je dan de grafieken apart opslaan als WMF files (zo doe ik dat welf ook voor Visio plaatjes) of zo en dan als gewoon plaatje invoegen. Dat werkt vaak een stuk beter in Word.
Mensen die hun tekstverwerker words noemen (of worldperfect)quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:08 schreef robh het volgende:
Dan krijg ik een mooi hoerig roze grafiekje en dan wil words opeens niets meer opslaan.
Riiiiiiight.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:48 schreef Speedy_Nick het volgende:
robh, ik hoop dat jij zelf ook snel eens kanker krijgt![]()
Ik heb zo'n stronthekel aan mensen die zitten te vloeken met dat soort vreselijke ziektesDat zal niet meer zo leuk/stoer zijn als je het zelf eenmaal heb meegemaakt zelf of in je omgeveing
![]()
Daarover ging je wordhoerenzooi ook?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:54 schreef robh het volgende:
[..]
Riiiiiiight.
Ik wacht nog even op je zusje die me komt vertellen dat het prostituees zijn, geen hoeren, en dat dat een heel respectabel beroep is![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:48 schreef Speedy_Nick het volgende:
Ik heb zo'n stronthekel aan mensen die zitten te vloeken met dat soort vreselijke ziektesDat zal niet meer zo leuk/stoer zijn als je het zelf eenmaal heb meegemaakt zelf of in je omgeveing
![]()
Oudste beroep ter wereld O^quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:57 schreef r_one het volgende:
En prostituee is een heel respectabel beroep hoor.
Kweetniet. Als ze haar best gedaan heeft geef je haar een kleine fooi ofzo.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:03 schreef r_one het volgende:
Zusje is net langsgekomen, en nu?
Snoepje?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:06 schreef robh het volgende:
[..]
Kweetniet. Als ze haar best gedaan heeft geef je haar een kleine fooi ofzo.
Normaal zou ik het met je eens zijn, maar het gaat hier wel om MS Word. Als je wordt gedwongen Word te gebruiken geldt dat toch wel als een verzachtende omstandigheid...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:48 schreef Speedy_Nick het volgende:
![]()
Nou ik niet. Ik wens het niemand toe.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:14 schreef ericeric het volgende:
Normaal zou ik het met je eens zijn
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:31 schreef robh het volgende:
[..]
Nou ik niet. Ik wens het niemand Word toe.
Ik dacht dat het beroep timmerman de oudste wasquote:
Spieker Jozef was pas rond het jaar 0quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:07 schreef murasame het volgende:
[..]
Ik dacht dat het beroep timmerman de oudste was![]()
EUhhh.... okquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:09 schreef r_one het volgende:
[..]
Spieker Jozef was pas rond het jaar 0(<<timmeremoticon)
terwijl je dat knopje in je mond zuigt tegelijkertijd grazen, is idd een van de leukere manieren om schaamhaar te verwijderen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:21 schreef robh het volgende:
De meest pijnloze manier om schaamhaar te verwijderen.
Ja, en dan gelijk even vermelden dat ze zich de volgende keer wat beter moet scheren. Ben toch godverdomme geen kapper?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:30 schreef zoalshetis het volgende:
terwijl je dat knopje in je mond zuigt tegelijkertijd grazen, is idd een van de leukere manieren om schaamhaar te verwijderen.
ja of gewoon keihard doorbeffen en dan later ineens met het scheermes te voorschijn komen. na een goede befbeurt zijn toch ook alle problemen als sneeuw voor de zon verdwenen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:34 schreef robh het volgende:
[..]
Ja, en dan gelijk even vermelden dat ze zich de volgende keer wat beter moet scheren. Ben toch godverdomme geen kapper?
Nou, bef dan effe zo'n hoerige roze Excelgrafiek in z'n hoerige Worddocumentquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:42 schreef zoalshetis het volgende:
na een goede befbeurt zijn toch ook alle problemen als sneeuw voor de zon verdwenen.
Na het scheren wel aftershave gebruiken natuurlijk. Dan gilt ze nogmaalsquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:42 schreef zoalshetis het volgende:
ja of gewoon keihard doorbeffen en dan later ineens met het scheermes te voorschijn komen. na een goede befbeurt zijn toch ook alle problemen als sneeuw voor de zon verdwenen.
nee, ik heb nog een schrale befmuil van mijn vriendin die nu op een oor ligt. en het leuke was, ze werd niet eens ongesteld tijdens het likken/zuigen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:45 schreef r_one het volgende:
[..]
Nou, bef dan effe zo'n hoerige roze Excelgrafiek in z'n hoerige Worddocument![]()
nee ik ben net geopereerd aan mijn lul, dus ik moet ff time outen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:49 schreef robh het volgende:
Je doet iets niet goed![]()
Zij zou een vieze smerige pijpsmoel moeten hebben en jij zou nu op twee oren moeten liggen.
Is ze een hoer?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee, ik heb nog een schrale befmuil van mijn vriendin die nu op een oor ligt. en het leuke was, ze werd niet eens ongesteld tijdens het likken/zuigen.
wel in bed.quote:
Ja, dan is 't on topic.quote:
Da's een goeie relatietest. Na het neuken vragen hoeveel geld ze van je krijgt. Als ze je niet meteen op je muil timmert dan zit het wel snor.quote:
Of geef haar een snoepje.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:53 schreef robh het volgende:
[..]
Da's een goeie relatietest. Na het neuken vragen hoeveel geld ze van je krijgt. Als ze je niet meteen op je muil timmert dan zit het wel snor.
Snoepjes zijn niet om te kauwen, maar om te zuigen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:55 schreef robh het volgende:
[..]
Nee, dan moet ze eerst haar voortanden er weer in zetten.
Nee, dan wordt m'n vriendin spontaan ongesteld.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 03:04 schreef zoalshetis het volgende:
gaan jullie ff eens snel iemand wakkerbeffen...
De buurvrouw doet niet openquote:Op donderdag 18 augustus 2005 03:04 schreef zoalshetis het volgende:
gaan jullie ff eens snel iemand wakkerbeffen...
gewoon doorbeffen met die roestsmaak in je bek.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 03:07 schreef r_one het volgende:
[..]
Nee, dan wordt m'n vriendin spontaan ongesteld.
Kinkyquote:Op donderdag 18 augustus 2005 03:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gewoon doorbeffen met die roestsmaak in je bek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |