dus je gaat voor de dagwinstquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:48 schreef melismay het volgende:
[..]
En ik was de afgelopen dagen amper online, moet je nagaan
Geef eens een voorbeeld? Lijkt me stug, aangezien iedereen die achter die user is geplaatsts ineens dik bluaw word in de lijst, ivm plaats opschuiven, en dat zou heel erg opvallen...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:47 schreef Svensational het volgende:
Hoe komt het dat bij sommige users die hier een tijd niet meer komen, hun postaantal verdwijnt
Dat zijn dan 2 voorbeelden die niet weer komen lijkt mequote:
Bak je er ook een voor mij? Lekker bij de bami zoquote:Op donderdag 18 augustus 2005 17:48 schreef 9christensen het volgende:
ik ros fkes een ei in de pan
dat doe ik zo evenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bak je er ook een voor mij? Lekker bij de bami zo
Bijna 6666, kwam er een beetje laat achter...quote:979. (983) whoops 6663 ( + 29 )
Ik laat 'm wel met een mooi getal achter natuurlijk....quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:09 schreef whoops het volgende:
[..]
Bijna 6666, kwam er een beetje laat achter...
Eens kijken of ik na maandag nog in de 1000 sta (vast wel)...
FOK heeft je leven gegrepenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:01 schreef skiczukie het volgende:
147 gister.Vandaag ook weer over de 100. Het kan niet meer gestopt worden, skiczukie komt eraan.
waar ga je naar toe dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:01 schreef skiczukie het volgende:
147 gister.Vandaag ook weer over de 100. Het kan niet meer gestopt worden, skiczukie komt eraan.
We zijn het gewend hoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:17 schreef dolle_hond het volgende:
morgenochtend pas de cijfers, ik ga slapen
Ik begin jou een beetje zielig te vinden.quote:
God wat vind ik jouw mening belangrijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ik begin jou een beetje zielig te vinden.![]()
Schijnbaar wel, je reageert.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
God wat vind ik jouw mening belangrijk
Het gaat niet om mijn mening, het gaat er om dat jij op een geven moment jouw leven evalueert en denkt: 'Waar ben ik in Godsnaam mee bezig?'quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:03 schreef Dr_Flash het volgende:
God wat vind ik jouw mening belangrijk
Maakt geen fuck uit voor hem, een post is een post.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:07 schreef Molluck het volgende:
Ja, maar het heeft idd niet zoveel nut om je eerste posts van de dag in dit topic te baggeren he Flash, die standen komen heus wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |