Dan heb je blijkbaar het tweede deel van mijn post gemist.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:55 schreef dborhem het volgende:
[..]
Als je een onderwerp uitkiest om op te reageren,zeg dan wat zinnigs of zeg niks,eeuwenoud gezegde.![]()
Nee,dat heb ik niet,ik had het alleen maar over die overdreven verbeterzucht die zo gewoon schijnt te zijn tegenwoordig.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:37 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dan heb je blijkbaar het tweede deel van mijn post gemist.![]()
Sure, zand erover; vooral omdat ik ook moet werken straks.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:44 schreef dborhem het volgende:
[..]
Nee,dat heb ik niet,ik had het alleen maar over die overdreven verbeterzucht die zo gewoon schijnt te zijn tegenwoordig.
Maar ik wil het er niet meer over hebben,als je het niet erg vind.
Voel mij net lekker vandaag,zonnetje is erbij,zand erover(helaas niet eronder voor mij,straks naar werk)![]()
Kun jij dat zo goed splitsen dan? knap hoor, heel rationeel gedacht maar werkt het ook echt zo?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:10 schreef petitlapin het volgende:
ik hou van niemand onvoorwaardelijk, alleen van mijn ouders, mijn broer en mijn kind dat in maart zal geboren worden.
Ik hou zielsveel van mijn partner, maar moest hij me ooit immens veel pijn doen en me onmenselijk behandelen, dan zal ik niet van hem blijven houden, deze liefde is dus wel degelijk voorwaardelijk.
ja, het werkt wel degelijk zo, mijn familie gaat voor alles, ik zie daar niet veel rationeels in, integendeel, het is een diep gefundeerd gevoel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:01 schreef No-Li-Ta het volgende:
Kun jij dat zo goed splitsen dan? knap hoor, heel rationeel gedacht maar werkt het ook echt zo?
Klinkt heel aannemelijk, maar heb je dan niet het gevoel dat het onvoorwaardelijk is?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:10 schreef petitlapin het volgende:
ik hou van niemand onvoorwaardelijk, alleen van mijn ouders, mijn broer en mijn kind dat in maart zal geboren worden.
Ik hou zielsveel van mijn partner, maar moest hij me ooit immens veel pijn doen en me onmenselijk behandelen, dan zal ik niet van hem blijven houden, deze liefde is dus wel degelijk voorwaardelijk.
Hoe was 't in Utrecht, trouwens?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:19 schreef RaisinGirl het volgende:
Ik voel het altijd in mijn buik en dat is geen grapje..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |