Lekker rustig blijven dan. Buiten gaan zitten in de schaduw ofzo?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:48 schreef melismay het volgende:
[..]
i'll livemaar ben blij dat ik zo naar his mag, denk dat het verstandig is om mijn afspraak van vanmiddag af te zeggen:{
Het gaat eigenlijk prima, als ik maar niet beweegquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker rustig blijven dan. Buiten gaan zitten in de schaduw ofzo?
Dan heb ik al de hele dag vergaderingquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:52 schreef Pheno het volgende:
* Pheno heeft zo vergadering (= rustig doen)
Ja! Kijk eens in deze: De grote 'ken je mede-fok!kers' quizz!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:51 schreef melismay het volgende:
Heb je nog meer leuke topics Blinky?
Das moeilijk joh!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:57 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ja! Kijk eens in deze: De grote 'ken je mede-fok!kers' quizz!
Het houdt je van de straat
Je moet ze toevallig kennenquote:
Mja... dat is wel zo. Maar soms zie je er wel een tussen die ook veel in jouw subforum post. Nixxx is bijvoorbeeld al een keer genoemdquote:
Ja dat zag ik, maar geloof niet da ik daar op was gekomenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:08 schreef Blinky het volgende:
[..]
Mja... dat is wel zo. Maar soms zie je er wel een tussen die ook veel in jouw subforum post. Nixxx is bijvoorbeeld al een keer genoemd
Ikquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:13 schreef Viper_74 het volgende:
wie gaat er nou fokken in een vergadering
Wat loop je nou te piepen? Als je het hier niet leuk vindt kan je toch op genoeg andere plaatsen posten?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:13 schreef Viper_74 het volgende:
Onze Marcb ! Gezellie toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:13 schreef Viper_74 het volgende:
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:15 schreef melismay het volgende:
[..]
Wat loop je nou te piepen? Als je het hier niet leuk vindt kan je toch op genoeg andere plaatsen posten?
Ben jij een Melisman?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:21 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
KapsonesLekkerwijf
Ik vroeg het alleen maar
Ik denk het niet blinkyquote:
Ik heb het voor je geprobeerd ...quote:
Ze vindt dat directe misschien wel goedquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:00 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
neuken dan
En dan verwacht ik dezelfde reactie
Vergaderingen zijn saaiquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:16 schreef Blinky het volgende:
[..]
Onze Marcb ! Gezellie toch?
Moet je ook notuleren Marcb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |