Hele erge slowchat, met een gemiddelde van 1 post per dag.quote:Op dinsdag 27 september 2005 05:59 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
is dit te slowchat van TV?
2 hoorquote:Op dinsdag 27 september 2005 06:02 schreef victorinox het volgende:
[..]
Hele erge slowchat, met een gemiddelde van 1 post per dag.![]()
Overdrijf niet zo. Nu ik er bij ben is het 3 gewordenquote:
Nah, was dat officieel.quote:
Als dat zo is, houdt hij dat knap verborgen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Woont Tom nu niet samen met z'n grote liefde?
Dat hij het verborgen wil houden?quote:Op woensdag 28 september 2005 01:11 schreef California het volgende:
(Aan de andere kant zou 't wel volkomen begrijpelijk zijn.)
Ik wist dat je dat ging zeggen, maar dat staat er dus niet.quote:Op woensdag 28 september 2005 08:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat hij het verborgen wil houden?
Zoals ik het lees welquote:Op woensdag 28 september 2005 10:15 schreef California het volgende:
[..]
Ik wist dat je dat ging zeggen, maar dat staat er dus niet.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:57 schreef BlaatschaaP het volgende:
Gaan jullie nu ook zielige derdewereldkindjes adopteren?.
Ik vind Nijmegen wel een derdewereldland. Jij ook, Tom?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:57 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik ben wel eens een keer in Nijmegen geweest. Hoi.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:41 schreef California het volgende:
[..]
Ik vind Nijmegen wel een derdewereldland. Jij ook, Tom?.
Yeah right, alsof we daar plaats voor hebben. En jij tijd.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:57 schreef BlaatschaaP het volgende:
een quellingquote:Op donderdag 29 september 2005 18:20 schreef Sokolsky het volgende:
Een "midquel"? Die ben ik nog niet eerder tegengekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |