Ja tuurlijk is iedereen van harte welkom bij ons schaap. In de openingspost staat een handleiding hoe alles werkt. Als je daarbuiten nog vragen hebt kun je ze hier kwijt, of op de irc (ook OP), of via mijn MSN.quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:50 schreef _moder8or_ het volgende:
Mag/Kan iedereen meedoen? Ik wil me graag aanmelden, (ben nog wel nieuw) dus hoe het werkt weet ik nog niet.
quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:30 schreef Chris.nl het volgende:
1-of-6Billion gefeliciteerd![]()
je hebt me ingehaald in de stats![]()
Oké. Ik ga me nu aanmeldenquote:Op maandag 22 augustus 2005 12:01 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is iedereen van harte welkom bij ons schaap. In de openingspost staat een handleiding hoe alles werkt. Als je daarbuiten nog vragen hebt kun je ze hier kwijt, of op de irc (ook OP), of via mijn MSN.
Moet je nog een job inleveren voor het eerst?quote:
Wat bedoel je daarmee precies?quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:18 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Moet je nog een job inleveren voor het eerst?
quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:24 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee precies?
Just muts!quote:
hij gaat automagisch weer aan als je je pc weer aanzetquote:Op maandag 22 augustus 2005 14:43 schreef _moder8or_ het volgende:
Moet ik de pc altijd aan laten, of gaat hij weer verder zodra je de pc weer aanzet? Het gaat verder alles automatisch? Of moet je wat doen?
Bedankt voor de antwoorden
Oktober pas, dus we hebben nog evenquote:Op maandag 22 augustus 2005 14:35 schreef Jumparound het volgende:
Hey gasten!
Weer terrug van lowlife!
koetjes schaapjes hebben goed hun best gedaan!
Ik doe iig mee met de Verjaardagsflush... wanneer begint hij eigelijk?
Hij begint toch wel eerder? Oktober is de einde, dacht ik.quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:48 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Oktober pas, dus we hebben nog even
Hartelijk dankquote:Op maandag 22 augustus 2005 14:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
hij gaat automagisch weer aan als je je pc weer aanzet
De standen/rankings kan je zien op http://fad.qik.nl , wanneer je op FokSchaap klikt zie je de namen en standen van ieder in ons team. Wanneer je het programmatje goed hebt ingesteld blijft hij inderdaad doorgaan met jobs.quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hartelijk dank![]()
Enne. Hij blijft maar doorgaan met jobs? En hoe/waar zie ik de standen/rankings?
Sorry voor de vele vragen![]()
Ik zie mezelf nog niet tussenstaan. ( FokSchaap ). Moet ik eerst nog registreren wat ik rechts zie?quote:Op maandag 22 augustus 2005 15:18 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
De standen/rankings kan je zien op http://fad.qik.nl , wanneer je op FokSchaap klikt zie je de namen en standen van ieder in ons team. Wanneer je het programmatje goed hebt ingesteld blijft hij inderdaad doorgaan met jobs.
Er zijn ook vast wel mensen in de IRC box, die je "life" willen helpen met je vragen... Fjolle trekt je er wel doorheen.
Ja, maar dat kan pas als je je eerste job hebt ingeleverd ( ge-upload, wat vanzelf gaat dus )quote:Op maandag 22 augustus 2005 15:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik zie mezelf nog niet tussenstaan. ( FokSchaap ). Moet ik eerst nog registreren wat ik rechts zie?
Je moet eerst wachten totdat je een job klaar hebt en die verstuurd is.... daarna kun je je aanmelden op qik om bij FOKschaap te komen.quote:Op maandag 22 augustus 2005 15:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik zie mezelf nog niet tussenstaan. ( FokSchaap ). Moet ik eerst nog registreren wat ik rechts zie?
Mijn nickname is _moder8or_quote:Op maandag 22 augustus 2005 15:40 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan pas als je je eerste job hebt ingeleverd ( ge-upload, wat vanzelf gaat dus )
Als je dat hebt gedaan moet je even wachten tot de server van FaD ge-update heeft, en je punten verwerkt. Dan kun je je registreren op http://fad.qik.nl en dan kun je in ons team stappen
Wat is je nickname die je hebt gekozen tijdens de setup van het programma?
Dankje. Had het doorgelezen, maar wist even niet meer hoelang dat duurdequote:Op maandag 22 augustus 2005 15:44 schreef Eronymus het volgende:
[..]
Je moet eerst wachten totdat je een job klaar hebt en die verstuurd is.... daarna kun je je aanmelden op qik om bij FOKschaap te komen.
Als je de Handleiding volgt komt het in orde.![]()
Oké, dan gaat alles volgens plan, gewoon afwachten tot die 0,41% 100% wordt en daarna kun je aansluiten bij ons. Dat kan trouwens even duren, dus sit back&relaxquote:Op maandag 22 augustus 2005 15:46 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Mijn nickname is _moder8or_(zoals hier op fok.. lekker makkelijk)
En dit zie ik nu (volgens mij mijn eerste *job*)
[afbeelding]
Dank voor je tipquote:Op maandag 22 augustus 2005 15:50 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Oké, dan gaat alles volgens plan, gewoon afwachten tot die 0,41% 100% wordt en daarna kun je aansluiten bij ons. Dat kan trouwens even duren, dus sit back&relax
Dat schermpje met die afbeelding kun je trouwens gewoon wegklikken, en dan "hide" kiezen, scheelt weer CPU kracht
En DPC staat voor Dutch Power Cows, en Fok! is inderdaad traag, heb je mooi de tijd om wat FAQ's te lezen, is best interessant, en handig![]()
Maar wel de percentage van wat hij nu doet!quote:0 jobs run, 0 quied
Je kunt gewoon normaal je computer gebruiken (ook internet en games) het programma gebruikt je idle CPU time (vult deze aan tot 100%) het FaD zal als je comp gebruikt minder snel rekenen de CPU rating zal wat lager worden.quote:Op maandag 22 augustus 2005 15:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]En nog iets. (ik blijf doorgaan) Je kan toch gewoon internet surfen en games spelen?
Hij is nu op 8.5%.Maar nu heb ik de graphics weggehaald, maar als ik mijn muis op de snelicoon hou (rechtsonderin bij je klok) zeg hij
[..] Maar wel de percentage van wat hij nu doet!
surfen kan prima, een intensieve game zou een probleem kunnen geven denk ik, maar daar heb ik geen ervaring meequote:Op maandag 22 augustus 2005 15:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dank voor je tip
En nog iets. (ik blijf doorgaan) Je kan toch gewoon internet surfen en games spelen?
Hij is nu op 8.5%.Maar nu heb ik de graphics weggehaald, maar als ik mijn muis op de snelicoon hou (rechtsonderin bij je klok) zeg hij
[..]
Maar wel de percentage van wat hij nu doet!
dag dag sgaapquote:Op maandag 22 augustus 2005 17:16 schreef Fjolle het volgende:
Zeg alle schapies die het dagdag-schaap nog niet hebben, kom zelf even langs op mijn MSN.(Ik weet nl. inmiddels niet meer wie het nu wel heeft en wie niet.)
quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:32 schreef mcintosh het volgende:
ook wel zwaaischaap genoemd...
Fjolle de schapelokster ?¿?¿quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:08 schreef Fjolle het volgende:
Kom dan langs. Dan krijg je hem.
Ik ben nog steeds bezig met mijn 1e jobquote:Op maandag 22 augustus 2005 19:10 schreef DukeBox het volgende:
Toch gaat fjolle ([afbeelding])weer lekker snel.. weer een plaatsje ingehaald..
Jaja, dat is dat scheermes van Timmo.quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:10 schreef DukeBox het volgende:
Toch gaat fjolle ([afbeelding])weer lekker snel.. weer een plaatsje ingehaald..
kan je zelf maken hoorquote:Op maandag 22 augustus 2005 19:29 schreef _moder8or_ het volgende:
Krijg ik van jullie ook zo'n avatar?
1 | [img]http://fad.qik.nl/dailyicon.php?user=USERNAME[/img] |
quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:22 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Jaja, dat is dat scheermes van Timmo.![]()
ohhh schattigquote:Op maandag 22 augustus 2005 20:13 schreef Maggie het volgende:
* Maggie presenteert het dag dag schaap:
[afbeelding]
Ahaquote:Op maandag 22 augustus 2005 19:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
kan je zelf maken hoor
[ code verwijderd ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |