quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:29 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
gastvoeldagen
periode van 10-7 tot 31-8 waarin het hotelpersoneel aan haar gasten mag voelen
gevoelensvatdagquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
vastvogeldagen
islamitische vogels, die op deze dagen gaan vasten
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
vastvogeldagen
islamitische vogels, die op deze dagen gaan vasten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gevoelsvastdagenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:39 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
gevoelensvatdag
dag waarop je je gevoelens probeert te vatten
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:39 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
gevoelensvatdag
dag waarop je je gevoelens probeert te vatten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door dolle_hond op 18-08-2005 14:01:55 ]
Je treft het niet, ben je alweer te laatquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:44 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
voetnagelsvetdag
dag waarop je het vet onder je voetnagels uithaalt
levensdasgavetongquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
gevoelsvastdagen
De dagen waarop je voor je gevoel moet vasten
OH MY GODquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:55 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
levensdasgavetong
Na de operatie had Pieter opeens een hele nieuwe tong. Een supertong, waarmee hij een speciale magische gave kreeg. Hij kon een bepaald soort das maken, die om de hals van een dode knopen en dan kwam het lichaam tot leven. Deze levensdasgave kwam door die tong, omdat hij voor het knopen altijd even aan de das likte.
geveldanstogaventquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:55 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
levensdasgavetong
Na de operatie had Pieter opeens een hele nieuwe tong. Een supertong, waarmee hij een speciale magische gave kreeg. Hij kon een bepaald soort das maken, die om de hals van een dode knopen en dan kwam het lichaam tot leven. Deze levensdasgave kwam door die tong, omdat hij voor het knopen altijd even aan de das likte.
legdanstogaventvoet.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:59 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
danstogaventgevoel.
Dan voel je je als de welbekende danstoga vent.
In een klein Limburgs dorpje wordt er uiteraard carnaval gevierd. Ook organiseren ze een mooie optocht. De majorettes zwaaien met hun stokken, prins carnaval zingt een vrolijk liedje en enkele meisjes dragen vaandels van andere dorpen, dorpen waar mensen in wonen die te gast zijn tijdens deze gezellige feestweek. Deze gastvaandelmeisjes worden vaak niet erg gewaardeerd, en er worden lelijke woorden naar hun lieve hoofdjes geslingerd. Zo gek is dat ook niet, want ze gedragen zich erg arrogant en snollerig. Op de laatste avond van het carnaval gaan ze met alle jongens naar bed en zetten ze het op een zuipen. Niks blijft over van de waardigheid van de onschuldige Limburgse meisjes. Sommige meisjes raken zelfs aan de drugs en belanden in de goot. Zo hoorde ik laatst de vrouw van de bakker tegen de slager zeggen: "Heb je het al gehoord van de dochter van de groenteboer? Ze gaat met allemaal vreemde mannen mee! Ik verzeker je, die belandt ooit nog wel in de:quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
legdanstogaventvoet.
de voet van een iets andere variant
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:25 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
In een klein Limburgs dorpje wordt er uiteraard carnaval gevierd. Ook organiseren ze een mooie optocht. De majorettes zwaaien met hun stokken, prins carnaval zingt een vrolijk liedje en enkele meisjes dragen vaandels van andere dorpen, dorpen waar mensen in wonen die te gast zijn tijdens deze gezellige feestweek. Deze gastvaandelmeisjes worden vaak niet erg gewaardeerd, en er worden lelijke woorden naar hun lieve hoofdjes geslingerd. Zo gek is dat ook niet, want ze gedragen zich erg arrogant en snollerig. Op de laatste avond van het carnaval gaan ze met alle jongens naar bed en zetten ze het op een zuipen. Niks blijft over van de waardigheid van de onschuldige Limburgse meisjes. Sommige meisjes raken zelfs aan de drugs en belanden in de goot. Zo hoorde ik laatst de vrouw van de bakker tegen de slager zeggen: "Heb je het al gehoord van de dochter van de groenteboer? Ze gaat met allemaal vreemde mannen mee! Ik verzeker je, die belandt ooit nog wel in de:
gastvaandeltevengoot
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:25 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
In een klein Limburgs dorpje wordt er uiteraard carnaval gevierd. Ook organiseren ze een mooie optocht. De majorettes zwaaien met hun stokken, prins carnaval zingt een vrolijk liedje en enkele meisjes dragen vaandels van andere dorpen, dorpen waar mensen in wonen die te gast zijn tijdens deze gezellige feestweek. Deze gastvaandelmeisjes worden vaak niet erg gewaardeerd, en er worden lelijke woorden naar hun lieve hoofdjes geslingerd. Zo gek is dat ook niet, want ze gedragen zich erg arrogant en snollerig. Op de laatste avond van het carnaval gaan ze met alle jongens naar bed en zetten ze het op een zuipen. Niks blijft over van de waardigheid van de onschuldige Limburgse meisjes. Sommige meisjes raken zelfs aan de drugs en belanden in de goot. Zo hoorde ik laatst de vrouw van de bakker tegen de slager zeggen: "Heb je het al gehoord van de dochter van de groenteboer? Ze gaat met allemaal vreemde mannen mee! Ik verzeker je, die belandt ooit nog wel in de:
gastvaandeltevengoot
Jaa!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:41 schreef -DailaLama- het volgende:
nieuwe letter?
otquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jaa!
Ik ga voor de T, maar bij andere suggesties sluit ik me aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |