Shit, je hebt me door.quote:
Wat dat niet Opel Manta?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:42 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Zodat wij kijkertjes ook zonder te klikken zien over wie je het hebt.
Was zij nu degene met die moeder die zo graag wilde dat haar dochter beroemd werd, zodat ze zelf ook een glimp van de schijnwerpers mee kon pikken?
Nee dat was Mantaquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:42 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Zodat wij kijkertjes ook zonder te klikken zien over wie je het hebt.
Was zij nu degene met die moeder die zo graag wilde dat haar dochter beroemd werd, zodat ze zelf ook een glimp van de schijnwerpers mee kon pikken?
Oh ja, dat was Manta!quote:
Graag gedaanquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja, dat was Manta!
Sunny was die meid die overal het voortouw nam, ongeacht of ze de touwtjes nu wel of niet in handen had.
Het komt allemaal weer terug... en bedankt Yvonne!.
Nog even en je bent een stalker, zoveel info weet je van dr.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:53 schreef Copycat het volgende:
Oh wacht, had zij ook niet -hoe naief- die foto's bij een of andere erobeurs laten maken en was ze nadien helemaal ontzet dat ze in een erotisch blad (Foxxy?) terecht kwamen?
Damn, wat zit mijn hoofd vol met trivialiteit.
Ook lees ik op internet dat haar moeder zich van het leven beroofd heeft.....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:53 schreef Copycat het volgende:
Oh wacht, had zij ook niet -hoe naief- die foto's bij een of andere erobeurs laten maken en was ze nadien helemaal ontzet dat ze in een erotisch blad (Foxxy?) terecht kwamen?
Damn, wat zit mijn hoofd vol met trivialiteit.
Ja, inderdaad erg triets....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:59 schreef Copycat het volgende:
Oh ja, daar staat me -uiteraard- ook nog iets van bij, amaranta.
Al met al best wel een beetje boel triest.
Dat wil niks zeggen...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:03 schreef Duiveltja het volgende:
De dag dat de foto's uitkwamen heeft haar moeder zelfmoord gepleegd
Nee de zelfmoord van haar moeder had niks te maken met de foto's die uit waren gekomen. De roddelbladen legden die link natuurlijk wel en waren zelfs aanwezig op de begrafenisquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:04 schreef Copycat het volgende:
Oe, dat maakt het wel heel erg wrang.
Ik krijg bijna de behoefte dit topic mee te sleuren naar mijn andere subforum...
Hield het een verband met het ander, Duiveltja?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |