Ja, dit duo is nog niet één keer voorbijgekomen, geloof ik. Terwijl het in het verleden tot de meest briljante episodes heeft geleid (Charle and Mac diequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:12 schreef Plantagehouder het volgende:
Ik mis de simpele avonturen van mac en charlie dit seizoen.
Ik las echt vergelijkbare comments op facebook. Kan me er niet in vinden. Ik vind dit seizoen juist wel sterk door het in overvloed aanwezig zijn van over de top absurde grappen. The gang goes to the Jersey Shore vond ik dan ook briljant...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:09 schreef psychedelicate het volgende:
Voor de tweede keer dit seizoen is het ze gelukt om mij niet één keer te laten lachen (The Gang Goes to the Jersey Shore was hun vorige fiasco).
Het seizoen tot nu toe is verschrikkelijk. Echt verschrikkelijk. Even Wikipedia erbij pakken voor een uitleg van het begrip "jumping the shark":
[..]
Wat de schrijvers van Sunny dit seizoen hebben gedaan is allemaal onnodige, on-Sunny-achtige dingen laten zien. Een overload aan geweld en clichés in aflevering 2, in bijna elke fucking aflevering wordt er een liedje gezongen en deze laatste aflevering sloeg qua verhaal gewoon nergens op. Ze denken blijkbaar dat het publiek de gewone verhaallijnen van Sunny beu is en dat ze allemaal nieuwe elementen moeten toevoegen. Wat een bullshit.
Bij mij gaat het allebei niet op, wat nu?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:06 schreef emokid het volgende:
Als iemand die er vanaf het tweede seizoen bij is, móet ik bij dit seizoen toch een paar conclusies trekken. Om heel eerlijk te zijn; als je ook maar een beetje tevreden bent met de laatste paar afleveringen dan ben je (A) waarschijnlijke een bandwagon kijker die vanaf seizoen 4 is begonnen of (B) de ware comedy die zo aanwezig was in Sunny niet waardeert, ofwel, gewoon niet begrijpt waar de serie eigenlijk om draait.
Het is gewoon erg slecht wat er nu draait. Stop met liegen tegen jezelf dat het wel 'oké' is.
Vanaf de Jersey aflevering hebben ze eigenlijk al "over de haai" gesprongen..
Ik vind het wel oké.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:06 schreef emokid het volgende:
Als iemand die er vanaf het tweede seizoen bij is, móet ik bij dit seizoen toch een paar conclusies trekken. Om heel eerlijk te zijn; als je ook maar een beetje tevreden bent met de laatste paar afleveringen dan ben je (A) waarschijnlijke een bandwagon kijker die vanaf seizoen 4 is begonnen of (B) de ware comedy die zo aanwezig was in Sunny niet waardeert, ofwel, gewoon niet begrijpt waar de serie eigenlijk om draait.
Het is gewoon erg slecht wat er nu draait. Stop met liegen tegen jezelf dat het wel 'oké' is.
Tja het is verre van het niveau dat vroeger werd gehaald maar ik weet qua komedie voorlopig niks beters op de 'buis' (community is wel leuk, ja. Verder is er niks te bekennen). Moet je dan niet meer kijken omdat het (veel) minder is dan vroeger?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:06 schreef emokid het volgende:
twitter:TheCharlieDay twitterde op zondag 16-10-2011 om 20:36:54Just so you know, I'm hosting SNL Nov 5. Not "next week." http://t.co/0TnrKGfL reageer retweet
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:49 schreef emokid het volgende:
Haha, directtv heeft Sunny gedropt. Geen Sunny voorlopig. Moesten ze maar geen belachelijk slechte afleveringen maken.
Niet sunny specifiek, de zender FX. Tenminste, dat is van wat ik er van begrijp, kan er ook naast zitten. Als het waar is, betekend dat ook geen Louie meer.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:49 schreef emokid het volgende:
Haha, directtv heeft Sunny gedropt. Geen Sunny voorlopig. Moesten ze maar geen belachelijk slechte afleveringen maken.
De term jumping the shark slaat precies op het huidige seizoen van Sunny. Ze doen opeens allerlei dingen die ze nog nooit gedaan hebben, om het zogenaamd na 6 seizoenen interessant te houden. Waardeloze muzikale stukken, over the top romatische scenes (die zogenaamd cliché moeten zijn, maar een cliché nadoen omdat het cliché is, is onderhand de grootste cliché ooit), bloederig geweld dat nergens op slaat en een aflevering waarin vrijwel niemand van de originele gang voorkomt. Neen, doe mij maar de klassieke Sunny met simpele, maar psychopatische verhaallijnen in en rondom Paddy's Pub.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:11 schreef Bol_Wan het volgende:
Overigens, al die mensen die zitten te zeiken over "Jumping the shark": dat jij het niet leuk vind betekent niet meteen dat de serie kut is geworden. Ze proberen gewoon wat andere dingen. Als je niet leuk vind, hoef je niet te kijken. Ga alleen niet met termen smijten die nergens op slaan want heftige veranderingen hebben er niet eens plaatsgevonden (behalve dan dat Mac vadsig is, maar dat is opzich wel lachen)
Haha, volgens mij heb jij het echt niet begrepen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:11 schreef Bol_Wan het volgende:
Gaat inderdaad over FX in het geheel. Ik heb de petitie al getekend![]()
Overigens, al die mensen die zitten te zeiken over "Jumping the shark": dat jij het niet leuk vind betekent niet meteen dat de serie kut is geworden. Ze proberen gewoon wat andere dingen. Als je niet leuk vind, hoef je niet te kijken. Ga alleen niet met termen smijten die nergens op slaan want heftige veranderingen hebben er niet eens plaatsgevonden (behalve dan dat Mac vadsig is, maar dat is opzich wel lachen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |